בהפועל ת"א שמחו בהחתמתו של מאוויס צ'יבוטה לשלוש שנים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, כשהוא הפך לשחקן היקר ביותר מבין הישראלים בוולפסון. "ההחתמה של מאוויס צ'יבוטה היא לא רק חיזוק משמעותי בעבורנו", אמרו במועדון. "אלא אמירה ברמה האסטרטגית אחרי תקופה ארוכה שלא עשינו החתמות בקליבר גבוה".
מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול יחד עם המאמן וולקאניס מייעדים לצ'יבוטה את עמדת החלוץ, זו גם הסיבה שייתכן כי קייס גאנם יעבור בקרוב לבני ריינה.
1 צפייה בגלריה
צ'יבוטה
צ'יבוטה
צפוי לתפוס את עמדת החלוץ. צ'יבוטה
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
עדיין לא ברור מהו מצבו הבריאותי של אלן אוז'בולט, שעשוי להיעדר בשבועות הקרובים בשל פציעה בשרירי הבטן. לעומת זאת, עומרי אלטמן צפוי לשוב עד לפתיחת העונה, אך עדיין לא יהיה חלק ממשחק גביע הטוטו מחר (שבת) נגד הפועל פ"ת בשל הפציעה בגבו. מי שייכלל לראשונה בסגל הוא חוסה רודריגס, כשלא ברור אם צ'יבוטה כבר יהיה חלק מהסגל, למרות שעשה הכנה מלאה עם מכבי חיפה לקראת העונה.
בקבוצה עדיין לא החליטו אם להחתים זר שישי אחרי שדרשו מפאבלו גונסאלס לחפש לעצמו קבוצה מאחר שהוא לא בתוכניות המקצועיות. בכל מקרה מגן ימני לא יחתום, כשבמערך של מייקל ולקאניס יעלו חמישה שחקני הגנה, כאשר מי שיוכלו לתפוס את מקומו של אלון אזוגי הם חוסה רודריגס או עומר סניור .
השכר הגבוה שניתן לשחקנים כמו צ'יבוטה, אלטמן, רודריגס והישאם לאיוס יקפיץ את שכר השחקנים והצוות המקצועי בשבעה מיליוני שקלים יותר ממה שהיה בעונה שעברה בוולפסון.