בהפועל ת"א ספרו אתמול (שבת) משחק נוסף ללא ניצחון בגביע הטוטו, אחרי ההפסד 2:0 למכבי פ"ת בבלומפילד. זאת לאחר שספגו שני שערים בתוך דקה (85 ו-86). ובכל זאת, ולמרות היכולת החלשה שמפגינה הקבוצה, אין בכוונת המועדון להתחזק בשחקנים נוספים.
יש לציין כי שישה שחקני הרכב ישבו אמש ביציע וישובו השבוע לאימונים על מנת להכשיר אותם לפתיחת העונה מול בני סכנין בעוד כשבועיים - אלן אוז'בולט שישוב היום לאימונים, עומרי אלטמן שכבר עורך אימונים מלאים וצפוי לקבל דקות משחק בסוף השבוע בגביע הטוטו, חוסה רודריגס שלא שיחק בשל מחלה, הישאם לאיוס שקיבל מנוחה, אור ישראלוב שהתאושש מפציעה וישוב לאימונים מלאים השבוע ואלון אזוגי שסובל ממתיחה בארבע ראשי. ועדיין, קשה להתעלם מתחושת הדאגה במועדון.
1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת מייקל ולקאניס
הפועל ת"א הפועל פ"ת מייקל ולקאניס
ראה משחק אחר? ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
על פי גורמים במועדון, השחקנים הצעירים מתלוננים על גישה קשוחה מצידו של מייקל ולקאניס, שאמר: "הם משחקים בכדורגל של גברים, הם משחקים במועדון גדול כמו הפועל ת"א". נשמעו בנוסף קולות ביקורת גם נגד חן סול שמשמש כמנהל מחלקת הכדורגל ואמון על בניית סגל ובחירת שחקנים. נכון לעכשיו אין כוונה לצרף שחקן זר נוסף במקום פבלו גונסאלס שהודיעו לו כמו לדוד קלטינס ורז טוויזר כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה.
בהפסד אמש נגד מכבי פ"ת שוב בלט החסרון של חלוץ, כשהקבוצה של בני לם היתה הרבה יותר דומיננטית לאורך כל המשחק, ולכן ההתבטאות של ולקאניס ("היינו עד לדקה ה-65 הרבה יותר טובים") התקבלה בלא מעט הרמת גבות.
"זו ההכנה הכי גרועה שיכולנו לעשות - פצועים, זרים בינוניים, לא שיחקנו אפילו פעם אחת עם ההרכב שאמור לפתוח ליגה בעוד שבועיים, נצטרך נס כדי לפתוח את העונה בצורה טובה", הודו בהפועל. "הצעירים הם פוטנציאל, אבל עדיין לא פתרון".