אבל איך זה הגיוני שזה תמיד אתה? כל פעם מחדש בצורה יותר דרמטית, מבור יותר גדול, בצורה הכי יפה, בקלאס כמו שרק שחקן אחד בליגה שלנו מסוגל לעשות, אפשר להעביר שעה שלמה רק בלהיזכר ברגעים שבהם צ'ארון שרי שינה את המומנטום לטובת הירוקים וניצח משחקים חשובים, ועדיין כל פעם מחדש זה יהיה מפתיע יותר ועוצמתי יותר.
והפעם בתפריט, הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות, גומלין עם פיגור של 1:0 מהמפגש הראשון, מסאי דגו מהמר ופותח עם חמישה שחקני התקפה, ומשלם על הדילול בהגנה כבר בדקה ה־16 כשנשרק פנדל לטובת המולדבים, כדור שאמין טלאל מגלגל פנימה בקלות יתרה ומשתיק את סמי עופר.
1 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
בונקר מפואר של שריף, הופעה פושרת ומאכזבת של רפאלוב וסבע ובזבוז זמן קיצוני של השוער מקסים קובאל מוציאים את האצטדיון מהכלים, רק שחוץ מאת האוהדים קובאל גם הדליק את הבן אדם הלא נכון מבחינתו על המגרש, את מר מאני טיים, שרי כמובן, שכעבור דקה הגיב בדרך הכי יפה שיש לבזבוזי זמן של שוער, טיל לחיבורים.
ראוי לציין את האומץ הלא מובן מאליו של דגו, במעמד כזה שבו אם אתה לא כובש שער נוסף אתה בחוץ. מאמן הירוקים בחר לעשות מעשה שלא כל מאמן היה עושה, והוציא את "הבאנקרים" שלו שלא היו ביום טוב ויצא למלחמה של הדקות האחרונות עם שחקנים צעירים ומוכשרים שהוא הראה להם שהוא סומך עליהם והם החזירו לו בענק.
מחמוד ג'אבר, שניצל מתואר הגיבור הטרגי בזכות הצלה מהקו של שון גולדברג אחרי איבוד שלו בדקה ה־77, כבש לאחר 8 דקות שער שהיה נראה שהייתה בו התערבות אלוהית שדחפה אותו פנימה ושלח אותנו להארכה. גם היא התחילה בשליטה ירוקה שלא מתבטאת למצבי הבקעה, עד שהגיע עוד רגע קסם שהתחיל מרגל שמאל הולנדית.
שרי שלח בכדור אדיר את פודגראנו שהוריד עם הראש לדין דוד, שקלט את קובאל בעמידה לא טובה והקפיץ מעליו צ'יפ שגורם לך לתפוס את הראש ולא להאמין שהוא אשכרה עשה את זה עכשיו. אבל הוא עשה והצליח, והעלה את האלופה ליתרון ראשון במפגש. מרוב התרגשות גם בכריזה התבלבלו ושמו אחרי השער את שיר האליפות במקום את שיר השערים הקבוע.
מכאן הסוף כבר היה ידוע, כי כשהשם של המשחק הוא "כדורגל" ולא "בונקר עד הפנדלים" לשריף אין מה למכור מול מכבי חיפה. אריק שוראנוב הצטרף לחגיגה עם כדור שטוח ומדויק לפינה וסגר סיפור עם 1:4, שאם וכאשר מכבי חיפה תצליח במשימתה להעפיל לליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, ייחשב כציון דרך בדרך.
מוגזם יהיה להגיד שמכבי חיפה מוכנה לעונה, היא נקלעה לפיגור ראשונה בפעם הרביעית ברציפות, אין לה עדיין קשר אחורי וגם הכוכבים שלה עוד צריכים להוריד חלודה, אבל מכבי חיפה עוברת עוד שלב בעיקר בזכות המנהיג שלה ובזכות הצעירים המוכשרים שלה, וזו בשורה משמחת לא פחות עבור הירוקים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.