האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מה לא נכון בטענות שהוא מעלה? |
Nati44 |
30.07.23 23:09 |
1 |
עזוב את טענתו. כל המצקצקים אין להם בעיה לקרוא לשחרורו של ברגותי. |
אימרא |
30.07.23 23:11 |
2 |
הצביעות נר לרגלם, זה ברור |
Nati44 |
30.07.23 23:12 |
5 |
אתם גם עושים השוואה מפגרת וגם מתלוננים על צביעות. אנשים מוכנים לשחרר את ברגותי כדי לקבל תמורה כלשהי (לדעתם) |
שמאלני גאה |
31.07.23 00:18 |
119 |
אתה בוחר להתווכח בוויכוח לא רלבנטי. תגובתו של שמאי הייתה בהקשר לחוק פרסונלי, כמו ''חוק טבריה''. |
סייר |
31.07.23 00:37 |
128 |
הוא לא רצח! חבך ששמאי לא מתעסק עם העובדות, זה יועיל עמיר הרבה יותר |
LCH |
31.07.23 07:08 |
148 |
ערוץ 14 פיטרו את שמאי ??? איזה טימטום. כל כך ממחיש את ה''מה יפית'' של הימין לצלילי השמאל. |
LCH |
31.07.23 07:30 |
153 |
+++ |
מקלו יגיד לו |
31.07.23 01:17 |
134 |
את אף אחד לא מעניין יגאל עמיר |
joe |
31.07.23 01:41 |
135 |
ברור שיש כאן צביעות. הטענה בימין היא שיש להתייחס לעמיר כמו |
גושן |
31.07.23 07:24 |
150 |
מי ששיחרר ארכי מחבלים הם בעיקר מנהיגים מה''גוש''. ובכלל, מה הקשר בין זה לבין יגאל עמיר? |
הייזנברג |
30.07.23 23:15 |
10 |
למה הדם של רבין סמוק יותר מהדם של נרצחי פיגועים?\ |
Foreteller |
30.07.23 23:18 |
17 |
הדם של רבין עצמו אינו סמוק יותר. רבין כיהן כראש ממשלה בפועל בזמן רציחתו, החוק מדבר על כך ולא על ''רבין'' או ''יגאל עמיר'' |
הייזנברג |
30.07.23 23:22 |
27 |
אז מה? מדוע רצח ראש ממשלה הוא גרוע יותר מרצח אזרח? מי קבע? ולמה קובעים את זה רטרואקטיבית? רצח=רצח=רצח. רוצה גם לחלק באונס? |
Foreteller |
30.07.23 23:22 |
30 |
בוודאי שרצח פוליטי חמור יותר, הוא הרבה מעבר לנטילת חיי האדם עצמו. הוא משפיע קריטית על יציבותה של המדינה |
הייזנברג |
30.07.23 23:37 |
65 |
המחשבה (שלדעתי היא כלל לא נכונה) שרצח על רקע פוליטי גרוע מרצח על רקע גזעני או לאומני - היא דעתך, ועדיין, לא חוקק חוק בנושא קודם לכן |
Foreteller |
30.07.23 23:38 |
67 |
אין בעיה . עכשיו נתחיל לעשות חוקים נגד תופרים התיקים של ראש הממשלה |
אלף בית |
30.07.23 23:39 |
70 |
+1000 |
totoloto |
30.07.23 23:53 |
96 |
אם יוכח שהתיקים תפורים, בוודאי. אני בעד. |
הייזנברג |
31.07.23 00:02 |
112 |
אם תקרא את הפרוטוקולים של המשפט |
אלף בית |
31.07.23 00:06 |
113 |
כרגע לילה, השמש ממש לא ברורה אולי לך |
הייזנברג |
31.07.23 00:07 |
114 |
קראת את הפרוטוקולים ? |
אלף בית |
31.07.23 00:07 |
115 |
זה יותר ברור מזה שיגאל עמיר נרצח מכדורים של יגאל עמיר |
joe |
31.07.23 01:51 |
138 |
כמו שכשראש ממשלה מגיע לבית חולים |
קייזר סוזה |
30.07.23 23:46 |
82 |
מצד הטיפול וקבלת ההחלטות בוודאי, אבל החיים שלו שלך ושלי אותם חיים בדיוק. צלם אלקים |
Foreteller |
30.07.23 23:46 |
83 |
אתה יכול לומר שחיי ראש הממשלה חשובים יותר משלך רק את תדבר על חשיבותם של חיים של אחרים. תודה |
totoloto |
30.07.23 23:54 |
99 |
אתה היית צודק אם הייתי מביע דעה |
קייזר סוזה |
31.07.23 04:13 |
143 |
הדם של נרצחי אלטלנה סמוק יותר. שמחתי לעזור. |
אימרא |
30.07.23 23:23 |
32 |
+1000 |
totoloto |
30.07.23 23:53 |
97 |
אבל אמרה היום חיות |
הימני_בעמ |
30.07.23 23:30 |
52 |
אם אתה מחפש אכיפה שיוונית תחפש אצל שופטי סדום |
אלף בית |
30.07.23 23:41 |
73 |
גם כאן החוק לא מדבר על טבריה |
אלף בית |
30.07.23 23:43 |
76 |
לפי הסטנדרטים של בגץ |
joe |
31.07.23 01:49 |
137 |
גם החוק שנפסל אתמול לא דיבר על אדם ספציפי אלא על מי שכיהן כיו''ר ועדה קרואה. אז אתה טוען שליגאל עמיר לא חוקקו חוק אישי ורטרואקטיבי? |
גושן |
31.07.23 07:28 |
151 |
גם החוק הנוכחי לא כולל שמות |
בבב |
31.07.23 07:29 |
152 |
מאותה הסיבה שצמים את צום גדליה |
דין ומשפט |
31.07.23 00:18 |
118 |
לא צמם אפילו רצח של מלכים ביהודה וישראל. גדליה בן אחיקם היה שארית הפליטה, לידע כללי.. |
Foreteller |
31.07.23 00:19 |
120 |
תמשיך להשוואות שקריות. היה מדובר על חילופי שבויים (שבהחלט ניתן להתנגד). מדבר על קריאות לשחרר. כן. |
אימרא |
30.07.23 23:20 |
23 |
השמאל דחף והפעיל לחץ ציבורי ותקשורתי לשחרור מחבלים, וזה כמובן לא מפריע לצבועים הללו לתקוף את ביבי על שנכנע ללחצים שלהם |
Nati44 |
30.07.23 23:22 |
26 |
השמאל מפעיל הרבה לחצים, גם הימין. משום מה, אנשי הימין סבורים שכל עשייה ''שמאלנית'' מגיעה מלחץ של השמאל |
הייזנברג |
30.07.23 23:24 |
34 |
ידידי, אתה יודע לא פחות ממני מאיזה מחנה הופעל הלחץ, והתקשורת (השמאלנית) היתה חלק מהמערכה והקמפיין לעסקה לשחרור מחבלים |
Nati44 |
30.07.23 23:26 |
40 |
כולם אשמים אבל האחראי הוא מי שחתם על זה בסוף. והיה מספיק אפס שלא למנף את המשוואה 1:1000 - כל הרוג שלנו אלף שלכם, ולהסביר שזה התג מחיר מעתה |
Foreteller |
30.07.23 23:27 |
42 |
אני לא מוריד מאחריותו, רק אומר שלשמאל אין את הזכות לבקר ולתקוף אותו על משהו שהם עצמם לחצו עליו לבצע |
Nati44 |
30.07.23 23:29 |
48 |
זה ברור. כמו האהבלים שאומרים שהימין עשה את ההתנתקות, ולא שרימו אותם ב'דין נצרים כדין ת''א' ואז השתמשו *בכל* מפלגות השמאל והערבים |
Foreteller |
30.07.23 23:30 |
50 |
הימין עשה את ההתנתקות. הליכוד יזם, הינדס, מימן והביא אותה לפועל. אהבלים הם אלו שמתכשים לעובדות הפשוטות האלו |
הייזנברג |
30.07.23 23:32 |
55 |
תגובה אהבלית תורנית. מישהו הוריד אחריות מהבוגדים? יש לך אומץ לתת את הרשימה של מי הצביע סופית על הגירוש? תפאדל. |
Foreteller |
30.07.23 23:33 |
58 |
הליכוד יזם את ההתנתקות, הוביל אותה, הפעיל אותה, ניהל אותה וקידם אותה בכנסת. אהבל מי שהכניס לך משהו אחר לראש. |
הייזנברג |
30.07.23 23:39 |
68 |
'אני מתחכש לעובדה שכל מפלגות השמאל והערבים שכיום יושבים באופוזיציה הצביעו בעד ההתנתקות ומאשים רק את בוגדי הליכוד כי נח לי' |
Foreteller |
30.07.23 23:39 |
69 |
זה לא מעניין אותי מי תמך בכנסת. מעניין אותי מי יזם, ניהל, תמך, פעל והביא את החוק הזה לכנסת ולהצבעות ויצא נגד בוחריו |
הייזנברג |
30.07.23 23:46 |
84 |
ברור שלא אכפת לך, שחצי מהליכוד התנגד ומאה אחוז מהמחנה שלך תמך. כי זה נח. אני בשונה ממך מתעב את הליכוד על כך. ואתה עם ראש בחול ומקשקש בזנב |
Foreteller |
30.07.23 23:47 |
86 |
חצי מהליכוד התקפל ברגע האחרון בגלל אינטרסים נקודתיים, ידידי תלמד קצת איך חוק נולד ואיך הוא מגיע לכנסת |
הייזנברג |
30.07.23 23:58 |
106 |
אתה שוב ממשיך להרביץ לאחר במקום לעצמך, אני לא תומך או תמכתי ליכוד, ומי שלא הצביע המצפון שלו ניצח. כל השמאל הצביע בעד, ופשע כנגד האנושות. |
Foreteller |
30.07.23 23:59 |
109 |
תמשיך להתכחש לתהליך הסבוך והארוך ותתייחס רק לתוצאה הסופית. מצטער בשבילך, אבל אם זה נותן לך מזור מי אני שאציק |
הייזנברג |
31.07.23 00:00 |
111 |
התהליך הסבוך לא כלל הילצות ולחצים של מערכות הבטחון והתקשורת והיה פרי מוחם הקודח וכל השאר התנגדו והיו פסיבים? מה יהיה... |
Foreteller |
31.07.23 00:14 |
117 |
לא יעזור לך ידידי. התקשורת, מערכת הבטחון, השמאל. תלמד קצת היסטוריה לא רחוקה. 99.9% - אחריות של הליכוד. תשקר לעצמך ותישן טוב |
הייזנברג |
31.07.23 00:22 |
121 |
העיקר שאתה ישן טוב בלילה. אני לא משקר לעצמי ומחיל אחריות על כל מי שדחף או הצביע. אתה לא.. תתבגר |
Foreteller |
31.07.23 00:22 |
122 |
אתה קורא את מה שאתה עושה לו קופי פייסט? |
FAO |
30.07.23 23:54 |
98 |
כן, אני האמת טעיתי בנושא הזה, ולא רציתי לערוך כי זה היה רמאות מצידי. אם הייתי מדבר עם ערבי הייתי מתנצל |
Foreteller |
30.07.23 23:55 |
101 |
ברח לך הקטע של השמאל והתנגדות חצי מהליכוד אגב? |
Foreteller |
31.07.23 00:23 |
123 |
לא היה קל בכלל, מערכת הביטחון התנגדה להתנתקות, השמאל התנגד באופן חריף ביותר, התקשורת התנגדה בחריפות להתנתקות |
Nati44 |
30.07.23 23:57 |
104 |
כי למה לקרוא לשחרר את יגאל עמיר מזעזע אותך ולקרוא לשחרור את ברגותי עושה לך נעים ? |
אימרא |
30.07.23 23:26 |
39 |
מאשים את קורבנות ארגון הטרור הבגצי בניהול כושל של הנתונים הבלתי אנושיים הנכפים עליהם. |
Ein |
31.07.23 00:00 |
110 |
אפשר ''לצקצק'' גם מבלי לתמוך בשחרור ברגותי |
FAO |
30.07.23 23:25 |
37 |
אז לקרוא לשחרר את ברגותי זה סביר ולשחרר את עמיר זה מזעזע ? בוא נסגור את הפינה שנצא ראש. |
אימרא |
30.07.23 23:27 |
45 |
עכשיו דממה.. |
Foreteller |
