המלונות הישראלים שמציעים לילות בחינם

מלונות אפריקה ישראל מציעים לילה שלישי או רביעי חינם • ברשתות נוספות מציעים הנחות יפות למזמינים ברשת • המבצעים החמים של אוגוסט

מלון ורט לגון נתניה . צילום: איה בן עזרי

רשת מלונות אפריקה ישראל, שמחזיקה בין היתר במותגים קראון פלאזה ו־VERT השיקו את הקמפיין החדש שלהם שמציע לילה שלישי או רביעי בחינם לנופשים במלונות הרשת.

מה שחריג יחסית בקמפיין של הרשת הוא שמדובר במבצע משמעותי לחודש אוגוסט, החודש שאמור להיות המבוקש ביותר בשנה.

מלון play אילת // צילום אסף פיצ׳וק, צילום: אסף פיצ'וק

במסגרת הקמפיין, תציע הרשת לילה שלישי או רביעי חינם במלונות VERT וביי וויו חיפה. בנוסף, למזמינים באתר ישנה הנחה נוספת של 5%.

אפריקה ישראל היא לא היחידה שמציעה מבצעים מעניינים לחודשי הקיץ. ברשת מלונות בראון מציעים 15% הנחה במלונות הרשת ו-5% הנחה נוספים למזמינים באתר. בנוסף, גם ברשת בראון מציעים לילה שלישי במתנה במלונות לייטהאוס, דברה בראון ובראון מחנה יהודה, למזמינים עד 30 באוגוסט.

גם ברשת ישראל קנדה מציעים מלונות במבצעי קיץ, כך למשל במלון play סי פורט תל אביב המחיר לזוג ללילה באוגוסט החל מ־459 שקל ללילה , מלון play אילת החל מ 574 שקל לזוג ללילה, מלון ווסט תל אביב החל מ־574 שקלים לזוג ללילה, כפר הנופש נופי גונן החל מ־612 לזוג ללילה ומלון לייקהאוס טבריה החל מ־717 שקל לזוג ללילה.

מלון נגה // צילום ליאור גרונדמן,

רשת ישרוטל יוצאת גם כן במבצע קיץ ומציעה לילה שני בחצי מחיר, למזמינים מינימום שני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר. גם במקרה הזה, ישנה הנחה נוספת בגובה של 5% למזמינים באתר. המבצע תקף במלונות: נבו ונגה בים המלח ומלון קדמא בשדה בוקר.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר