X

סוכן ה-FBI יעזור לכם לנהל מו"מ על שכר

במשך שנים, כריס ווס נשא ונתן עם חוטפים כדי לשחרר בשלום בני ערובה. עכשיו הוא עוזר לכולם להבין את עקרונות המו"מ כדי להוציא מהמעסיקים את המשכורת שמגיעה להם

ראיון עבודה. צילום: iStock

כריס ווס שירת ב-FBI כנושא ונותן לשחרור בני ערובה. לאחר שפרש מהשירות, הוא כתב את הספר "בלי פשרות", שמלמד את עקרונות המו”מ. הוא ידוע במומחיותו במו"מ בסיכון גבוה, ויישם את כישוריו במצבים שונים בחיים האמיתיים. אסטרטגיות המו,מ של ווס מבוססות על עקרונות של אמפתיה טקטית, הקשבה פעילה ותקשורת אפקטיבית.

אחת הדרכים ליישם את המומחיות של ווס היא במו"מ על המשכורת שלכם. הגישה של ווס מתמקדת בהבנת נקודת המבט של הצד השני ושימוש באמפתיה כדי לבנות קרבה. Forefront מסכמת לנו את הכללים לניהול מו"מ מוצלח על משכורת מול מעסיק נוכחי או עתידי לפי ווס:

אמפתיה טקטית

התחילו בהבנת הצרכים והחששות של המעסיק. הפגינו עניין אמיתי בפרספקטיבה שלו והשתמשו בטכניקות הקשבה אקטיביות, כולל שתיקות מכוונות, כדי לגרום לו לדבר ולחשוף עוד מידע.

שאלות מכוילות

שאלו שאלות פתוחות, שמתחילות ב"מה" או "איך", כדי לעודד את המעסיק לשתף מידע נוסף. זה יעזור לכם לחשוף את המניעים והיעדים הבסיסיים שלו.

שיקוף והגדרה

חזרו על דברי המעסיק, באופן ישיר או עקיף, כדי להראות שהקשבתם והבנתם את עמדתו. תנו הגדרות לרגשות ולדאגות שלהם, מה שיכול לעזור לבנות אמון וקרבה.

נקודת התחלה קיצונית

התחילו את המו"מ מטווח שכר שאפתני, הגבוה מהיעד האמיתי שלכם. זה מעגן את הדיון, ונותן לכם מקום לנהל משא ומתן שבסופו עדיין תוכלו להגיע למשכורת הרצויה לכם.

הדגשת ערך ייחודי

הבהירו את הערך שאתם מביאים לארגון וכיצד הכישורים והניסיון שלכם מתאימים לצרכיהם. התמקדו בהשפעה שאתם יכולים לחולל ובתוצאות שאתם יכולים לספק.

נכונות לנתק מגע

הבינו את הערך שלכם והיו מוכנים ל אם ההצעה לא עונה על הציפיות שלכם. זה מדגים את הביטחון העצמי שלך ויכול להוביל לתוצאה חיובית יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר