ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
רפורמה בהפתעה

השר הבכיר חשף: זה המועד שבו שמעתי על הרפורמה המשפטית

בתקופה האחרונה מגלים בכירים בממשלה ובליכוד כי לא שמעו על תוכניתו של שר המשפטים לוין עד למסיבת העיתונאים שערך בה הציג את הרפורמה המשפטית. שר החוץ אלי כהן הודה אף הוא: "ראיתי את התכנית המשפטית כשהוצגה"

השר הבכיר חשף: זה המועד שבו שמעתי על הרפורמה המשפטית
יריב לוין במליאה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

הרפורמה המשפטית שהוצגה על ידי שר המשפטים יריב לוין במסיבת עיתונאים, הייתה כך מתברר לאחרונה, ללא הכנה מוקדמת בקואליציה, בליכוד ואפילו השרים הכי בכירים בממשלה עודכנו על כך רק בשעת מסיבת העיתונאים.

שר החוץ אלי כהן נשאל הבוקר בריאיון בגל"צ מתי עודכן על הרפורמה המשפטית והודה: "ראיתי את התכנית המשפטית כשהוצגה - לא לפני כן". 

גם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה גילה לאחרונה כי שמע לראשונה על הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין במסיבת העיתונאים שערך. לדברי אוחנה, "לא עשינו דיון מקדים בליכוד, היה צריך לעשות כזה דבר".

בריאיון לרוני קובן בכאן 11 אמר אוחנה: "שמעתי עליה בפעם הראשונה במסיבת העיתונאים של לוין. לא עשינו דיון מקדים בליכוד, היה צריך לעשות כזה דבר".

אוחנה הוסיף: "אבל זה כל הזמן בשיח, כל הזמן דיברנו על זה. אנחנו נמצאים כמה חודשים אחרי יציאת הרפורמה לדרך, בינתיים בלי כלום. אדם לא יכול לשאול את עצמו אם אפשר היה לעשות אחרת". 

 

יריב לוין אלי כהן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד