יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

השיקולים של מכבי תל אביב בנושא הרכש הנוסף

הצהובים תלויים בעזיבת זרים, אך בנוגע לתוספת ישראלית אחת הגישות היא להמתין ולראות האם יהיה שלב בתים. על בלטקסה, דוידה, סייף, שבירו, כהן ועוד

|
קני סייף, אושר דוידה ואיתמר שבירו (רדאד ג'בארה, שחר גרוס וראובן שוורץ)
קני סייף, אושר דוידה ואיתמר שבירו (רדאד ג'בארה, שחר גרוס וראובן שוורץ)

מכבי תל אביב צירפה הקיץ שלושה שחקנים בלבד - רועי משפתי שהגיע כשוער המחליף החדש, איבן מאסון שצורף לעמדת המגן הימני ומילסון שבא לחזק את כנף שמאל שהייתה יתומה בעונה הקודמת. מאז, הצהובים של מיץ' גולדהאר לא רשמו תוספות נוספות לסגל ויש לכך מספר סיבות. הסיבה המרכזית, שהיא גם סלע העיכוב למרבית המהלכים, היא המצב מול הזרים. 

ג'ורג'ה יובאנוביץ' ודריק לוקאסן יהיו שמחים להתקדם לליגה אחרת, גם פארפה גייאגון לא יפסול עזיבה אם תהיה באמת הצעה ממקום טוב יותר שמבטיח לו דקות גדולות יותר, אבל המצב הנוכחי רחוק משם. לגבי השניים הראשונים, גורמים בסביבת המועדון מעריכים שהם אלה שיעזבו הקיץ את קריית שלום – אבל נכון להיום מצבם בשוק לא ברור והם ממשיכים להיות חלק מהסגל כשההולנדי אולי אף יפתח בחמישי. 

בכל הנוגע לזרים המתמטיקה פשוטה. זר שיעזוב = זר שיגיע במקום. העמדות ברורות. מכבי ת"א מחפשת קשר התקפי יצירתי עם מספרים, בלם ושחקן כנף. מכאן הדברים מתגלגלים לפתחו של הפלונטר שהיה ידוע מראש לגבי הקיץ הזה, והוא מה עושים במקרה שאנריק סבוריט לא מקבל אזרחות, וההצעות על השחקנים הזרים אינן ממהרות להיכנס.

אנריק סבוריט. אזרוחו יהיה פיתרון לצהובים (האתר הרשמי של מכבי ת"א)אנריק סבוריט. אזרוחו יהיה פיתרון לצהובים (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

ומה לגבי השוק הישראלי? בימים האחרונים מכבי ת"א ערכה בדיקות, בין אם ישירות או דרך צד שלישי, לגבי מספר שחקנים: מתן בלטקסה, גיל כהן, אושר דוידה וקני סייף. אבל, על פי גורמים שונים אשר מעידים על השיחות האלה, לכולם הובהר שבמועדון מחכים לראות מה יקרה עם אירופה והאם יש צורך אמיתי להעמיק עוד יותר את הסגל ובכמה שחקנים. 

משמע, ניתן להעריך שבמכבי ת"א ימתינו לראות אם יש להם שלב בתים אירופי העונה או לא, לפני שהם פועלים באגרסיביות בשוק של השחקנים הישראלים. זה לא אומר שאם לא יעפילו לא יגיע חיזוק ישראלי, אך סביר להניח שהוא יהיה בכמות קטנה יותר מאשר השינויים שינסו להרים במקרה של עלייה לשלב הבתים בקונפרנס ליג. 

ויש גם ענייני משא ומתן. במכבי ת"א לא מוכנים לשלם את המחיר הנדרש על גיל כהן ומצפים לירידה משמעותית בדרישות, בעוד מתן בלטקסה דווקא יכול להיות אופציה נוחה יותר לביצוע בהעברה סביב כ-200 אלף אירו בזמן שמכבי חיפה לא ממהרת לסגור עסקה לגביו. אושר דוידה תקוע בסטנדרד ליאז' ולא היה מתנגד לחזור לישראל, אבל הבלגים רוצים להחזיר את ההשקעה עליו ובמועדון הצהוב לא ישלמו סכומים כאלה.

אושר דוידה. סטנדרט ליאז' רוצה להחזיר את ההשקעה (האינסטגרם הרשמי של סטנדרד ליאז')אושר דוידה. סטנדרט ליאז' רוצה להחזיר את ההשקעה (האינסטגרם הרשמי של סטנדרד ליאז')

ומה לגבי איתמר שבירו? הסיטואציה לגביו הוסברה כבר פעמים רבות. הסיפור הוא קודם כל מכירה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ואח"כ המתנה לראות מה המצב סביב דניאל פרץ, ומה מכבי ת"א מצליחה להביא מבחינת שחקן זר במקום הסרבי. רק אז יכנס שבירו לתמונה מבחינת המועדון וכפי שפורסם ב-ONE, לאור חוסר הוודאות הזה, יש כבר מועדונים אחרים בישראל שמנסים להיכנס לסיפור שלו. 

לסיכום, מכבי ת"א מנהלת את השיקולים שלה בנושא ואם תיפול עסקה כדאית מאוד שירגישו שחייבים לבצע לגבי שחקן זר או ישראלי, אולי נראה גם מהלך דרמטי, אך עד אז על פי גורמים שמעורבים בשיחות כאלה ואחרות עם המועדון של גולדהאר, ההמתנה היא קודם כל לעזיבה של מי מהזרים וציפייה להבין לאן הולכת העונה האירופית כדי לא לייצר סגל עמוס מדי שלא יהיה ניתן לנהל בלי שלב בתים בקונפרנס ליג.

תנסו לא לצחוק: אתגר המים של שחקני מכבי
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */