"הפסדת מיליונים בגלל עקרונות, אבל חתמת הסכם עם הדיקטטורה הגדולה בעולם"

הכדורסלן הטורקי אנס קאנטר "פרידום" התאכזב מכוכב ה-NBA קיירי אירווינג, לאחר שהאחרון חתם על הסכם נעליים עם חברה סינית: "בחייך, בנאדם. יש לך כלי מדהים לתת השראה למיליוני ילדים שם בחוץ, שברת לי את הלב"

קיירי אירווינג. חוזה עם הסינים. צילום: AP

הפעם נגד קיירי: למרות שהוא מחוץ ל-NBA כבר יותר משנה, הכדורסלן הטורקי אנס קאנטר "פרידום" מצליח להישאר בכותרות בזכות הביקורת שלו על הליגה, על השחקנים ועל מי לא?

שחקן ה-NBA לשעבר, הבחירה השלישית בדראפט של 2011, החליט לעזוב את הכדורסל ולהיכנס למאבק חזיתי בנשיא טורקיה ארדואן ובסין, מהמעצמות הגדולות בעולם, כל זאת למען מאבק לזכויות אדם.

הפעם, הוא יצא נגד קיירי אירווינג, שחתם על חוזה נעליים עם החברה הסינית "אנטה", זאת אחרי ש"נייקי" נפרדה ממנו בשנה האחרונה בעקבות התמיכה שלו בסרט עם מסרים אנטישמיים.

הטורקי, כאמור, התאכזב מהכוכב: "זה בחור שעומד על העקרונות שלו. הוא לא התחסן והפסיד מאות מיליוני דולרים, זה אמיץ. אבל אז הוא חותם על חוזה נעליים עם 'אנטה'". קאנטר המשיך: "כולם יודעים על העבדים הסינים וסדנאות היזע. בחייך, בנאדם. יש לך כלי מדהים לתת השראה למיליוני ילדים שם בחוץ, ועשית את זה. אבל עכשיו, אתה חותמים על הסכם נעליים עם הדיקטטורה הגדולה בעולם. זה שבר לי את הלב".

כזכור, רק אתמול (ראשון) קיירי שיתף בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מהלוויתו של קוסיי מעטאן הפלשתיני בן ה-19, שנורה על ידי מנתחל בעימותים ליד העיר הערבית רמאללה ביום שישי האחרון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קיירי אירווינג. עוד סערה,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר