מורן אטיאס לא מוותרת: "רוצה להשיג הכל - עוד לא יודעת איך"

הדוגמנית ואשת העסקים פתחה את הלב בפני הגולשים וסיפרה על רצונה להצליח להקים קן משפחתי עם בן זוג מפרגן, זאת לצד התפתחות שתגיע גם בתחום העסקי • "רוצה לבנות בית ומשפחה עם בן זוג תומך"

מורן אטיאס. צילום: אפרת אשל

למרות שהביאה את בתה לעולם בהורות יחידנית לפני עשרה חודשים, מורן אטיאס לא מוותרת על החלום להקים משפחה. במכתב חשוף שכתבה בסוף השבוע האחרון לעוקביה היא שיתפה ברצונה העז לדלג בהצלחה בין שני העולמות: האישי והמקצועי. "אני רוצה לנסות לפני שאני מאמינה שזה לא אפשרי", חלקה אטיאס בת ה-42.

"זה לא איטליה, אבל תמיד בחדר מלא פתקים ומחשב מתחיל אצלי עוד חלום, והפעם החלום הוא לעשות גם וגם. גם זמן איכות עם ליה (בתה של אטיאס), ולהיות אימא טובה (עדיין מבררת מה זה אומר) וגם בעלת עסק שמייצר סדרות מדהימות שירגישו עולם, וגם לבנות בית ומשפחה עם בן זוג תומך שרוצה שאצליח יותר ממה שכבר הצלחתי", חלקה במשאלות לבה.

מורן אטיאס משתפת

"וזה נשמע הרבה, וזה הרבה, אבל אני רוצה לנסות לפני שאני מאמינה שזה לא אפשרי. זה בטוח מאתגר, אבל אני רוצה ומאמינה שזה אפשרי. עוד לא יודעת איך. איך לחלק את הזמן, מה לעשות קודם, איך להספיק. אבל אני רוצה לנסות להשיג הכל. להאמין שעשיתי הכל בכדי להצליח", כתבה.

בהמשך דבריה ביקשה להעביר מסר מעודד. "כמישהו שרבות ורבים רואים לאורך השנים, זה אולי המסר הכי חשוב עבורי להעביר הלאה – שזה אפשרי! גם דברים שלא חלמת ולא ידעת על עצמך יכולים לקרות והכל תלוי בגישה שלי, ובבחירה שלי איך לחיות. אז אמשיך לשתף וגם לשאול אתכם על הדרך כאימא, כאישה, וכמי ששואפת תמיד להיות בנתינה. גם אם זה רק פוסט", חתמה באימוג'י של לב אדום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר