יום שבת, 08.06.2024 שעה 20:29
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

אריה: זה משחק אימון, לא מתייחס לתוצאה

מאמן הפועל ירושלים לא התרגש אחרי ה-1:5 על הפועל פ"ת: "צריכים להיות מוכנים ל-26 באוגוסט, חסר לנו עוד שחקן אחד". טסלפפה: "היינו מאוד עייפים"

|
זיו אריה (איציק בלניצקי)
זיו אריה (איציק בלניצקי)

אחרי שסיימו כל אחת בתיקו במחזור הראשון של גביע הטוטו בשבת, אחת הקבוצות דווקא יצאה מאוד מרוצה מהמשחק הערב באצטדיון שלמה ביטוח. הפועל ירושלים הביסה 1:5 את הפועל פתח תקווה החסרה אחרי ששלטה בכל המשחק למרות שפתחה בהרכב שונה מה-1:1 עם הפועל תל אביב לפני שלושה ימים. בצד השני, הקבוצה עדיין לא עברה בבקרה ואיבדה את סמואל בראון בדקה ה-15 בגלל פציעה, ככה שקשה מאוד להסיק משהו מההתמודדות.

המאמן המנצח, זיו אריה, אמר בסיום: “זה משחק אימון, לא מתייחס לתוצאה. היום איבדנו את עידן דהן, מול הפועל תל אביב איבדנו את גרצ’קין, אנחנו צריכים להיות מוכנים ל-26 באוגוסט. הפועל ירושלים קבוצה טובה, חסר עוד שחקן אחד שיוסיף לה עומק. אנחנו כרגע לא יודעים אם כיסינו על גיא בדש או לא, שום דבר ממה שקרה עכשיו לא משפיע על מה שיהיה בליגה”.

על מתן חוזז, שכבש שער לראשונה מזה למעלה משנה, אמר: “הוא מאוד רעב להצליח, אמרתי לו שייקח את הזמן ואנחנו ניתן לו את כל הזמן שבעולם כדי לחזור לעצמו. רכש? משחקים כנף זר עם רגל ימין, עובדים על זה אבל מאמין שבסוף נמצא מה שאנחנו מחפשים”.

עידן דהן חוגג (איציק בלניצקי)עידן דהן חוגג (איציק בלניצקי)

המאמן המפסיד, עופר טסלפפה, אמר: “אף פעם זה לא נעים, אבל אנחנו יודעים בדיוק לאן הגענו. יש לנו סיטואציה שאנחנו צריכים לדעת להסתדר איתנו, לא קל לנו אבל נדע לצלוח את זה. אין ספק שנצטרך לנתח את המשחק ולראות אותו, ברור שזה שערים קלים, לא מתאימים לרמה. היינו מאוד עייפים מתחילת המשחק. התחלנו את החצי השני טוב, אבל היינו מאוד עייפים. הם היו מאוד פרשים ונצטרך להתאושש.

על המצב של הקבוצה שעוד לא העבירה את שחקני הרכש בבקרה אמר: “צריך לדבר עם אבי יחיאל. זה הסגל שעומד לרשותי וצריך להפיק ממנו את המיטב. אם לא נעבור בבקרה זה אותם שחקנים. היום לא הפקנו את המיטב ונצטרך להתאושש”.

על הקהל אמר: “קהל מדהים, הוא יהיה אחרינו כל הזמן וידחוף אותנו. זה מועדון אוהדים שבא כולו באהבה. קצת קשה היום עם התוצאה, אבל נעבור את זה”.

שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (איציק בלניצקי)שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (איציק בלניצקי)

מתן חוזז, שכבש את השער הראשון של האדומים, אמר: “רגע מאושר, אין כיף כמו להבקיע גול, לשחק, לשמח את האוהדים והמשפחה, כיף. מכבי תל אביב? דברים התגלגלו ככה וכרגע אני פה, אני מבסוט שהגעתי ומתמקד כאן. אני מכיר את זיו אריה מגיל 15 בערף עבדנו ביחד ארבע שנים, אני חושב שהוא לימד אותי הכי הרבה כדורגל והוא בא והסביר לי דברים, ההחלטה לבוא לפה הייתה בגללו. אני בטוח שנעשה עונה יותר טובה מהעונה הקודמת”.

“מה הציפיות? המטרה שלי היא לעשות עונה יותר טובה מהקודמת שהייתה, להגיע כמה שיותר רחוק בכל המפעלים. אלו הציפיות שלי, הופתעתי מאוד לטובה מהמועדון והשחקנים. אני יודע שזיו גאון כדורגל, הוא קם בחמש בבוקר ורואה סרטונים של פפ והרצאות של מאמנים מהטופ העולמי. אני חושב שעם הגישה הנכונה נעשה דברים יפים מאוד. אלו הציפיות, שאיפות גבוהות”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */