משחק שמינית גמר גביע הליברטדורס בין פלומיננזה לארחנטינוס ג'וניורס עלה לכותרות, לאחר שמרסלו, כוכב העבר של ריאל מדריד וכיום שחקנה של הקבוצה הברזילאית, גרם לפציעה קשה למגנה השמאלי של היריבה, לוצ'יאנו סאנצ'ס.
בדקה ה-56, מרסלו דרך על רגלו של סאנצ'ס, שנשברה - והתמונות מהפציעה היו קשות. בארגנטינה אף טענו כי "מדובר באחת הפציעות המחרידות שנראו בשנים האחרונות במרגשי הכדורגל". שחקנה בן ה-35 של פלומיננזה ספג מיד את הכרטיס האדום ולאחר שהבין את חומרת הפציעה פשוט מירר בבכי על כר הדשא ועד הירידה לחדר ההלבשה.
3 צפייה בגלריה
מרסלו
מרסלו
מרסלו, רגע לאחר שהבין את חומרת הפציעה
(צילום: EPA/Luciano Gonzalez)
3 צפייה בגלריה
מרסלו
מרסלו
מרסלו ממר בבכי
(צילום: EPA/Luciano Gonzalez)
3 צפייה בגלריה
מרסלו
מרסלו
הפציעה הקשה של גונסאלס
(צילום: EPA/Luciano Gonzalez)
מרסלו אף העלה בסיום המשחק, שהסתיים ב-1:1, פוסט ובו איחולי החלמה לסאנצ'ס: "היום היה לי מאוד קשה על המגרש. פגעתי בטעות בקולגה. אני רוצה לאחל לך החלמה הכי טובה שאפשר. לוצ'יאנו סאנצ'ס, שתקבל את כל הכוח שבעולם". ארחנטינוס ג'וניורס שיתפה את הפוסט של מרסלו, והודתה לדאגתו של הכוכב. בנוסף, צייצה: "אנחנו יריבים, לא אויבים".
מי שהופתע מהרחקתו של מרסלו היה מאמנו בפלומיננזה, פרננדו דיניז. "דבר ראשון, כולם עצובים על מה שקרה. דבר שני, ההרחקה הייתה שגויה. הוא לא התכוון. זה קלקל את המשחק. אני אעשה מטאפורה - אצלי זה אותו דבר כמו כשיש מישהו שנוסע ברחוב, הולך הרגל חוצה באור ירוק, וזו אשמתו של הנהג. מרסלו כדרר ולא היה לו איפה לשים את הרגל".
הפוסט של מרסלו בסיום המשחק
פלומיננזה מתנצלת על התקרית
ארחנטינוס ג'וניורס מעדכנת על מצבו של סאנצ'ס
מרסלו זכור בעיקר משנותיו הרבות בריאל, איתה זכה בשש אליפויות ספרד, חמש פעמים בליגת האלופות, פעמיים בגביע המלך, ארבע פעמים בגביע העולם לקבוצות, שלוש פעמים בסופרקאפ האירופי וחמש פעמים בסופרקופה הספרדי. הקיץ חזר לפלומיננזה לראשונה מאז עזב אותה ב-2007 כשחקן צעיר.