ברק בכר והכוכב האדום בלגרד המשיכו את פתיחת העונה המרשימה שלהם, כשאלופת סרביה הביסה היום (ראשון) בביתה את נפרדק 0:4 במסגרת המחזור השני של הליגה הסרבית - ונותרה מושלמת.
זה היה עוד ניצחון קליל של הכוכב האדום, שהחזיקה בכדור 73 אחוז מהזמן. החלוץ מחוף השנהב ז'אן פיליפ קראסו, שחגג צמד ב-0:5 על וויבודינה במחזור הפתיחה, רשם היום צמד נוסף, אליו הוסיף בישול לאוסמן בוקארי. הקיצוני הימני מגאנה, שבמשחק הראשון תרם שער ובישול, גם בישל לקראסו את השער הרביעי. הקשר סרג'אן מיאילוביץ' כבש את השער השלישי.
4 צפייה בגלריה
בכר
בכר
עוד ניצחון קליל. בכר
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
4 צפייה בגלריה
ז'אן פיליפ קראסו
ז'אן פיליפ קראסו
צמד במשחק הראשון, צמד ובישול היום. קראסו
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
עומרי גלזר, שכידוע הגיע לקבוצה הקיץ מהפועל באר-שבע, פתח בין הקורות ושמר על רשת נקייה בפעם השנייה ברציפות. זאת בצל דיווחים על מועמדותו של שוער נוסף שעשוי להתחרות עם הישראלי על המקום בין הקורות - מאטיי קובאר ממנצ'סטר יונייטד.
הכוכב האדום כבשה 31 שערים בתשעה משחקים מאז שבכר הגיע. היא ניצחה קבוצות חזקות כמו פיורנטינה (0:5), זניט סנט פטרסבורג ופנרבחצ'ה במסגרת משחקי ההכנה, ואת הליגה פתחה כאמור עם עוד 0:5 קליל. בעקבות התוצאות, הציפיות של אוהדי הקבוצה והתקשורת המקומית נסקו לשמיים. אבל המבחן האמיתי של בכר יגיע רק בליגת האלופות, אליה עלתה אוטומטית.
ביום שישי (20:00) תתארח הכוכב האדום אצל מלאדוסט במסגרת המחזור השלישי של הליגה. היריבה סיימה את העונה הקודמת במקום ה-11, והעונה היא עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים.

מהלך המשחק:

5': שער! 0:1 לכוכב האדום. החלוץ ז'אן פיליפ קראסו, שחגג צמד במשחק הליגה הראשון של הכוכב, דייק מהנקודה הלבנה.
12': כרגע יורד גשם חזק בבלגרד, התנאים למשחק קשים, אבל שחקני הכוכב האדום מייצרים בעיות להגנה של נפרדקו מתחילת המשחק.
35': שער! 0:2 לכוכב האדום. שחקן הכנף אוסמן בוקארי, שבמשחק הראשון רשם שער ובישול, בעט מזווית קשה בעיטה שהשוער באייץ' היה אמור להדוף, אבל הכדור פגע בידו והמשיך לרשת. קראסו הקפיץ נהדר את הבישול.
4 צפייה בגלריה
אוסמן בוקארי
אוסמן בוקארי
שני שערים ובשני בישולים בשני משחקים. בוקארי
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
דקה 37: שער! 0:3 לכוכב האדום. הקשר סרג'אן מיאילוביץ' בעט מחוץ לרחבה והכדור נעצר רק ברשת של נפרדאק.
46': קראסו היה קרוב לצמד. בעיטה של החלוץ הוסטה על ידי שחקן יריב וכמעט נכנסה לחיבורים, אבל יצאה החוצה.
51': פנדל נוסף נשרק לזכות הכוכב האדום, אבל ה-VAR קבע שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה.
4 צפייה בגלריה
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
63': ניסיון של פיליפ יוביץ' להפתיע את גלזר בבעיטה מרחוק לא צלח, כי השוער היה ערני והדף מעל המשקוף לקרן.
71': שער! 0:4 לכוכב האדום. קראסו הוא שחקן ברמה גבוהה, והשער הזה הוא הוכחה נהדרת. החלוץ מחוף השנהב סובב שחקן על קצה הרחבה ושיחרר בעיטה לפינה שנעצרה רק ברשת. על הבישול: בארי כמובן.
הרכבים:
הכוכב האדום בלגרד: עומרי גלזר; מילוש דגנק, סרג'אן מיאילוביץ', אלכסנדר דרגוביץ'; אוסמן בוקארי, מילאן רודיץ', מרקו סטאמניץ', סטפן מיטרוביץ'; ולדימיר לוצ'יץ', ז'אן-פיליפ קראסו, פטר אוליינקה.
נפרדאק: ולדימיר באייץ'; סטפן יובאנוביץ', נמניה ג'קוביץ', אוגניין מרשיץ', ולדימיר פריוביץ'; ניקולה ווקאילוביץ', אורוש ליובומיראץ'; ברניסלאב טומיץ', אורוש ננאדוביץ', דושאן סטויליקוביץ'; מרקו פוטינצ'נין.
פורסם לראשונה: 17:54, 06.08.23