למרות עזרה מחבר - יו ג'קמן הצטרף היום (שבת) לריאן ריינולדס והשניים התיישבו ביציע של רקסהאם, שרשמה אחרי 15 שנה את הקאמבק שלה לליגה הרביעית באנגליה (ליג-2). אבל על המגרש נרשמה אכזבה גדולה כשהקבוצה הוולשית קרסה מול אוהדיה והפסידה 5:3 למילטון קיינס דונס.
זה התחיל עם 2:0 מהיר לאורחת ממילטון – גול עצמי בדקה השישית (אוגן או'קוניל) ושער נוסף לאחר ארבע דקות, מרגליו של מוחמד אייסה. רקסהאם אומנם צימקה על סף השריקה למחצית (ג'קוב מנדי, 43) אבל צמד של ג'ונתן לאקו (64 ו-51) הוציא לעולה החדשה את האוויר מהמפרשים. במסגרת הגארבג' טיים הספיקה רקסהאם רק לצמק (ג'ורדן דייויס 82, אנתוני פורד 93'). מילטון, אגב, נהנתה משער נוסף עמוק בתוספת הזמן מרגליו של דניאל הארבי.
3 צפייה בגלריה
יו ג'קמן וריאן ריינולדס רקסהאם
יו ג'קמן וריאן ריינולדס רקסהאם
אקורד סיום מבאס. ג'קמן וריינולדס
(צילום: Reuters/Ed Sykes )
אבל הסיפור, כאמור, היה הביקור של כוכב 'אקס-מן' שהגיע כאורח של כבוד ליציע, ונראה מוקסם מכל רגע. "סוף סוף קיבלתי הזמנה. תודה רקס", צייץ ג'קמן, והוסיף תמונות שלו עם ריינולדס ומק'להני.
רקסהאם, כזכור, נמצאת בבעלות הכוכבים ההוליוודיים ראיין ריינולדס ("דדפול") ורוב מקלהני ("פילדלפיה זורחת") ועלתה בחודש אפריל האחרון לליגה הרביעית. כמו בסרט טוב זה נגמר אחרי עונה דרמטית, ורקסהאם הבטיחה את העלייה מחזור לסיום העונה.
3 צפייה בגלריה
יו ג'קמן וריאן ריינולדס רקסהאם
יו ג'קמן וריאן ריינולדס רקסהאם
ג'קמן ביציע הכבוד. על המגרש חייכו פחות
(צילום: Reuters/Ed Sykes)
3 צפייה בגלריה
רקסהאם ראיין ריינולדס רוב מקלהני
רקסהאם ראיין ריינולדס רוב מקלהני
חגיגות העלייה של רקסהאם בחודש אפריל
(צילום: Oli SCARFF / AFP)
רקסהאם נרכשה על ידי ריינולדס ומקלהני בנובמבר 2020 והופקה עליה סדרת דוקו בשם "ברוכים הבאים לרקסהאם". לפני כשנה היא סיימה במקום השני והפסידה בפלייאוף לגרימסבי, אבל בעונה שחלפה היא זכתה לסוף הוליוודי אמיתי לעיניי יותר מ-10,000 צופים שהגיעו לראות את הקבוצה עולה ליגה לראשונה מזה 15 שנה עם ניצחון 1:3 על בורהאם ווד.
כאמור, היום טבילת האש הייתה אכזרית. במסגרת המשוכה הבאה מצפה לקבוצה ההוליוודית כבר ביום שלישי הקרוב, ויגאן, במסגרת משחקי גביע הליגה. בעוד שבוע מהיום תנסה רקסהאם לאסוף נקודות ראשונות נגד ווימבלדון.