מכבי ת"א תשחק מחר (חמישי) מול פטרוקוב בגומלין של מוקדמות הסיבוב השני בקונפרנס-ליג. הצהובים מגיעים למשחק עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון בבלומפילד.
מאמן מכבי ת"א רובי קין אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה שאנחנו צריכים לעשות וכמובן אנחנו מגיעים ביתרון מהמשחק הראשון אבל זה משחק אחר לגמרי. זה משחק קריטי. בכל מקרה אנחנו נשחק כמו שאנחנו רוצים לשחק גם אם התוצאה הייתה 0:0 ומשחקים במטרה לנצח. אני רוצה לנצח, זה לא חשוב מי הפייבוריטית".
1 צפייה בגלריה
קין
קין
קין. "זה לגמרי משחק אחר"
(צילום: עוז מועלם)
"המשחק הקודם נגמר וזה משהו שעבדנו עליו השבוע. זה חשוב שהשחקנים יגיעו דרוכים ברמה הזאת. אני מגיע עם הרבה ניסיון בכדורגל ודברים קורים ולכן אנחנו צריכים להיות זהירים אבל באותה מידה לשחק את המשחק שלנו ואני אתן לשחקנים את האומץ לעלות ולשחק את המשחק ששיחקנו בשבועיים האחרונים. זו קבוצה מסוכנת וכמו שאמרתי בכדורגל אתה לא יודע איך דברים יתפתחו. עבדנו השבוע אחרי שהכרנו את הקבוצה בשבוע שעבר כבר. יש ליריבה הזו איכויות וראינו שהגיעו למצבים במשחק הראשון", אמר קין.
הקשר יוריס ואן אובריים הוסיף: "זה יהיה משחק שונה ואני חושב שגם היריבה תשחק שונה ממה ששיחקו במשחק הראשון הם יצטרכו להשיג תוצאה טובה אז אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו. זו רק תחילת העונה ויש לנו עוד מה לשפר".
על המשחק הראשון והמצבים שהיו למכבי אמר: "ביחס למשחקים רבים שיהיו לנו בליגה הרבה קבוצות משחקות נגדנו מאחור ואנחנו יוצרים הרבה מצבים ואנחנו צריכים לנצח את המצבים האלה ולהבקיע יותר. המאמן מצפה מאיתנו להבקיע כמה שיותר שערים מהמצבים שיש לנו ואנחנו לא עוצרים כשאנחנו מובילים אלא ממשיכים לדחוף לשערים נוספים".