הפועל באר-שבע תתייצב מחר (חמישי, 19:00) לגומלין נגד פוניבאז' הליטאית עם יתרון מינימלי של 0:1 בלבד מהמשחק הראשון בשבוע שעבר בטוטו-טרנר. אחרי שהעפילה פעמיים בשלוש השנים האחרונות לשלב הבתים של הקונפרנס-ליג, בבאר-שבע יודעים שהדחה, לאחר סיבוב משחקים אחד בלבד, היא דבר בלתי מתקבל על הדעת.
מולה מגיעה יריבה עיקשת מאוד ומלאת ביטחון, לאחר שביום ראשון עשתה צעד משמעותי לעבר אליפות היסטורית כשניצחה במשחק העונה את האימפריה המקומית ז'לגיריס וילנה 1:2.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
עוד לא סגור על ההרכב. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
המאמן אליניב ברדה יאלץ להסתדר ללא המגן השמאלי הלדר לופס, שלא יצא עם הקבוצה לליטא בעקבות פציעה בשריר. בכך, הוא מצטרף אל עדן שמיר, חאתם אלחמיד ורותם חטואל, שגם הם פצועים וכלל לא נרשמו להתמודדות.
מי שאמור למלא את מקומו של לופס הוא ההחתמה החדשה מהפועל ירושלים, הראל שלום, שצפוי לערוך הופעת בכורה. לא מן הנמנע שברדה יעדיף להציב בתפקיד שחקן אחר מנוסה יותר, ואולי אף לעלות במערך של חמישה שחקני הגנה. רועי גורדנה, שלא פתח במשחק הראשון בשל צום תשעה באב, אמור לעלות ב-11 וישנה התלבטות גם לגבי אדריאן פאון.
כמה עשרות אוהדים מישראל צפויים ללוות את באר-שבע למשחק שיערך בעיר מריאמפול, המרוחקת כ-150 קילומטר מווילנה ולא באצטדיון בעיר פוניבאז'.