תקרית חריגה בזמן משחקה של הפועל באר-שבע נגד פוניבז' הליטאית באיצטדיון טוטו-טרנר (0:1 לבאר-שבע), במהלכה נדרש המאמן אליניב ברדה להתערב בנעשה ביציע ולמנוע עימות בין מקורביו לאוהד הקבוצה.
הכל החל בסביבות הדקה ה-82 של ההתמודדות, כשאחד האוהדים מהיציע שמעל הספסל של באר-שבע העביר ביקורת קולנית על המאמן. ברדה ומאמן הכושר מיכאל ברוש ענו לאוהד ואז החלה מהומה, במהלכה נראה מאמן הכושר ברוש מזעיק את אחד ממקורביו של המאמן על מנת שיגיע לאיזור של אותו אוהד.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: הרצל יוסף )
האוהד המקורב למאמן וכן אוהד נוסף התקרבו לכיוונו של האוהד שהתעמת מילולית עם המאמן. ברדה, תוך כדי ניהול המשחק, הבין שהעניין ביציע עשוי לצאת משליטה, גער בשני מקורביו וביקש מהם לחדול ולחזור למקומם. השניים חזרו ומאבטחים הגיעו למקום וניסו להרגיע את הרוחות. הדבר יצר מהומה ביציע המערבי. לאחר מספר דקות נרגעו הרוחות והאוהד שהעביר ביקורת על ברדה התחבק עם האוהד שמקורב למאמן.
ברדה התייחס לתקרית בסיום המשחק: "זה כבר משחק שני שהאוהד יושב לי באוזן. טעיתי ולא הייתי צריך להתייחס, אני לוקח את זה עלי. אני בן אדם. זה קשה שמישהו יושב עליך שבועיים ברציפות מהיציע, אבל בכל מקרה אסור היה לי להתייחס לזה. אני חייב רק להתרכז במשחק. בנוגע לחברים שלי, אני לא צריך אף אחד שיגן עליי".