לאחר כמעט שנה, כריסטיאנו רונאלדו חוגג תואר ראשון בסעודיה. אל נאסר ניצחה היום (שבת) 1:2 בגמר גביע האלופות הערבי את אל הילאל, אלופת סעודיה, כאשר כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד לזכות קבוצתו, והחזיר אותה מפיגור 1:0. זאת למרות שרונאלדו וחבריו היו בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-71.
אל נאסר עלתה למשחק עם כל סוללת הכוכבים שהצטרפו אליה הקיץ: מרסלו ברוזוביץ', אלכס טלס וכמובן - סאדיו מאנה. המחצית הראשונה הייתה עצבנית והסתיימה ללא שערים, אך עם ארבעה כרטיסים צהובים. במחצית השנייה מייקל הברזילאי העלה את אל הילאל ליתרון בדקה ה-51, ורף העצבים באל נאסר עלה.
2 צפייה בגלריה
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
סוף סוף תואר עם אל נאסר. כריסטיאנו רונאלדו
(Yasser Bakhsh/Getty Images)
בדקה ה-71, הורחק אל עמרי מאל נאסר בכרטיס אדום ישיר, ונראה היה כי הצהובים-כחולים בדרך לאבד עוד תואר לאל הילאל. עם זאת, כאן נכנס לעניינים כריסטיאנו רונאלדו, שניצל בישול של סולטן על ע'נאם והשווה - שלוש דקות בלבד לאחר ההרחקה של אל עמרי. בדקה ה-78 נוואף אל בושעיל, שהיה בכלל על הספסל - הורחק לאור התנהגות לא נאותה, והגמר היצרי הלך להארכה לאחר 1:1 בתום 90 דקות.
הספסל של נאסר לא נרגע גם בהארכה, אך כריסטיאנו רונאלדו הגיע לעבוד. בדקה ה-98 בעיטה של סקו פופאנה ניתזה מהמשקוף, והפורטוגלי היה שם כדי לנגוח פנימה את השני של קבוצתו, וקבע מהפך. חמש דקות לאחר מכן, נרשם מורחק נוסף, הפעם היה זה מאמן אל נאסר, לואיס קסטרו.
2 צפייה בגלריה
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שמר על קור רוח, בניגוד למאמנו וחלק מחבריו לקבוצה
(AP Photo/Samah Zidan)
כל זה לא מנע את החגיגה של אל נאסר, שחוגגת תואר ראשון מאז הגיע כריסטיאנו רונאלדו לקבוצה. הפורטוגלי וקבוצתו הסעודית יקוו כי מדובר בסנונית ראשונה העונה, יומיים לפני שיתארחו אצל אל איתיפאק במחזור הראשון בליגה הסעודית.
גביע האלופות הערבי, הוא טורניר שנערך על ידי התאחדות הכדורגל של המדינות הערביות מאז 1982. המפעל לא שוחק במשך שלוש עונות, כאשר הזוכה האחרונה הייתה קזבלנקה המרוקאית, שהניפה את הגביע בקיץ 2020.