שתף קטע נבחר

אזגי: "הבטחתי ניצחון, אבל הדרך עוד ארוכה"

בהפועל אשקלון מרוצים מה-1:3 על הפועל פ"ת במחזור הפתיחה, אבל מסרבים לחגוג. שי אבוטבול מתקרב, אמייה טגה ימשיך בבדיקות: "הקהל חימם לי את הלב"

הפועל אשקלון השיגה ניצחון היסטורי בליגת העל אחרי 12 שנים, אבל בקבוצה מסרבים להתלהב. יממה חלפה מאז ה-1:3 על הפועל פתח תקווה ובשורות העולה החדשה מרגיעים את האווירה ומשתדלים לעבוד קשה על מנת לשמור על המומנטום החיובי.

 

במועדון מודעים לכך שהקבוצה עדיין זקוקה לחיזוק של שניים או שלושה שחקנים, כשהשם החם ביותר הוא שי אבוטבול. קשר הפועל תל אביב עדיין לא סיכם בהפועל באר שבע ובימים האחרונים חלה התקרבות בינו לבין אשקלון.

 

אבוטבול, לדעת גורמים בקבוצה, יחתום בסופו של דבר באשקלון כשהצדדים נמצאים על סף סיכום. בתוך כך אומרים במועדון: "הניצחון נותן לנו אוויר לנשימה, אבל הסגל חייב להתחזק אם נרצה להישאר בליגת העל".

 

הבעלים פרוספר אזגי, שלפני המשחק הבטיח ל-ynet ניצחון אשקלוני, שמר גם הוא על איפוק: "הבטחתי ניצחון והצורה בה הוא הושג היתה יפה משחשבתי. ועדיין, הדרך עוד ארוכה".


אזגי עם אאורליו. "הדרך עוד ארוכה" (צילום: רועי עידן)

 

הקשר אמייה טגה ימשיך לעבור בדיקות גם מחר, אם כי בקבוצה מעודדים מתוצאות בדיקות הלב האחרונות שלו. זאת אחרי שנאסר עליו להתאמן בעקבות מצבו הבריאותי. "היה תענוג לראות את הקבוצה מנצחת גם בלעדיי", אמר טגה ל-ynet. "הקהל חימם לי את הלב עם קבלת הפנים. מקווה שאוכל להחזיר להם, אבל הכל נמצא בידי שמיים ואקבל כל תוצאה".

 

באשקלון מקווים להתעוררות גם מצד הקהל המקומי, אחרי שכ-2,000 צופים בלבד הטריחו את עצמם למשחק בשבת. חלק מהאוהדים מוחים על מחירי מנויים גבוהים, אך חלקם בחרו שלא להגיע בשל החום הכבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרוספר אזגי
צילום: רועי עידן
מומלצים