שלושה ימים לאחר שהרשימה במשחק ההכנה האחרון, עם 0:5 ענק על פיורנטינה, ויום לפני שיוצאת לדרכה הליגה הסרבית, ערכה היום (שבת) הכוכב האדום בלגרד מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת העונה, במסגרתה דיבר מאמנה הישראלי, ברק בכר.
"זה מרגש מאוד, המשחק הרשמי הראשון לעונה בליגה", אמר ברק בכר בפתיחת מסיבת העיתונאים. "אנחנו מצפים מאוד לראות את האוהדים. אני יכול להבטיח שמה שהראינו במשחק האחרון - ואני לא מדבר על רמת הכדורגל, אלא התשוקה, הלחימה על כר הדשא - נראה שוב".
1 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
ברק בכר
(מתוך האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד)
בכר נשאל האם השיא של הקבוצה הגיע כבר עכשיו, זאת קצת פחות מחודשיים לפני פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות. לכך ענה: "אנחנו רוצים להיות כל פעם בכושר טוב. כמובן שאנחנו רוצים להיות בשיאנו במשחק הראשון של ליגת האלופות, אבל נראינו טוב בתקופת ההכנה ואנחנו מרגישים שאנחנו בכושר טוב. יש לנו עוד מה להוכיח, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק".
לקראת המשחק של קבוצתו במחזור הפתיחה נגד וויוודינה: "כמובן שצפינו במשחק האחרון של וויוודינה באירופה נגד אפועל ניקוסיה, ואפילו כמה ממשחקיה האחרונים. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה. אני מודע לכך שרוב הקבוצות בליגה יבואו להתגונן נגדינו וישחקו בצורה הגנתית, אבל אני רגיל לזה, כך זה גם היה בקבוצה הקודמת בה אימנתי. יש לנו את האיכות, את התשוקה ואת החוכמה כדי להתמודד עם זה ולמצוא פיתרונות".
על הציפיות מקבוצתו: "אנחנו מודעים לזה כמובן. יודעים שהרבה חושבים שאנחנו צריכים להצליח בליגת האלופות. מבחינתנו חשוב מאוד שנאמין בעצמנו, ושלא נפחד מהצלחה. אנחנו יודעים שאנחנו שייכים לרמה הזו, ואנחנו ננסה להשתפר יותר ויותר. אני אוהב את הלחץ, הוא גורם לי לעבוד קשה יותר ולהיות דרוך ומרוכז. אני מחוייב לאוהדים ולהצלחת הקבוצה".
מעבר לשאלות מקצועיות, בכר נשאל כיצד התאקלם בבלגרד: "אני אוהב מאוד את העיר. המשפחה שלי אמנם חזרה לישראל, אבל הם מרגישים פה בנוח ואוהבים את המקום מאוד. האווירה נהדרת, זו עיר יפהפייה. מלבד עבודה גם הספקתי לטייל בעיר ואני מאוד שמח להיות כאן".