"יש דברים שלא מסתדרים": מייקל לואיס נפרד מהחברה

כחמישה חודשים לאחר שנפצע קשה כשנפל מגובה 15 מטרים באיי סיישל, הדוגמן ובת זוגו הודיעו על סיום מערכת היחסים הרומנטית ביניהם • לואיס כתב: "זה עצוב וכואב, אבל אני יודע שאנחנו עושים את הדבר הנכון" • היא הוסיפה: "יש בינינו אהבה אדירה, אבל זה לא הכל"

מייקל לואיס. צילום: אריק סולטן

פרידה כזאת לא רואים בכל יום: הדוגמן מייקל לואיס ובת זוגו בשנתיים האחרונות, מרי פרגלין, פרסמו הבוקר (ראשון) על סיום הקשר הרומנטי שלהם. כזכור, השניים התמודדו עם דרמה רפואית גדולה שקרתה ללואיס, לאחר שלפני כחמישה חודשים הוא נפצע קשה כשנפל מגובה של 15 מטרים באיי סיישל.

בפתח הפוסט שלואיס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שם יש לו 187 אלף עוקבים, הוא  כתב כי הוא לא יודע איך להתחיל את הדברים, אבל שהוא ופרגלין נפרדים. "כתבנו אחד לשנייה מכתב פרידה, ורצינו לשתף אותו אתכם", הוסיף.

מייקל לואיס בקמפיין ראשון אחרי הפציעה // צילום: אור רוזנברג

"מרי שלי, אני יושב כרגע במרפסת וכותב עם קפה בפה ודמעות בעיניים", הוסיף. "אני מסתכל על השמיים ועל הירח ומכיל את כל השנתיים האחרונות שלי איתך. הכרתי נשמה גבוהה שאוהבת חופש, שמכורה לאדרנלין וחלומות, בן אדם שכובש יעדים ושלא מפחדת לשים ז**. קפצנו ממטוסים, צללנו  יחד במים העמוקים, טיילנו, צילמנו, צחקנו, שיחקנו עם החיים וגם רבנו והתווכחנו, ותמיד בסוף גם השלמנו. ככה זה כשאוהבים".

עוד כתב: "גם עכשיו, כשאני כותב את המילים הללו, אני יודע שמה שאנחנו עושים הוא הדבר הנכון, ולמרות שזה עצוב וכואב, יש דברים שפשוט לא מסתדרים למרות שאוהבים, והדבר הכי חשוב בעיניי הוא שסיימנו את זה באנושיות וכחברים. אני חבר שלך לעד".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis)

בהמשך הפוסט, הוסיפו האקסים הטריים גם את הטקסט שכתבה פרגלין. "גם אני יושבת וחושבת איך להעביר במילים את השנתיים המדהימות בחיי", חלקה. "זכיתי לחיבור נשמתי עמוק עם בן אדם שפוגשים פעם בחיים. הכרתי איש מדהים, מכיל, תומך, מפרגן, ואוהב (בדרכו שלו) ופתוח לחיים. חווינו כל כך הרבה, חקרנו את עצמנו ולאורך הדרך שאלנו אחד את השנייה שאלות מהותיות על העתיד שלנו. הבנו שיש המון הסכמות לגבי החיים, אך מצד שני המון פערים. יש בינינו אהבה אדירה, אבל זה לא הכל. החיים הזויים ולא צפויים, ומעבירים רכבות הרים – זה תלוי בנו איך לעבור אותן, וגם עם מי אנחנו בוחרים לעבור את מסע החיים. אני בחרתי מדויק. אוהבת אותך לנצח".

מייקל לואיס (ארכיון), צילום: רונן אקרמן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר