למה לי כדורגל עכשיו? עומר בוקסנבוים עובר לפוליטיקה

מי ששימש עד לא מזמן כמנהל המקצועי של הפועל תל אביב, הצטרף לרשימה של מפלגת "צעירים פלוס" בבחירות למועצת העיר גבעתיים • הוצב במקום השלישי

עומר בוקסנבוים. מחוזות חדשים . צילום: קובי אליהו

עומר בוקסנבוים, כדורגלן העבר ומי שעד לא מזמן שימש כמנהל המקצועי של הפועל תל אביב, הפליג למחוזות אחרים. היום (ראשון) בוקסנבוים הצטרף לרשימה של מפלגת "צעירים פלוס" בבחירות למועצת העיר גבעתיים, ומוקם במקום השלישי ברשימה.

סיון גולדברג, מי שמוביל את הרשימה, כתבה בהודעה הרשמית: "עומר מביא איתו היכרות עמוקה עם עולמות הספורט והוכיח שאפשר ליצור שילוב מנצח של חינוך וספורט יחדיו. לאחר ניסיון של שנים רבות בפעילות מחוץ לגבעתיים, בהן נחשף להשפעה העצומה של השלטון המקומי על חיי היום-יום בעיר, החליט להיענות לבקשתי להצטרף ולהתחיל להשפיע מבפנים גם בעיר הולדתו."

עומר בוקסנבוים שימש בשנים האחרונות כמנהל מקצועי בהפועל ת"א. תחילה, עשה זאת בקבוצת הנוער של האדומים, שם רשם הצלחה גדולה, אך בקבוצה הבוגרת דברים הלכו בכיוון ההפוך והוא עזב לפני כחצי שנה.

בחודשים האחרונים שמו הוזכר כמועמד לתפקיד בכיר בהפועל פ"ת, ואפילו היה מועמד להחליף את מסאי דגו כמאמן הנוער של מכבי חיפה, אחרי עזיבתו של האחרון לקבוצה הבוגרת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר