ממש עוד רגע: בלוגרית האוכל האהובה מוציאה ספר חדש

ספר המתכונים החדש של קרן אגם עתיד לצאת לאור בעוד שבועות בודדים • בסוף השבוע האחרון היא הזמינה את עוקביה הרבים ברשת לעלות כל שאלה שירצו בנוגע ליצירה החדשה • אז מתי זה קורה ואיזו עוגה נוכל למצוא שם בוודאות?

בייגלה ירושלמי עם תוספות של קרן אגם. צילום: נופר צור

קרן אגם - אחת מבלוגריות האוכל המצליחות בישראל, עם עמוד אינסטגרם שמתהדר בכמעט רבע מיליון עוקבים, שתי עונות של תוכנית בערוץ האוכל בהגשתה וספר מתכונים מצליח שיצא לאור לפני כשנתיים - כבר שועטת לעבר היעד הבא: ספר מתכונים חדש פרי יצירתה שעתיד לצאת לאור לקראת חגי תשרי.

קבלו מתכון לבייגלה ירושלמי של קרן אגם

במהלך סדרת שאלות ותשובות שערכה עם הגולשים בעמוד האינסטגרם שלה, היא חשפה פרטים חדשים אודות ספרה החדש וניסתה להסביר, בין היתר, במה יהיה שונה מקודמו. "יש למה לצפות!", הכריזה בהתרגשות.

קרן אגם, צילום: נופר צור

"מתי יוצא??", נשאלה אגם על ידי עוקבת שהודתה כי היא ממתינה בקוצר רוח. אגם השיבה כי בתאריך 26 באוגוסט "תתחיל מכירה מוקדמת מוזלת" של הספר. לאחר מכן הוא יגיע לחנויות בתאריך 3 בספטמבר. "יהיו מתוקים ומלוחים כמו בספר הקודם?", המשיכו העוקבים להסתקרן. "ברור. יהיו מלא מתכונים. גם וגם, כמו בספר הקודם", הסבירה.

"הוא יהיה גם מחולק לנושאים כמו בקודם? יהיו עוגות בחושות?", דרשו מאגם לרדת לפרטים. הבלוגרית המפורסמת הכריזה כי הספר יהיה "מחולק לנושאים, חלקם דומים חלק שונים מהספר הקודם. יהיו עוגות בחושות? יש ספר של קרן אגם בלי עוגות בחושות? ברור, זה החיים שלי", אמרה.

קרן אגם משיבה שאלות, צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

עמוד האינסטגרם של קרן אגם 

העוקבים ביקשו גם לדעת אם יהיו מתכונים ייחודיים בספר "או שהכל מהאתר?", שאלו. אגם הגיבה ש"כמו בספר הקודם, הוא מבוסס על היילייטס". היא גם ציינה שיופיעו בספרה "מתכוני העל" מהאתר ומלא מתכונים חדשים. "היו הרבה שאלות בנושא, אז אסביר", הוסיפה בסטורי והמשיכה: "לי אישית מאוד חשוב להכניס מתכונים מהאתר לספר, במיוחד כאלה שהם 'וואו', כי הספר מגיע גם להמון אנשים שלא נמצאים באתר באופן קבוע, או פה באינסטוש, וכי מניסיון שלי הכי כיף לפתוח ספר גם אם אני יודעת שהמתכון שלו (נמצא) באתר. חוץ מזה, שזה באמת חלק מהדי אן איי וחשוב לי שיהיו בתוך היצירה הזו שנקראת 'הספר שלי'".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by keren agam | קרן אגם (@keren_agam)

הגולשים אתגרו: "מה ההבדל מהספר הקודם?", ואגם השיבה: "קודם כל המתכונים. ברור שאין אף מתכון בספר החדש שמופיע בספר הקודם. הנושאים בספר, הבשלות שלי והמהות שלו. אני חושבת שתבינו במה הוא עוסק ברגע שתקראו את ההקדמה ואת ראשי הפרקים שלו. יש למה לצפות!", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר