"אשלח אותו למיאמי": דילן גפן מעורר סערה - ואבא אביב מתערב

בנו של הזמר עקץ את יובל דיין בהמשך לפוסט שכתבה על רקע המחאות הקשות נגד הרפורמה המשפטית - מה שגרם לאביו להגיב לדבריו

אביב גפן. צילום: שגב וקנין

התפוח לא נופל רחוק מהעץ: יש מי שפחות התחבר והתלהב מהפוסט הוויראלי של יובל דיין שביקשה להזכיר את הדברים היומיומיים המאחדים בין חלקי העם, בימים קשים של פילוג ושסע בחברה הישראלית על רקע ביטול עילת הסבירות. היום (חמישי) פרסם דילן גפן, בנו של הזמר אביב גפן, בחשבונו באינסטגרם עקיצה כלפי הזמרת, שכללה גם ביקורת חריפה וזלזול ביצירותיה.  

יובל דיין סירבה ללחוץ את ידו של ביידן: "נשארתי נאמנה לערכיי" (ארכיון)

"אל תשכחו ששירתנו יחד בצבא, שעזרנו אחד לשני עם פנצ'ר בצד הדרך, שישבנו בחוף עם אבטיח, שהרעשנו בקולנוע, שחלקנו מחלקה בבית חולים, שתרמנו, שקיבלנו, שטיילנו ביחד בארץ, שהמלצנו בקבוצות בפייסבוק, שהתאחדנו כשגלעד שליט, ששילמנו על חיילים בפלאפל, שמחאנו כפיים לרופאים בקורונה, שנתנו שקל בצומת, שנפגשנו בהופעות, שהקמנו מדינה מהריסות של אלפי שנות גלות. רק אל תשכחו", כתבה דיין בפוסט הוויראלי שזכה להמון שיתופים, ושעורר את התשובה הצינית של דילן.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1)

"סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים של יובל דיין – הפוסט של יובל דיין", כתב דילן. "סתם, אנשים אחים אנחנו. אולי קין והבל, אולי נואל וליאם. אי אפשר להתעלם מהבעיה, צריך לקרוא לילד בשמו", פסק.

יובל דיין, צילום: קוקו

מי שבחר להתייחס לדברים של דילן זמן קצר לאחר פרסומם, היה אביו, היוצר והזמר אביב גפן, שכתב על רקע הסטורי של בנו: "עוד פוסט כזה, ואני לוקח לדילן את הטלפון ושולח אותו למיאמי", איים בקריצה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר