לאחר הניצחון 0:1 של הפועל באר-שבע על פוניבז' הליטאית במשחק הראשון בין השתיים בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, עסקו בבאר-שבע בעיקר בתקרית החריגה שפרצה בדקות הסיום ביציע שמעל ספסל הקבוצה, במהלכה התעמתו המאמן אליניב ברדה ומאמן הכושר מיכאל ברוש עם אוהד שהעביר ביקורת על המאמן ולאחר מכן התעמת ברדה עם שניים ממקורביו שהיו בדרכם לעימות אותו אוהד.
המאמן התנצל על התקרית מיד לאחר המשחק והודה שאסור היה לו להתעסק במה שנאמר אליו מהיציע. מנגד, בשעת לילה מאוחרת התראיין האוהד ברדיו דרום והכחיש מכל וכל שקילל את המאמן. "בסך הכל אמרתי לו שלא יעביר את אדריאן פאון למרכז. אליניב ענה שאל אותי אם אני נמצא באימונים ואז מאמן הכושר התערב והתחילה מהומה. בשום מצב לא קיללתי". לא מן הנמנע שכבר היום תיערך סולחה מתועדת בין האוהד למאמן בחסות של ארגוני האוהדים שפועלים להרגעת הרוחות.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ברדה. עימות לא נעים
(צילום: הרצל יוסף)
מבחינת כדורגל, בהפועל באר שבע מרוצים מהניצחון שהגיע אחר שבוע מאוד קשה בעקבות התבוסה הקשה 6:1 שבוע קודם לכן למכבי ת"א. באר שבע נראתה אתמול הרבה יותר אגרסיבית ונחושה, אך מבחינה התקפית היא כמעט ולא סיכנה את השער של האורחים מליטא.
גם המאמן של פוניבז' ציין בסיום שבאר שבע היא קבוצה יותר טכנית מקבוצתו, אך כמעט לא הגיעה להזדמנויות. ביום ראשון מצפה לליטאים משחק עונה בליגה נגד הדולקת אחריה בטבלה, ז'לגיריס וילנה, ורק לאחר מכן יתפנו אצלה להתעסק בגומלין נגד באר שבע. יש לציין שהמשחק לא ייערך באיצטדיונה של פוניבז', בו מתקיימת כעת תחרות שחייה, אלא בעיר מריאמפול, שבמרחק של 100 קילומטר מפוניבז' ו-150 קילומטר מוילנה הבירה, שם ילונו שחקני באר שבע. המאמן סיפר שלמשחקי הבית של קבוצתו מגיעים בממוצע כ-600 אוהדים בלבד ושהוא התרשם מאוד מהאווירה שיצרו קצת יותר מ-12,000 אוהדי באר שבע והדרך שבה שחקניו התמודדו באווירה הזאת.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע שי אליאס
שחקן הפועל באר-שבע שי אליאס
שי אליאס, הצטיין אתמול
(צילום: הרצל יוסף)
בשל פציעתו של עדן שמיר, שסובל מקרע חוזר בשריר הירך שישבית אותו לפחות לשישה שבועות, ובשל העובדה שרועי גורדנה החליט לצום אתמול בתשעה באב, במרכז הקישור פתחו אתמול שי אליאס ומריאנו בריירו.
בריירו נראה עדיין חלוד, אך אליאס היה המצטיין בשורות באר שבע ולא רק בגלל שכבש את השער היחיד במשחק. ברדה הפתיע אתמול כשהחליט לשתף כמחליף את אמיר גאנח מקבוצת הנוער שהיה די פעלתן. לעומת זאת הזר הרומני החדש אנתוניו ספר טרם ערך הופעת בכורה. ברדה אמר בעניינו: "אני מבטיח לכם שיש לו כדורגל".