הפועל ת"א קרובה להשלים את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה כשהודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של ג'יילן הורד (24, 2.03) שחתם לשנתיים נוספות במועדון
הורד רשם ממוצעים בעונה שעברה במדים האדומים של 8.2 נקודות וקטף 4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוקאפ ובליגה. בנוסף, זכה פעמיים בתואר השחקן המצטיין בשלב הבתים ביורוקאפ. מאמן הקבוצה דני פרנקו: "שמח שג'יילן ממשיך איתנו לעונה נוספת. ההמשכיות והאמונה ההדדית שבעונתו השניה באותה הקבוצה שהוא כל כך התחבר אליה, יקלו על הכשרון הטמון בו להתפרץ".
2 צפייה בגלריה
הורד
הורד
הורד
(צילום: עוז מועלם)
האדומים קרובים לסגור את הסגל אחרי שהאריכו את חוזיהם של אקסבייר מנפורד, עידן זלמנסון וגיל בני והחתימו לאחרונה את קייל אלכסנדר וג׳ון הולנד שהצטרפו אל השחקנים שהחזיקו בחוזה לעונה הבאה: ג׳ייקובן בראון, תומר גינת ובר טימור.
בשבוע הקרוב מי שצפוי לסגור את הסגל הוא בראיין אנגולה שנכשל פעמיים בבדיקות הרפואיות במכבי ת״א ובכל זאת נכנס למשט ומתן עם הפועל ת״א בחוזה לשנתיים בכ-400 אלף דולר לעונה. בהתחלה במועדון האדום לא התכוונו לעשות בדיקות נוספות לשחקן ולהביא אותו במיוחד ארצה אך נראה שבמועדון החליטו לשנות את דעתם בשבוע האחרון והשחקן אכן יגיע לבדיקות קרדיולוגיות שאחריהן יוחלט אם להחתימו.
2 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
יהיה כישר לפתיחת האימונים של הפועל ת"א. גינת
(צילום: עוז מועלם)
ובעניין אחר: תומר גינת, שנחבל בכתפו במשחקה של נבחרת ישראל בסוף השבוע, עבר הבוקר בדיקת MRI בבית החולים איכילוב. הבדיקה העלתה ממצאים לפיהם גינת סובל ממתיחה של הגידים והרצועות בכתפו הימנית. השחקן יחל בטיפול שמרני הכולל פיזיותרפיה ויהיה כשיר לפתיחת האימונים הרשמיים של הקבוצה בעוד כשלושה שבועות.