30.07.23 23:48 |
87 |
אתה אפילו לא נותן חסד של כמה דקות בשעות הלילה, מה? |
FAO |
30.07.23 23:55 |
100 |
נתחיל מזה שאני לא אוהב שמשחררים רוצחים, |
FAO |
30.07.23 23:51 |
90 |
קיצור אתה מנרמל שחרור רוצחי המונים על רקע גזעני. מעניין אם תנרמל שחרור רוצחי גייז ותגיד שזה לא חמור כמו רצח פוליטי |
Foreteller |
30.07.23 23:56 |
102 |
מכיר את אוסטין פאוורס? what's your point Vanessa? |
FAO |
31.07.23 00:24 |
124 |
כל אחד ומה שנראה לו מתועב וחמור, רצח הוא רצח הוא רצח. שמח לשמוע אגב שאתה חושב כך אם כי איני מאמין. אלימות ברחוב על רקע גייז לעומת לאומני |
Foreteller |
31.07.23 00:26 |
125 |
אז אל תאמין. אז בשביל בכלל שאלת אותי אם אתה לא תאמין לי? |
FAO |
31.07.23 00:33 |
126 |
אני חושב שרצח הוא רצח כי כל רוצח צריך למות, אבל פעולה לאומנית צריכה לגרור גם מלחמה, מצטער אם פגעתי, מאמין לך אם אתה אומר, הכל פה מבוסס אמון |
Foreteller |
31.07.23 00:35 |
127 |
אז זה כבר לא ''רצח הוא רצח הוא רצח'' |
FAO |
31.07.23 00:38 |
129 |
הוא כן, בעניין הענישה הסוביקטיבית, שהיא מקסימלית - גם על רצח פלילי צריך להוציא להורג. אין מעל זה ברמה האישית. אם הפעולה היא נגד האומה כמלחמה |
Foreteller |
31.07.23 00:40 |
130 |
לדעתיי שמאי צודק בכל מילה ורק שינאת השמאל לרוצח ראש הממשלה גרמה לעיבור דינו . |
דמו |
30.07.23 23:27 |
43 |
ברגותי שפוט על שישה מאסרי עולם |
Double Spanish |
30.07.23 23:30 |
51 |
אז למה להיות קטנוניים ולא להוריד לו שליש? |
קישקשתא |
30.07.23 23:43 |
75 |
בזה שלא מדובר ברוצח רגיל |
שייקה הצפוני |
30.07.23 23:13 |
6 |
הכל נכון! אבל מה לא נכון בטענה, שבמיוחד עבורו חוקק חוק פרסונלי ורטרואקטיבי? |
הבאבא תור |
30.07.23 23:18 |
18 |
זה נכון, מבין כל רוצחי הראשי ממשלה שהיו במדינת ישראל דווקא ליגאל עמיר חוקקו את החוק הזה. מסכן, דווקא הוא נפל בזה |
הייזנברג |
30.07.23 23:25 |
36 |
אז החוק דינו להיפסל ? כי הוא פרסונלי ? או שחוק פרסונלי זה בסדר כשמתאים לשופט ולהיפך ? |
אימרא |
30.07.23 23:29 |
47 |
אין שום עניין פרסונלי. כל רוצח פוליטי צריך לשבת בכלא עד סוף ימי חייו גם אם חלילה יהיה אחד חדש כזה |
הייזנברג |
30.07.23 23:13 |
7 |
היה רוצח פוליטי במדינת ישראל שמונה אחר כך לנשיא |
coyote |
30.07.23 23:15 |
9 |
אה. |
הייזנברג |
30.07.23 23:15 |
12 |
הנה |
coyote |
30.07.23 23:18 |
19 |
הבנתי, אז הבאת צ'יזבט מטורלל שבו מתואר שאולי בן צבי ידע על רצח כלשהו שהיה 24 שנים לפני קום המדינה, לפני שהיו לה מוסדות |
הייזנברג |
30.07.23 23:30 |
49 |
עיוות את הכל |
coyote |
30.07.23 23:33 |
60 |
אני מציע שתהיה איתנו בדיון. אנחנו מדברים פה על רוצחים פוליטיים. כאלו שממש רצחו, לא על כאלו שאולי ידעו על רצח, לפני קום המדינה |
הייזנברג |
30.07.23 23:50 |
89 |
אף הוא ראה גולגלת צפה על המים.. |
Foreteller |
30.07.23 23:19 |
20 |
גם אם נניח שאתה צודק ורצח על רקע פוליטי חמור יותר, נניח, מרצח של ילדים נשים וטף על כל רקע אחר, |
הבאבא תור |
30.07.23 23:22 |
25 |
שום דבר. החוק אכן פרסונלי ורטרואקטיבי, שכן נחקק אחרי מעשהו של יגאל עמיר. |
הבאבא תור |
30.07.23 23:17 |
14 |
בתכלס זה חוק שנחקק במיוחד עבור יגאל עמיר |
Nati44 |
30.07.23 23:23 |
31 |
יגאל עמיר בהחלט היה פורץ דרך |
הייזנברג |
30.07.23 23:52 |
92 |
התשובה תלויה בשאלה מה קראת קודם. |
ET |
30.07.23 23:23 |
33 |
+ אכן לא הסתפקתי רק בכותרות של אנשי התקשורת הישראלית |
Nati44 |
30.07.23 23:43 |
77 |
השמאל לא מסוגל להתמודד עם אמת |
ג'ון מגונט |
30.07.23 23:32 |
53 |
אכן, הם לא מנסים לנהל דיון או להתווכח, אלא רק להרוג את הדיון ולתקוף את האיש, זה פוטר אותם מהתייחסות עניינית |
Nati44 |
30.07.23 23:45 |
80 |
כי זה לא מתיישר בראש לאנשים שהפסיקו לחשוב וכרגע משפירים את התעמולה שמוסרים להם |
GaggeR |
30.07.23 23:32 |
57 |
הם בולעים בשקיקה את התעמולה השקרית והמהונדסת |
Nati44 |
30.07.23 23:45 |
79 |
אם מישהו היה מגיש בג״צ אז אולי היינו יודעים |
talido |
30.07.23 23:49 |
88 |
מעניין (אף שאין סיכוי בעולם שבג''צ יתייחס לזה עניינית), אבל מי שיעז להגיש בג''צ יהיה מטרה לחיצים של קניבלים |
Nati44 |
30.07.23 23:58 |
105 |
הוא צודק במאה אחוזים. |
totoloto |
30.07.23 23:53 |
93 |
לא מבין את ערוץ 14 שנקטו לטעמי צעד חריף מדי |
Nati44 |
30.07.23 23:58 |
107 |
טמבלים |
totoloto |
30.07.23 23:59 |
108 |
יהיה מעניין אם יגאל עמיר יעתור לחונטת המאפיה המשפטית וידרוש שיבטלו את החוק הפרסונאלי נגדו על סמך הפסיקה שלהם כיום. |
David Sword |
30.07.23 23:11 |
3 |
הוא ואמיר חצרוני די דומים. צריך לתת להם תכנית רדיו ביחד. |
the hawk |
30.07.23 23:11 |
4 |
#הבזוי הפך לעו''ד של הרוצח, ובהמשך לחבר פאנל בצ.קוריאה14. מי החליט כל כך מהר על פיטוריו? נבהל מתגובת כוח קפלן? |
אקטואלי |
30.07.23 23:14 |
8 |
עד כמה שידוע לי ול- 64 מנדטים שלהם ערוץ 14 די פלורליסטי. רחוק מהתעמולה הצפון קוריאנית שאתה מעריץ 12,13.. |
froops |
30.07.23 23:21 |
24 |
11 12 13 ערוצי התבהלה בסגנון צפון קוריאה, דעה אחת, סגנון אחד. הצפייה בהם מסוכנת לבריאות, שומר נפשו ירחק |
שלמון |
31.07.23 06:48 |
147 |
חוק פרסונלי? שמעשהו יסביר למאותגר הזה, שיש רק רוצח אחד שרצח ראש ממשלה ולכן, למזלנו, זה פרסונלי... |
יגאל פת-אל |
30.07.23 23:15 |
11 |
זה בדיוק מה שהוא טוען. שהחוק לאיסור קיצור עונשו של יגאל עמיר ימ''ש (שירקב בכלא לעד אמן) הוא יותר |
אנין וטעים |
30.07.23 23:17 |
13 |
ומה לעשות שכנראה גם מי שעבר ניתוח הסרת מוח מבין קצת יותר ממך - חוק יגאל עמיר הוא חוק פרסונלי לכל דבר ועניין |
פילאלטס |
30.07.23 23:20 |
22 |
בוודאי שפרסונלי. והסברתי מדוע במקרה זה הוא הגיוני.... |
יגאל פת-אל |
30.07.23 23:28 |
46 |
אי אפשר לנקוט גישה סלקטיבית, בהתאם לחומרת המעשה, ולהחליט שיש חקיקה פרסונלית שהיא תקינה והגיונית ואחרת לא |
פילאלטס |
30.07.23 23:35 |
63 |
בוודאי שיש. לא זכור לי שתלו מישהו חוץ מאייכמן. כאשר ברור לכולם כאשר מדובר המקרה נקודתי, זה לכאורה פרסונלי |
יגאל פת-אל |
31.07.23 07:55 |
154 |
אז מתי חוק פרסונלי הוא סביר ומתי לא ? |
אימרא |
30.07.23 23:22 |
29 |
אז אתה מצדיק את הטענה שלו. להרחיק גם אותך? |
GaggeR |
30.07.23 23:33 |
59 |
האם היה חוק העוסק ברצח ראש ממשלה\פוליטי בספר החוקים בעת הרצח? |
בלקני |
30.07.23 23:36 |
64 |
אף נשיא לא יקצוב את עונשו של רוצח ראש ממשלה. |
עדי |
30.07.23 23:18 |
15 |
ובצדק. יגאל עמיר צריך להרקב בכלא. אבל הנושא לא צריך להיות טאבו. אפשר לדבר עליו |
GaggeR |
30.07.23 23:34 |
61 |
ומה לגבי חנינה לרוצחי קסטנר? זה הגיוני לך? |
Seagulls |
31.07.23 00:59 |
133 |
יגאל עמיר כיוון את אקדחו למדינת ישראל, לכן הוא חייב להישאר בכלא עד סוף ימיו, כמו כל מחבל ל |
אנין וטעים |
30.07.23 23:18 |
16 |
הואיל וכל מחבל משתחרר בסופו של דבר ע''י חטיפה וכל מיני בלבולי מח, מדוע דמם של הנרצחים על ידי הלאומנות הערבית פחות סמוק? |
Foreteller |
30.07.23 23:19 |
21 |
הטענה נכונה אך יש לתקן בכך שלא ישוחררו מחבלים ולא בכך שישוחרר מי שירה 3 יריות בגב האומה |
אנין וטעים |
30.07.23 23:24 |
35 |
אפליה באכיפה ובענישה היא פשע חמור מאד, ולא עוד - שיחרור מחבלים עם דם על הידיים טרם זמנם גרם ליהודים אחרים להרצח. האם הואשמו באשם תורם? |
Foreteller |
30.07.23 23:25 |
38 |
שמו של ארי שמאי נקשר בעבר בניצול מיני של ילד ובצריכת סמים |
Oppenheimer |
30.07.23 23:22 |
28 |
תגובה מכוערת שממסמסת את הדיון העקרוני על האשמות שהפרקילטות סגרה כנגדו, ואני אפילו לא יודע איך האדם נראה |
Foreteller |
30.07.23 23:26 |
41 |
היה שיר ידוע בטדי '' ארי שמאי תתבייש הוא בסה''כ בן שש .. |
נואם_בחסד |
30.07.23 23:32 |
54 |
הפרקליטות סגרה את התיקים כי לא היו דברים בגו |
בלקני |
30.07.23 23:41 |
72 |
בדבר אחד הוא צודק לגמרי - זכותו לדבר על הנושא ללא סתימת פיות |
ירון מהשרון |
30.07.23 23:27 |
44 |
++100 הנושא הזה בהחלט ראוי לדיון ציבורי |
קוקי |
30.07.23 23:35 |
62 |
צריך שיהיה סטנדרט אחיד לכל הרוצחים במדינה,פליליים ופוליטיים,אסור לשחרר אותם,נקודה. |
קוקי |
30.07.23 23:32 |
56 |
מסכים עם כל מילה ועדיין, כל הדיון פה הוא על פסק דין מהיום, שבו קבעו השופטים כי ניתן לחוקק חוק חדש, אבל כדי שלא יהיה |
הבאבא תור |
30.07.23 23:44 |
78 |
רוצחי משפחת פוגל יהיו זכאים לדיון בקציבת עונשם בעוד מספר שנים מועט. ואח״כ כל שנתיים. |
קרידו 2 |
30.07.23 23:37 |
66 |
לא חושב שאסירים בטחוניים שאינם תושבי ישראל, ונדונו בבית דין צבאי, זכאים לקציבת עונשם. |
הבאבא תור |
30.07.23 23:47 |
85 |
יגאל עמיר לא יזכה לראות אור יום חופשי בחייו, זה מה שחשוב |
אלעד |
30.07.23 23:39 |
71 |
++ |
totoloto |
30.07.23 23:42 |
74 |
רגע, שאני אבין - עכשיו יגאל עמיר נהיה חביב ה''ימין''? זה הצוק שאתם רוצים לקפוץ ממנו? ברצינות? |
Gdax |
30.07.23 23:45 |
81 |
לא נהיה חביב הימין ולא נעליים (אני אמנם מיצג רק את עצמי ולא איזה ימין, אבל בכל זאת מרשה לעצמי לענות). |
הבאבא תור |
30.07.23 23:51 |
91 |
אתה מוזמן לפתוח בעתירה לבג''ץ בנושא ה''חוק הפרסונלי'' של הרוצח יגאל עמיר. קדימה, תן בראש. |
Gdax |
30.07.23 23:53 |
94 |
ואתם שם בשמאל, למה אתם לא מגישים עתירות? לכם יש את הכסף, המימון ואתם תמיד דואגים לדמוקרטיה ושמירה על החוק. לא כך? |
השפוי האחרון |
31.07.23 07:23 |
149 |
פעם היה איזה אחד שנחשד שבילה עם נער ועשו סמים מסוכנים. לא זוכר במי היה מדובר |
המשורר |
30.07.23 23:53 |
95 |
פעם היה אחד שחמד לצון, אז בצחוק הרים סכין וזרק ובטעות פגע בראשה של פעוטה בעגלה |
Cube |
31.07.23 01:54 |
139 |
תזכורת למה הושעה שמאי בפעם הקודמת. מדובר באיש נקלה.מוקדש לכל אלה שמתפתלים בשבילו ברוטר להגנתו |
תשבץ |
30.07.23 23:56 |
103 |
לדעתי טעה לא במהות אלא בדרך, אבל אני מתקשה להזדעזע ממי שקוראים לנו פשיסטים מחריבי האנושות ומשווים אותנו לנאצים של שנות ה-30. |
SerahKastel |
31.07.23 00:12 |
116 |
הוא צודק במאה אחוז |
האחר |
31.07.23 00:45 |
131 |
אחלה ארי שמאי. אשכנזי שמבין במוסיקה מזרחית אמיתית |
Hamkan |
31.07.23 00:50 |
132 |
לא מבין את הצבועים מימין ושמאל |
עולם מלא |
31.07.23 01:46 |
136 |
אחת מהדוגמאות הטובות ביותר שמסבירה שעדיף תמיד להיות חכם מצודק. אבל זאת אולי הבעיה הגדולה ביותר של הימין - הם תמיד יעדיפו להיות צודקים. |
כן-אבל |
31.07.23 02:07 |
140 |
עושה רושם שמדובר באדם לא שפוי |
יעקב כץ |
31.07.23 02:13 |
141 |
ואיך יכנה כבוד הפסיכיאטר את הטנטרום של המוני השמאלנים בקפלן? |
rocsteady |
31.07.23 04:47 |
145 |
לא יודעת מיהו, עצם העובדה שבחר באלה היא סימן לשיקול דעת לקוי ביותר . עמיר צריך לסיים חייו בכלא, חבל שלא סיים על הרחבה שמאחורי העיריה |
קוראת ותיקה |
31.07.23 04:05 |
142 |
את יגאל עמיר היה צריך להרוג במקום, משלא עשו את זה,ומפאת העובדה שבגצ יצא נגד חוקים פרסונליים, דינו ככל רוצח. |
rocsteady |
31.07.23 04:45 |
144 |
חלאת אדם שיעוף לנו מהעיניים. נבלה |
Saratoga |
31.07.23 06:04 |
146 |
מבחינה עקרונית יש היגיון בדבריו. מעשית-אין לשחרר את עמיר |
ש-עצמון |
31.07.23 08:00 |
155 |
שמאי בתגובה: עוד בצעירותי הייתי דפוק, חולה תשומת לב ובלי שליטה על הג'ורה שלי |
גבולן |
31.07.23 08:01 |
156 |
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
9543 הודעות, 125 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
תמורת גלעד שליט, שלום או הפסקת פיגועים.
אתם בעד שחרור יגאל עמיר בלי תמורה, ורק בגלל שהוא בצד הפוליטי שלכם.
אני מאמין שרבים בשמאל יהיו מוכנים לשחרר את יגאל עמיר, אם בתמורה לכך ממשלת הזדון המטורללת תסיים את דרכה.
אי אפשר להשוות שחרור של אחד בשביל מטרה כלשהי לשחרור של אחר ללא מטרה (ורק בגלל שזה מתאים לאג'נדה הפוליטית שלכם.
הכי מצחיק שעוד אתם מתלוננים על צביעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
20698 הודעות, 156 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
למה "חוק טבריה" הוא חוק פרסונלי פסול, בעוד החוק הפרסונלי והרטרואקטיבי שמונע מרוצח ראש ממשלה קציבת עונשו, אינו פסול?
יש לך תובנה שתתרום לעניין זה, או שאתה נהנה לערבב את ברגותי ולהאשים אחרים בפיגור, בשעה שאתה "על יד הנושא" ולא עליו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
9509 הודעות
בתגובה להודעה מספר 128
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
9509 הודעות
בתגובה להודעה מספר 148
מה זה הסתימת פיות הזו. אין לאדם אין הזכות לחשוב ולהביע דעה משפטית ?
ועוד כל כך לגיטימית ומבלי להתייחס כלל לעצם זה שרוב העם יודע שעמיר לא רצח את רבין
פלא שלא מסוגלים לשלוט ? אפיל להעביר חוקים אינם מסוגלים כי האופוזיציה לא "מסכימה"
הזיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.23
896 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
12588 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מעניין הצביעות של בג"ץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
37148 הודעות, 204 מדרגים, 317 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
לשאר רוצחי ישראל ולא לתפור חוק מיוחד עבורו. הבג"צ הרי נגד חוקים אישיים, כפי שראינו רק אתמול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
גילוי נאות: תומך בהוצאה להורג של כל רוצח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אם לא הבנת את הנקודה הזו, אתה אולי חי בבועה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
המחשבה ש'מה שאני מבין זה בוודאי נכון ואם אתה לא מבין אתה חי בבועה' - אפשר להגיד על כל כך הרבה דברים, וביניהם - התגובה ההזויה שחושבת שרצח על רקע פוליטי פחות חמור מרצח על רקע לאומני, אבל שיהיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9869 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
את זה בטוח בית המשפט ימחוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
31070 הודעות, 223 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9869 הודעות
בתגובה להודעה מספר 112
זה ברור כשמש .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9869 הודעות
בתגובה להודעה מספר 114
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
12588 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.18
4956 הודעות, 49 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
הוא מקבל ישר את כל הבדיקות הרלוונטיות
החיים של ראש ממשלה כזה או אחר רלוונטים וחשובים יותר ממך וגם ממני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
31070 הודעות, 223 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.18
4956 הודעות, 49 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
זה לא דעה זו עובדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
31070 הודעות, 223 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.18
1665 הודעות, 11 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
נתפר למידותיו של המועמד בטבריה
הרי שגם החוק שלא מאפשר את קציבת עונשו של עמיר נתפר למידותיו
הרי הוא האדם היחיד שהחוק תקף לגביו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9869 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
לא אצל בגץ
בסדום לא היה אכיפה בררנית . ממליץ לך לעיין בגמרא על אליעזר עבד אברהם ומה שישה בסדום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9869 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
12588 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
החוק הזה הוא גם פרסונלי וגם רטרואקטיבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
37148 הודעות, 204 מדרגים, 317 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.12
34967 הודעות, 86 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
806 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
לא צמים וזוכרים כל יהודי שנרצח
רצח פוליטי חמור יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אולי פשוט הדרך של השמאל נכונה לפעמים ולא מגיעה סתם מלחץ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מתוך ויקיפדיה:
ב-26 באוקטובר 2004 אושרה תוכנית ההתנתקות המתוקנת בהצבעה דרמטית בכנסת, ברוב של 67 כנגד 45 ו-7 נמנעים, כאשר הליכוד היה מפוצל בהצבעתו, רובו ככולו של השמאל הצביע בעד התוכנית, ואילו מרבית הסיעות הערביות נמנעו. השר עוזי לנדאו וסגן השר מיכאל רצון שהצביעו נגד קיבלו מכתבי פיטורין מיד לאחר ההצבעה. בהחלטה שאושרה לא אושר פינוי בפועל של התנחלויות אלא רק הכנת המסגרת ליישום תוכנית ההתנתקות (חקיקת חוקי הפיצויים, הסדרתה החוקית של מנהלת סל"ע). בעקבות ההצבעה העמידו בנימין נתניהו ולימור לבנת שהצביעו בעד תוכנית ההתנתקות יחד עם המפד"ל אולטימטום לגבי החלטה על משאל עם. המפד"ל אכן פרשה בתחילת נובמבר לאחר שהאולטימטום פג אולם נתניהו ולבנת ניצלו את התדרדרות מצבו של יאסר ערפאת והודיעו כי בנסיבות שהשתנו הם אינם פורשים מהממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
99.9% מהאחריות נופלת על הליכוד, כולל נתניהו שהצביע בעד מספר פעמים, ולא על אף אחד אחר. היכולת המופלאה להתבונן על ה 0.1 אחוז ולהתבשם בו, היא רק אצל אהבלים שלא מבינים את האחריות של מפלגת שלטון ושל ממשלה. חוק כזה לא מגיע בכלל לכנסת אם הוא לא עובר דרך ועדות כנסת, ועדות שרים וכו'. תעשה קצת שיעורי בית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
קח אחריות ותדע שמה שקבע זה מי שהצביע, זה הכל.
עלק תעשה שיעורי בית, 'לא אכפת לי מי הצביע בכנסת'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
אם מחר הליכוד ינסה להעביר חוק שהערבים זכאים לפי 2 דמי אבטלה מיהודים, ויביא אותו להצבעה - אל תתלונן שהערבים הצביעו לו בעד. הם לא אלו שאחראים על כך.
תתלונן על כך שועדת השרים של הממשלה בראשות הליכוד מצאה את החוק הזה לנכון, תתלונן על כך שהוא עבר בועדות הכנסת בהם יש לקואלציה רוב, תתלונן על כך שהוא עבר בקריאה ראשונה, שניה ושלישית. תתלונן על כך שהליכוד התעלם ממשאל שעשה בקרב מצביעיו כנגד החוק, תתלונן על כך שהשרים לא הפילו את הממשלה ונשארו בה עד הרגע האחרון.
מצטער על המציאות הזו, כואב. אני מבין. מה גם שהערבים לא הצביעו בעד, אבל זה בגלל אינטרסים פנימיים שלהם. הם היו מצביעים בעד אם הם היו לשון המאזניים, הם בכוונה רצו להראות שההצבעה היא "יהודית" נטו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
יחד כמובן עם חצי מהליכוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות, 54 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
371 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מי שלא מבין את ההשלכות של הרצח הזה, אני חושש שאין מה להסביר.
ולא, זה לא קשור לימין או שמאל, אוסלו בעד או נגד, אלא אם זה לגיטימי להפיל שלטון באמצעות רצח ראש ממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
בעיקר חלאות כמו יגאל עמיר וברגותי.
having said that, גם הימין או בעיקר הימין שיחרר רוצחים בעסקאות עם ארגוני טרור.
למה צריך לשחרר בכלל את יגאל עמיר? עבור איזו עסקה עם איזה ארגון טרור?
ושוב, ככל שברגותי חלאה, אסור להגיע לנרמול כלשהו של רצח פוליטי (גם איומים נגד ביבי לצורך כך).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
זה לא חמור כמו רצח פוליטי.
איזו פיקסציה על היותי הומו, ולא בפעם הראשונה שאני נתקל פה בזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 124
מה גרוע יותר?
לאומני הוא גם פוליטי, אגב, לפחות אצלנו בקילקול שלערבים יש זכויות אזרח ולא רק אדם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות
בתגובה להודעה מספר 125
רצח שנאה של הומו, נורא ככל שיהיה, לא שווה בעיני לרצח של ראש ממשלה. באמת זה לא אמין מה שאני אומר?
אני שמח שאתה חושב שרצח הוא רצח הוא רצח.
האם רצח יהודי בטרור שווה לרצח רגיל?
או למה אונס הוא לא אונס הוא לא אונס? רק היום חוקקו חוק מיוחד עבור אונס לאומני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 126
איני רואה רצח פוליטי כחמור מרצח לאומני, אבל אני בהחלט רואה אותו חמור מרצח פלילי בין עבריינים
אבל כל הרוצחים צריכים לההרג, כך או כך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20015 הודעות
בתגובה להודעה מספר 127
וזה בסדר, לא פגעת ולא נפגעתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 129
אז יש מלחמה, זה לא קשור לעצם הרצח עצמו
נניח, שחייל בריטי יורה בחייל רוסי, זה רצח - אך זו גם הכרזת מלחמה
רצח של רהמ הוא לא רצח של עבריינים, אך אינו חשוב יותר מרצח של פעילים פוליטים של האצל, או להבדיל, רצח של ערבים הרוצחים יהודים
כך או כך, כל רצח צריך להיענות בגזר דין מוות, כך שרצח הוא רצח הוא רצח
הייתי מובן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6922 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
14002 הודעות, 179 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
רק אזכיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
1359 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
365 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
הוא רצח ראש ממשלה , סמל מדינה הכי מובהק שיש אני חושב שבכלל היו צריכים להוציא אותו להורג אבל בטח לא שבן אדם כזה יסתובב חופשי מעבר לעוול שבזה זה משדר שאדם יכול לרצוח ראש ממשלה ועוד לבלות חלק מחיו כאזרח רגיל.. בזה הוא טועה השמאי הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3258 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הרצח הזה היה מעבר לרציחתו של האדם עצמו, גם אם ארי שמאי מגלגל עיניים בצדקנות מינימליסטית ובפופוליזם ב 99 סנט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
21865 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
21865 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=56
עדכון, יצחק בן צבי לא רצח בפועל, אבל היה שותף להחלטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כשהיה פה רק ישוב יהודי, ובעצם היה פה שום כלום.
האשמת אותו בהתחלה ברצח, הורדת אותו לדרגת "אולי ידע/שלח" ולמרות הרצח הוא הפך לראש ממשלה - ומתחת קו בינו לבין יגאל עמיר, רוצח של ראש ממשלה נבחר במדינת ישראל.
רק בריאות, ידידי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
21865 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אבל דיברת על רצח פוליטי ורצח רבין לא היה הרצח הפוליטי הראשון. רשמתי שבן צבי היה שותף להחלטה, לא רשמתי אולי, והוא נהפך לנשיא לא לראש ממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
לא הואשמו בשום בית משפט (מלבד בית המשפט של הלינק המטורלל שהבאת) ולא הובאו לשום דין.
אולי אתה עיוות את הכל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3258 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
עדיין, אם יגאל אמיר רצח על רקע פוליטי, ואחרי מעשהו חוקק חוק בעניין, הוא לא אמור לחול עליו, אלא רק מהרצח הבא, לא?
(זה ההגיון שבבסיס השהיית החוק, הנוגע לבחירות בטבריה, ככל שאני מבין).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3258 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אבל בדבר אחד הוא אינו מדייק. אין שום חובה חוקית לקצוב את עונשו של רוצח. תאורטית, מאסר עןלם הוא מאסר לכל החיים
רק מה, התפתח אצלנו הנוהג של שחרור מוקדם מפני שמבחינת מערכת המשפט, לא מידתי ולא סביר שפושע ירצה את מלוא עונשו. מכאן הפיתוחים של ניכוי שליש, שחרור על התנהגות טובה וקציבת העונש (לרוצחים).
הבעיה היחידה שהיתה יכולה להיות, לו לא היו ממציאים חוק חדש עבור יגאל עמיר והוא לא היה משתחרר מעולם מתוקף החוק הקיים, שאז היה צורך לא לשחרר זום רוצח, שלא יהיו טענות לאכיפה בררנית.
ואת האפשרות הזאת, שכל הרוצחים לא ישוחררו לעולם, המערכת דחתה מחמת מיאוס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
13203 הודעות, 173 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
41113 הודעות, 236 מדרגים, 441 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אם קראת את אחד מאנשי התשקורת הישראלית מדווח ששמאי קרא לשחרר את יגאל עמיר, הא ותו לא, דעתך תהיה א'. אם לעומת זאת שמעת את דברי שמאי בלי שהוצאו מהקשרם, אכן שאלתך במקומה ואכן האיש לא אמר שום דבר שאינו נכון ושכל משפטן מתחיל ולמעשה כל אדם הגון וישר יוכל לחתום עליו בעיניים עצומות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
6119 הודעות, 44 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הם פשוט התרגלו לדבוק בשקר ולצווח אותו עד שהוא הופך אצלם לאמת
וכל מי שחושב אפילו להתבונן על האמת מייד מוקע ועובר שיימינג
ככה זה שהופכים את השקר לדרך חיים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60091 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.12
834 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בפעם האלף בג״צ מתכנס רק אם יש עתירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
31070 הודעות, 223 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7950 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
31070 הודעות, 223 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
12241 הודעות, 46 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא יכול לדרוש גם שהחוק יחול רק על רוצח ראש ממשלה הבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
12719 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
83424 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
911 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.10.22
1266 הודעות, 8 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
38145 הודעות, 234 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו הוכחה שכדי ששמאלן יעבור לפאנל הפטריוטים, צריך לעבור ניתוח הסרת מוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.23
47 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
פרסונאלי מכל חוק אחר שנטען לגביו שהוא פרסונאלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
7716 הודעות, 50 מדרגים, 95 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
38145 הודעות, 234 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
7716 הודעות, 50 מדרגים, 95 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
חוקים פרסונליים הם פסולים, בין אם זה חוק טבריה, שנפסל היום בצדק; או חוק הנאשם (שהממשלה הקודמת ניסתה לחוקק); או חוק יגאל עמיר.
אין חוק פרסונלי הגיוני וראוי וחוק פרסונלי לא הגיוני ולא ראוי.
ובלי קשר, יגאל עמיר יסיים את חייו בכלא. לא תהיה קואליציה שתקדם חוק לשחרורו ולא יהיה נשיא מדינה שיחון אותו.
נ.ב. אני מתנגד נחצות לשחרור יגאל עמיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
38145 הודעות, 234 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6286 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60091 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.21
1938 הודעות, 30 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אם כן, אז הוא מאותגר.
אם לא, הוא צודק במאה אחוז.
אני אענה לך, לא היה חוק כזה בעת הרצח, החוק תוקן בדיעבד ב2001 "חוק איסור חנינה או קיצור תקופת מאסר למי שהורשע ברצח ראש הממשלה ממניעים פוליטיים"
זה חוק שחוקק והוחל רטרואקטיבית, חוק פרסונלי פר-אקסלנס.הוא אפילו כונה "חוק יגאל עמיר".
עכשיו, אין בעיה לתמוך בחוק פרסונלי, אבל אם חוק פרסונלי אחד הוא לגיטימי, אז גם חוק פרסונלי אחר הוא לגיטימי.
כולם נתפסו על "יגאל עמיר" אבל צריך להתייחס למהות ולתוכן הדברים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
29361 הודעות, 64 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60091 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
בלי להיות מבוטלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
29245 הודעות, 185 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.23
47 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.23
47 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות, 137 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
אין שום סיבה להחריג עד שיעשו החלטה קולקטיבית, ואני ציינתי למעלה:
מאסר עולם אינו עונש הולם לרוצחים, אלא עונש מוות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
204 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
צריך להתייחס לכל מה שהוא אומר עם הרבה הבנה למצבו בכלל, לעובדה שהוא נוטה להחליף את דעתו לעיתים ולעובדה שהוא חולה פרסום וחוץ מזה כדאי לזכור שהיה בין העצורים בביתו של אחד המעורבים הבולטים בפרשה שבה נעצרו כעשרה גברים בחשד שביצעו עבירות מין בקטין. לאחר מעצרו נלקח שמאי לדירתו, ובחיפוש בביתו נתפסו כדורי חגיגת, חשיש ו-15 גרם קוקאין.
הפרקליטות סגרה נגדו את התיקים איכשהו בסוף אבל כשמתייחסים לדברים שהוא אומר כדאי לזכור מי הוא ומה הוא .
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000420139&from=whatsapp
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
24168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.21
1898 הודעות, 11 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.21
1938 הודעות, 30 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
זו תגובת אד הומינם רדודה ומבישה.
הוא נוקה מכל אשמה בעניין עבירות המין לכאורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
6790 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
17351 הודעות, 110 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
17351 הודעות, 110 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל אם בכל זאת קוצבים את העונש ומשחררים את רובם המוחלט של הרוצחים צריך לשחרר גם את יגלא עמיר.
שוויון בפני החוק הוא מאבני הבסיס של דמוקרטיה.
ואגב אם או בלי קשר לשאלת השחרור יגאל עמיר הוא בן אדם נתעב בעיניי, למרות שהתנגדתי לרבין ולאוסלו , אדם שלוקח אקדח ויוצא לרצוח יהודי זקן,יורה בגבו של מי שהיה רמטכ"ל ששת הימים ושעד אוסלו תרם המון למדינה ולעם ישראל הוא בן אדם חלאה,אין הצדקה לרצח הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3258 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
פרסונלי, אז הוא יחול רק מן הבחירות הבאות.
ואם הדבר כך, הרי שטענה כזו טובה גם במקרה של יגאל עמיר, רוצח נתעב ככל שיהיה.
אם בעקבות מעשיו חוקק חוק האוסר לשחרר אי פעם את מי שרוצח ראש ממשלה, הרי שההגיון מהפסיקה היום אומר, כי החוק יחול רק מהפעם הבאה שבה, חס וחלילה, ירצח ראש ממשלה.
זה ההגיון העומד בבסיס החלטת בג"צ מהיום ומכאן דבריו של ארי שמאי, ככל שאני מבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
11185 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חוץ מזה שמן הסתם ישוחררו בסוף בעסקה כזו או אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3258 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
ובכל מקרה, הללו נדונו לכמה וכמה עונשי מאסר עולם במצטבר, כך שהסיכוי היחיד שישוחררו אי פעם, הוא בעסקת חילופין כלשהי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
5076 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עכשיו אפשר להמשיך לבלבל במוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
31070 הודעות, 223 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
2493 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3258 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
וגם ארי שמאי, ככל הידוע לי, אינו ימין
הדבר המשותף לנו הוא, שאנו מנסים פשוט לשים מראה בפני מעריצי מערכת המשפט ולהראות, שאפילו שבשבת ברוח יותר יציבה מאשר החלטותיה השיפוטיות.
פעם מחליטים שחוק פרסונלי (ורטרואקטיבי) הוא ראוי ורצוי ופעם (היום), שהוא אסור ויחול רק בהתקיים הנסיבות הרלוונטיות (בחירות לראשות העיר), שוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
2493 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5420 הודעות, 56 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
הימין כבר למד על בשרו שלא משנה כמה העתירה תהיה מוצדקת בג"ץ ידחה אותה, גם אם העתירה היא נגד ממשלה שעוברת על חוקי יסוד (כמו בהתנתקות, במסירת שטח ריבוני למדינת אויב תחת ממשלת מעבר).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.22
2192 הודעות, 11 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.17
3966 הודעות, 52 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
לא יודע למה הסיפור שלך הזכיר לי את זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
92280 הודעות, 365 מדרגים, 663 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8384 הודעות, 64 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
השמאל ב-2023 האחרון שיכול להתלונן על השוואות ורטוריקה.
על כן זו סערה על כלום ושום דבר.
כרגיל לאחרונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.19
7912 הודעות, 36 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך לשפוט את יגאל עמיר כרוצח על פי החוק, ואפשר וראוי להוסיף את הפגיעה בציבור בעצם היותו רוצח של ראש ממשלה. מפה ועד לחוקק חוקים פרסונלים או לתת ענישה חריגה, כאשר רוצחים אחרים לא מקבלים, זה לא מוסרי בעליל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
148 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כל יום בין 14 ל16 ב91fm. תענוג לאוזניים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.09
2228 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם חוק פרסונלי זה טוב, אז זה טוב. אבל אם פוסלים חוק פרסונלי, צריך לפסול אותו. זהו חוק פרסונלי!!
אגב, אני חושב שצריך להחיל את החוק הזה על הרוצח הבא (חלילה וחס..
אריכות ימים ושנים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.12
12245 הודעות, 97 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ודרך אגב, הימין צודק, גם השמאל יודע את זה, רוב הטענות הטריטוריאליות שלהם צודקות, אבל אין בהן הרבה חוכמה.
ושמאי, אם היה חכם יותר, היה פשוט שותק. אבל הוא לא חכם יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.22
860 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
20715 הודעות, 81 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
27778 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
20715 הודעות, 81 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בגצ עצמו הקל השבו לצערנו על יגאל עמיר, תוך הפגנת בורות או זלזול בערך דמוקרטי יסודי של שוויון בפני החוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.22
1072 הודעות, 11 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
82336 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
9449 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד