רצונות הדדיים: ענאן חלאילי קרוב לסיכום על חוזה חדש במכבי חיפה

החלוץ הצעיר של הירוקים, שהבהיר כי ברצונו לקבל דקות משחק, ישודרג במסגרת השכר • סעיף השחרור יעמוד על 3 מיליון יורו • וגם: סטטוס של חמזה שיבלי

ענאן חלאילי. פתח בהרכב הראשון. צילום: אלן שיבר

החלוץ הצעיר של מכבי חיפה, ענאן חלאילי, על סף סיכום בנוגע לחוזה חדש במועדון. במסגרת החוזה, סעיף השחרור, שעומד על מיליון יורו בלבד, ישונה ויעמוד על 3 מיליון יורו. מסגרת השכר של חלאילי תשתנה וחוזהו לא יהיה זהה לשאר שחקני הנוער שעלו לקבוצה הבוגרת.

מכבי חיפה חוגגת זכייה באלוף האלופים / קרדיט: מכבי חיפה

מקורבים לצדדים טענו כי מכבי חיפה לא תשלם לחלאילי כבר בגיל 18 שכר בוגרים, אלא בעיקר תשדרג את השחקן מבחינת בונוסים על הופעות והישגים.

בשיחות בין הצדדים, הבהירו במכבי חיפה לחלאילי כי הרצון הוא לשדרג את השחקן ולהעניק לו דקות משחק, אך הדבר בעייתי, שכן הירוקים עשויים לתת לו את הבמה ואז תמורת מיליון יורו בלבד, תגיע קבוצה ותיקח אותו. השחקן מצידו, הבהיר כי ברצונו לקבל דקות משחק, שקריטיות להתקדמות המקצועית שלו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חלאילי כיכב בקיץ בנבחרת הנוער לצידו של הקשר חמזה שיבלי. האחרון מעורר עניין במספר קבוצות בליגת העל, שפנו לגביו. מכבי נתניה, הפועל ירושלים, הפועל פתח תקווה ובני ריינה, אלה רק חלק מהשמות. כולן רוצות את שיבלי בהשאלה, כאשר נתניה מוכנה לבדוק אופציה לרכוש את השחקן, דבר שמכבי חיפה לא מוכנה לו. שיבלי עדיין לא קיבל דקות מתחילת העונה, אך הובטח לו על ידי המאמן מסאי דגו, שיקבל את ההזדמנות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר