קשר סלטיק, איסמעילה סורו, סיכם בבית"ר ירושלים לשלוש שנים, כשעתה במועדון ממתינים לשחרור שלו מהאלופה הסקוטית. כך נודע לראשונה ל-ynet.
סורו, שהיה קרוב לעבור לוואלנסיין מליגת המשנה בצרפת, סיכם הבוקר (שני) עם בעלי בית"ר ברק אברמוב על חוזה לפיו ירוויח 250 אלף דולר לעונה.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב מול בני יהודה
מכבי תל אביב מול בני יהודה
סורו בקדנציה הקודמת בישראל, במדי בני יהודה
(צילום: עוז מועלם)
סורו כבר שיתף פעולה תחת יוסי אבוקסיס, כשזה עוד הדריך את בני יהודה. זה סלל לו את המעבר היוקרתי לסלטיק, שרכשה את השחקן מחוף השנהב תמורת 2.5 מיליון אירו. אחרי שנתיים וחצי אצל אלופת סקוטלנד הושאל השחקן בקיץ האחרון לארוקה הפורטוגלית, במדיה שיחק בעונה שחלפה 26 משחקים.
סורו, בן ה-25, החל את הקריירה שלו באירופה בגיל 18, כשחתם ב-2016 בסקסאן המולדבית, ממנה עבר שנה לאחר מכן להומל הבלארוסית. בתחילת עונת 2018/19 חתם בבני יהודה וסייע לה לזכות באותה עונה בגביע המדינה. הוא חתם לעוד שנתיים אצל הזהובים, וב-2020 נרכש כאמור על ידי סלטיק. בנוסף, לסורו יש הופעה אחת במדי נבחרת חוף השנהב.
2 צפייה בגלריה
סורו
סורו
בבית"ר ממתינים לשחרור שלו מסלטיק. סורו
(צילום: Fran Santiago/Getty Images)
בעניין אחר: במסגרת הניסיונות לצרף את אבישי כהן, יחפשו בבית"ר קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט את עמית כהן. במידה ואורי דהן ישוחרר ממכבי חיפה, בבית"ר ירושלים ירצו להחתים אותו, עוד לפני שינסו להתחזק בבלם זר, כשעל הפרק גם החתמת קשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ זרים. "תוך חודש יהיה פה חצי הרכב אחר, זה ייראה הרבה יותר", אמרו בבית"ר.