בני אדם לפני הכל

בנק מזרחי טפחות ממשיך להוביל בסקרי שביעות הרצון עם גישת בנקאות אישית ואנושית

בנק מזרחי טפחות , צילום: באדיבות , מזרחי טפחות

בשיתוף מזרחי טפחות

מזה למעלה מ-15 שנים שמזרחי טפחות מוביל את עולם הבנקאות בתחום השירות האישי, באמצעות שילוב של מענה אנושי וטכנולוגיות מתקדמות - הכול במטרה לתת לכל הלקוחות את המענה הטוב ביותר בכל נקודת זמן.

'בני אדם לפני הכל', המשפט המזוהה עם הבנק, מובנה באסטרטגיה של מזרחי טפחות ובא לידי ביטוי בגישה שרואה את האדם שמאחורי הפרטים ובמוצרים חדשים שבאים לקראתו בשירות טוב אפילו עוד יותר.

במזרחי טפחות מבינים כי דווקא בעולם שנע במהירות, כולנו זקוקים לקשר הבלתי אמצעי עם בנקאי שניתן להתייעץ איתו ולקבל מענה בכל רגע נתון גם בדיגיטל וגם בסניף. כך תמיד, ובעיקר בתקופה זו של אי ודאות כלכלית לאור הריבית הגבוהה והתמורות הגלובליות בשווקים.

הבנקאי באפליקציה

היום ניתן לבצע כמעט כל פעילות בנקאית לבד באפליקציה. במזרחי טפחות מאמינים בשילוב המנצח. אפליקציה המאפשרת התנהלות עצמאית אבל לא זונחת את הליווי של הבנקאי האישי. כך שאם יש שאלה או צורך ניתן להגיע לבנקאי האישי ישירות גם דרך האפליקציה, להתקשר או לכתוב הודעה. 

תמיד זמינים בטלפון

גם בשירות הטלפוני הזמינות היא מיידית, וברירת המחדל היא ניתוב השיחה ישירות לבנקאי האישי ולא למוקד טלפוני. איך זה עובד? הבנק משתמש במערכת זיהוי חכמה, שמייתרת המתנה או ניתוב אינסופי דרך מוקד המענה הטלפוני. שיטת ההפעלה של מזרחי טפחות מתבססת על רצף שירות מובנה, במסגרתה הלקוח תמיד מקבל מענה. גם אם הבנקאי האישי עסוק כרגע עם לקוח אחר או לחילופין יצא לחופשה, הלקוח יועבר מיידית למעגלי הגיבוי, כלומר לבנקאי מקביל שיוכל לספק לו פתרון מלא לכל צורך. הודות לרצף השירות, הלקוח נמנע מהגעה מיותרת לסניף או מעברים בין נותני שירות, ולא נאלץ לחזור על בקשותיו.

יש לנו סניפים. בואו

כחלק מאסטרטגיית השירות של הבנק, מציע מזרחי טפחות את פריסת הסניפים הרחבה ביותר בישראל, עובדה המציבה אותו כיוצא דופן בנוף. כך, בתקופה שבה המתחרים מצמצמים סניפים ומקטינים את מערך השירות האנושי כחלק מתהליכי 'התייעלות' – מזרחי טפחות מקפיד על נציגות פיזית כמעט בכל יישוב בארץ, משדרג סניפים ומציע את כל השירותים במקום אחד: קופות מאוישות, בנקאות אישית ועסקית, מכונות לשירות עצמי ואפילו יועצים פנסיוניים ופיננסיים בזמינות גבוהה.

הפיקדונות שעולים ועולים

תחום נוסף שחזר לעורר עניין בשנה האחרונה הוא הפיקדונות - המאפשרים לחוסכים ליהנות מריבית אטרקטיבית במגוון רחב של פיקדונות. סלסלת הפיקדונות של הבנק מעניקה מגוון מסלולים לפרקי זמן שונים וניתן גם לבחור את הפיקדון המועדף עם תחנות יציאה בהתאם לצרכיכם המשתנים.

 משכנתה בקצב שלך

בתחום המשכנתאות, הרגיש במיוחד לשינויים בריבית במשק, מציע מזרחי טפחות ללקוחות המעוניינים לרכוש דירה את  מסלול 'משכנתה בקצב שלך' – מוצר גמיש ומותאם אישית ליכולת ההחזר, הלוקח בחשבון גם שינויים עתידיים כמו הרחבת המשפחה, ובריבית קבועה וידועה מראש, ללא שינויים וללא הפתעות.

לקוחות שיבחרו לקחת משכנתה בטפחות ייהנו מחוויית שירות הייחודית רק למזרחי טפחות: לקיחת משכנתה בסיוע אפליקציית טפחות טאצ' בקלות ובמהירות, בשילוב ליווי אישי של מומחה במשכנתאות, לכל אורך התהליך. האפליקציה מרכזת את כל הפעולות הנדרשות בתהליך במקום אחד, מקבלת אישור עקרוני למשכנתה, העלאה והורדה של המסמכים הנדרשים, התכתבות עם הבנקאי המומחה ומעקב מכל מקום אחר תהליך המשכנתה ועד קבלת כספי המשכנתה. אין ספק שמדובר בקפיצת מדרגה וחוויה שירותית ייחודית בעולם המשכנתאות.

במיוחד בימים אלו רואים את הלקוח: סל הטבות הנותן מענה לכל לקוח

רצף עליות הריבית, לצד יוקר המחיה המתגבר משפיע על כולנו. במזרחי טפחות יש סל מוצרים שמאגד בתוכו הטבות ופתרונות שונים ללקוחות הבנק.

לקוחות בפלוס: ריבית בשיעור של 2% על יתרת הזכות בחשבון העובר ושוב עד 25,000 ₪.

לקוחות במינוס: הקלה בתנאי מסגרת האשראי בשיעור של עד 2% על הריבית הנגבית על המינוס.

חלק מהחודש בפלוס וחלק במינוס? במזרחי טפחות מקזזים את יתרת המינוס בחשבון עם יתרת הפלוס (ביחס של שקל מול שקל) עד למצב שלא משלמים ריבית חובה כלל.

וגם ללקוחות טפחות:

ה'ריבית על המינוס עלינו', פטור מלא לשנתיים מתשלום ריבית על המינוס בחשבון עד גובה ההחזר החודשי או עד לסכום של 6000 ₪ – הזול מביניהם

ובנוסף 1,200 ₪ זיכוי לבעלי משכנתה בטפחות העונים לתבחינים המתאימים – ישירות לחשבון ממנו משולמת ההלוואה.

רוצים גם אתם להתקדם ולהישאר בני אדם? בואו להתייעץ עם הבנקאים שלנו במזרחי טפחות 8860*

www.mizrahi-tefahot.co.il

ההטבות יוענקו באופן גורף ללקוחות פרטיים של מזרחי-טפחות, עד ל-30.6.2024. הטבת ריבית על הזכות: תינתן בחודש בו יתרת הנכסים המנוהלים היומית הממוצעת בחשבון (כולל יתרת זכות בעו"ש, פקדונות, חסכונות וניירות ערך ללא יתרות חובה) הייתה פחותה מ 50,000 ₪, למעט לקוחות שקיים בחשבון העו״ש שלהם מוצר ריבית זכות אחר או לקוחות בטיפול היחידה לגביית חובות. מהריבית ינוכה מס כדין. הפחתה בריבית במסגרות האשראי: תת מסגרת א' - הפחתה של 1% , תת מסגרת ב' – 1.5% ותת מסגרת ג' – 2%. חוסכים את הריבית על האוברדרפט: ללקוחות פרטיים בעלי מסגרת אשראי. קיזוז עד יתרה יומית של עד 10,000 ש״ח. זיכוי 1,200 ש״ח ללקוחות טפחות: לבעלי הלוואה לרכישת דירה (למעט דירה להשקעה) שהלוואתם כוללת רכיב פריים, בוצעה עד 31.5.23 ומשולמת באופן שוטף. תנאים נוספים: בעת ביצוע ההלוואה שווי הנכס היה עד 2 מיליון ש״ח, שיעור המימון היה לפחות 60% ויחס ההחזר להכנסה לפחות 30% . לא כולל הלוואות בפיגור. הלוואות שאחד או יותר מהלווים בהם בהליכי חדלות פירעון או פשיטת רגל הזיכוי יועבר באופן אוטומטי לחשבון הזכאים, במנות של 300 ש״ח אחת לרבעון, החל מה 16.7- הטבת ריבית על המינוס: מיועדת לבעלי חשבון עו"ש במזרחי-טפחות ממנו משולמת המשכנתה, גובה הפטור מריבית עד גובה החזר המשכנתה או עד 6,000 ש״ח, הנמוך מביניהם. להצטרפות להטבה היכנסו לאתר הבנק - www.mizrahi-tefahot.co.il

בשיתוף מזרחי טפחות

כדאי להכיר