שערוריית הגירושים של קווין קוסטנר: תפנית מכוערת נוספת

כמה חודשים לאחר הפרידה של זוכה האוסקר ואשתו בנפרד כריסטין באומגרטנר, ב-TMZ מדווחים כי עורכי דינם של השניים מתכסחים ביניהם בנוגע לשאלה אם באומגרטנר הבינה את משמעות ההסכם

קווין קוסטנר. צילום: אי. פי

מאבק הגירושים של השחקן קווין קוסטנר ופרודתו, מעצבת התיקים כריסטין באומגרטנר, מקבל תפנית מכוערת נוספת, כשהפעם עומדת על הפרק טענה מצדה של באומגרטנר על כך שלא הבינה נכון את הסכם הממון שנחתם בין השניים בעבר.

בני הזוג לשעבר נישאו בשנת 2004, והם היו בזוגיות עד חודש מאי האחרון, כאשר באומגרטנר בת ה-49 הגישה בקשה לגירושים מהשחקן-במאי זוכה פרס האוסקר בן ה-68, שלהם שלושה ילדים משותפים.

קוסטנר ובאומגרטנר בימים טובים יותר, צילום: איי.פי.

בתביעה שעורכי דינו של קוסטנר הגישו בשבוע שעבר, הם ציינו כי באומגרטנר ועורכי דינה ביקשו לקבל הבהרה ביחס להבנתה של באומגרטנר את הסכם הממון שנחתם בין השניים, כך מדווח אתר TMZ. "כריסטין מתעקשת כי היא אינה יכולה לאשר או להכחיש שהבינה את הסכם הממון שנחתם, כי היא וכל צוות עורכי הדין שלה לא הבינו את פירוש המושג 'הבנה'", טענו בלעג לא מוסתר עורכי דינו של קוסטנר, שהוסיפו כי מדובר במשחק מלוכלך מצדה.

"עורכי דינה של כריסטין ביקשו הגדרה למושג 'הבנה', ועורכי דינו של קווין סיפקו את ההגדרה המילונית", אמרה עורכת דינו של קוסטנר, לורה ואסר, שמבקשת שהשופט יורה לעורכי דינה של באומגרטנר להשיב אם כעת, לאחר שניתן להם הפירוש, היא תוכל לספק תשובה לשאלה אם הבינה את הסכם הממון או לא.

"המושג 'הבנה' אינו טכני או מסתורי, אין בו בכדי לבסס התנגדות ובכדי לטעון שבקשה לגילוי מידע היא דו-משמעית או אינה ברורה, אלא אם היא כל כך לא ברורה עד כי הצד המתנגד אינו יכול בתום לב לספק תשובה אינטליגנטית בסוגיה", הוסיפו עורכי דינו של קוסטנר.

על פי הדיווחים, הדיון על תוקף הסכם הממון כמסמך משפטי מחייב במאבק בין בני הזוג אינו צפוי להתקיים לפני נובמבר, כשבחודשים שיובילו אליו באומגרטנר תמשיך בניסיונותיה לערער על תוקפו.

"לא מושג מסתורי". קוסטנר ופרודתו באומגרטנר (ארכיון), צילום: איי.פי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר