דגו: "אני גאה בקבוצה"
(צילום: באדיבות ONE)
חגיגות גדולות במכבי חיפה אחרי העלייה הדרמטית לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. לא רק בגלל התוצאה, אלא יותר בשל הדרך. הירוקים נקלעו לפיגור 1:0 בתחילת המשחק (ו-2:0 בסיכום) מול שריף טירספול המולדבית, אבל ידעו להפוך את התוצאה עם 1:4 ענק בהארכה.
במועדון החמיאו ללא מעט לשחקנים, אך מעל כולם למאמן מסאי דגו. דגו הפתיע את כולם עם הצבתו בהרכב של ענאן חאליילי והכניס בהמשך לכר הדשא שחקני בית כמו חמזה שיבלי, סוף פודוגארנו וכמובן מחמוד ג'אבר שעשו את ההבדל והעלו את הקבוצה לשלב הבא, שם תחכה לאלופה הישראלית סלובן ברטיסלבה הסלובקית.
4 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
יכולים לחגוג. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
סק בטירוף. שלב בתים אירופי כבר הובטח
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
הטירוף בסיום ה-1:4 הדרמטי
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה ציינו, בין השאר, את יכולתם של דין דוד, אריק שארנוב וג'אבר, שנכנסו כמחליפים וכבשו. עיקר השבחים קיבלו צ'ארון שרי, שהיה נהדר ולא הפסיק לרוץ 120 דקות, ועלי מוחמד, שכקשר אחורי יחיד עד כניסתו של ג'אבר, היה ענק וחילץ כדורים ללא הפסקה.
גורם בחיפה אמר: "החילופים של מסאי עשו את ההבדל והביאו את הניצחון המשמעותי והחשוב הזה. זה היה ניצחון של קבוצה עם אופי. היו הרבה דברים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, המשימה הושגה והפנים לאתגר הבא".
4 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
מחמאות מכל עבר. שרי
(צילום: עוז מועלם)
מי שאיכזב מבחינת היכולת הוא דיא סבע שהיה חלש מאוד ושהוחלף היה ניתן לראות על פניו את התסכול הגדול. בחיפה מבינים היטב שהניצחון משמעותי ומבטיח לפחות עלייה לשלב הבתים של הקונפרס ליג, אך יחד עם זאת רוצים להדהים שוב את כולם ולהעפיל לשלב הבתים של הצ'מפיונס.
אם יש משהו שמדליק נורה אדומה אצל הירוקים היא חוליית ההגנה. שריף, שהייתה עיקשת ומאוד מסוכנת, הגיעה לא מעט פעמים למצבי כיבוש ובחיפה מבינים שהם חייבים לעשות חושבים לגבי חיזוק החלק האחורי. מתן בלטסקה הוא כידוע מועמד בכיר להצטרף, אך המו"מ מולו תקוע בשלב זה.
ובעניין אחר: נחישות שוטרי תחנת חיפה הובילה עם סיום המשחק למעצר תושב הקריות בחשד להדלקת אבוקה במהלך המחצית הראשונה. לאחר צפייה במצלמות האבטחה זוהה החשוד שניסה להסתיר את פניו באמצעות מסכה. הבוקר יובא החשוד, תושב הקריות בן 26, לבית משפט השלום בחיפה עם בקשת המשטרה להאריך את מעצרו.