בעקבות מזג האוויר החריג: צפי לעיכובים בטיסות בנתב"ג

דוברות רשות שדות התעופה מתריעה כי השילוב בין הטמפרטורות הגבוהות לשמיים המעוננים עשוי להשפיע זמני ההמראה והנחיתה מהשדה • בעקבות מספר הנוסעים הגבוה, ייתכנו גם תורים ארוכים • מומלץ להתעדכן בשינויים מול חברת התעופה ובלוח הטיסות

נוסעים בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

בימים אלו נרשמים שיאים חדשים במספרי הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון, כאשר מיליוני נוסעים אמורים לעבור בנמל התעופה במהלך חודשי הקיץ המבוקשים. מזג האוויר החם והמעונן ששורר באזורנו עשוי להשפיע על לא מעט טיסות בנתב"ג, כך לפי הודעה שפורסמה על ידי דוברות רשות שדות התעופה.

אלפי נוסעים בנתב"ג, היום, צילום: יוסי זליגר

לפני כשבועיים, פרסמנו כאן בפרסום ראשון כי 49% מכלל הטיסות הממריאות מנתב"ג יוצאות מהארץ בשעה שנקבעה ואילו 51% מהטיסות ממריאות באיחור של רבע שעה ויותר. מזג האוויר המעונן היום (שני) עשוי להשפיע על מערכות מסוימות בנמל התעופה בן גוריון, מה שגורם לריווח הטיסות הנוחתות בנתב"ג במטרה לשמור על מרווח בטיחות.

עומסים בנתב"ג לקראת החגים אשתקד (ארכיון)

נמל התעופה בן גוריון אמור להכיל כ-14 נחיתות בשעה, כאשר בתקופת הקיץ ישנה גמישות מסוימת שמותחת את יכולות נמל התעופה לקצה, עם כעשרים טיסות שנוחתות בנתב"ג בשעה.

אלפי נוסעים בנתב"ג, היום, צילום: יוסי זליגר

בעקבות מזג האוויר החריג באזורנו, הוחלט לרווח היום את הטיסות הנוחתות, מה שעשוי להשפיע על לוח הטיסות ולגרום לעיכובים בהמראות ובנחיתות בנמל התעופה בן גוריון.

נתב"ג, היום, צילום: יוסי זליגר

אם אתם אמורים לטוס היום, מומלץ להתעדכן מול חברת התעופה ובלוח הטיסות של נתב"ג ולוודא שטיסותיכם ממריאות במועד המתוכנן. בעקבות מספרי הנוסעים הגבוהים, ייתכנו גם תורים ארוכים בנתב"ג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר