שתף קטע נבחר

אליפות העולם בבדמינטון: זילברמן בסיבוב השני

הישראלי נהנה מפרישתו עקב פציעה של האינדונזי קונקורו ועלה ישירות לשלב הבא בפריז. בזוגות מעורבים, מישה ישתף פעולה עם אמו, סווטלנה

אליפות העולם בבדמינטון נפתחה הבוקר (ב') ונערכת לראשונה על אדמת צרפת, בעיר הבירה פריז. 400 משחקני הבדמינטון המובילים בעולם ינסו בשבוע הקרוב לזכות בתואר הנכסף בחמש קטגוריות שונות: יחידים, יחידות, זוגות גברים, זוגות נשים וזוגות מעורבים.

 

בין כל הענקים האסיאתים ששולטים בענף, יש גם ייצוג כחול לבן: מישה זילברמן, התקווה האולימפית של הבדמינטון הישראלי, אשר מדורג כיום 82 בעולם. זילברמן היה אמור לפתוח את השתתפותו הבוקר בתחרות היחידים, כאשר כבר בסיבוב הראשון המתין לו המדורג 7 בעולם, ו-6 בתחרות, האינדונזי סוני דוי קונקורו.

 

האינדונזי, אשר זכה בשתי האליפויות האחרונות במדליות הכסף והארד, ומחזיק גם במדליית ארד מהמשחקים האולימפיים באתונה, הודיע למארגנים על פרישה מהאליפות בגלל כאבים בגב ולכן זילברמן עלה אוטומטית לסיבוב השני בעוד יומיים.


400 שחקני בדמינטון רוצים מדליות באליפות בפריז (צילום: רויטרס)

 

בתחרות הזוגות המעורבים ישתף מישה פעולה עם אימו סווטלנה והשניים ינסו לגבור על הזוג האוסטרי רומן זירנוולד וסימון פרוטץ', המדורגים 51 בעולם.

 

על התואר בתחרות היחידים ינסה לשמור האלוף הנוכחי,

הסיני לין דן, אשר שולט בענף ביד רמה בשנים האחרונות, כאשר בדרך הוא קוטף את התואר האולימפי בבייג'ינג ואת מדליות הזהב בשלוש אליפויות העולם האחרונות.

 

הסיני, אשר מתחילת השנה הפסיד פעמיים בלבד, יתמודד בסיבוב הראשון מול האיראני עלי שאח-חוסייני, שלפני כשלושה חודשים סירב להתמודד מול זילברמן באליפות ספרד הפתוחה, בטענה כי הוא פצוע. באליפות העולם הקודמת, אגב, שיחק דן בסיבוב הראשון מול זילברמן, כאשר אז ניצח בשתי מערכות קלות 9:21, 11:21 והמשיך ודרס את יריביו כל הדרך עד התואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מישה זילברמן
צילום: סווטלנה זילברמן
מומלצים