שעה טיסה מישראל: חופים כמו בתאילנד והכל כלול ברמה הכי גבוהה

תשכחו מחופשות "הכל כלול" - וקבלו את זה: עוזרת אישית 24/7, בריכה פרטית, פינוקים קולינריים, ואפילו שוקולד גודייבה בלי הגבלה • נופש אולטרה במלונות ריקסוס: כל מה שרציתם ולא העזתם לחלום עליו

חופי בית המלון Rixos Premium Belek באנטליה // צילום: שמעון יעיש

צמד המילים "הכל כלול" מאפיין כבר מזמן את החופשה המשפחתית המועדפת, זו שנותנת מענה ללא מעט דרישות של משפחות רבות בישראל ובעולם. אבל יש גם רמה אחת מעבר לה - "אולטרה הכל כלול": שעה ורבע מנתב"ג, בכניסה למלון Rixos Premium Belek שבאנטליה, טורקיה, פוגשת את הנופשים עוזרת אישית שמלווה אותם 24/7 לאורך כל החופשה ומבהירה כבר בתחילתה: "אנחנו כאן כדי שתוכלו ליהנות בלי לדאוג לדבר".

מלון "ריקסוס פרימיום בלק" משתרע על שטח עצום וכולל חופים פרטיים, שני חדרי כושר (אחד פתוח על הים והשני סגור), ספא טורקי יוצא דופן, מגרשי ספורט, אימונים אישיים, הופעות חיות ועוד, וזאת רק ההתחלה.

מלון Rixos Premium Belek באנטליה, צילום: Rixos Hotels

כדאי להגיע רעבים, כי ההיצע הקולינרי של המלון נדיר במלונות העולם - החל ממסעדה יוונית על המים שמעוצבת כמו מיקונוס, עם הרצפות שמאפיינות את האי ובתים קטנים בכחול־לבן, דרך מסעדה איטלקית עם מנות שלא נופלות ברמתן מאלו שמוגשות באיטליה, ועד מסעדה אסיאתית עם מנות מעולות ומסעדת בשרים שנחשבת לגולת הכותרת הקולינרית של המלון.

ואם כל זה לא מספיק, יש במלון סניף ענק של GODIVA עם השוקולדים והקינוחים המוכרים בכל העולם, וגם הם ב"אולטרה הכל כלול": אפשר פשוט להיכנס ולאכול ללא הגבלה. יש גם עמדה קטנה של סטארבקס שנכללת בהכל כלול אם אתם עדיין רעבים, ויש גם מסעדה שפתוחה בכל שעות היממה עם מנות בהזמנה וברמה גבוהה מאוד.

מלון Rixos Premium Belek באנטליה, צילום: Rixos Hotels

עולם מושלם לילדים

הבריכות העצומות במלון גרמו לנו ללכת ולבדוק, ומצאנו שהאורך הכולל שלהן הוא 380 מטרים אינסופיים. הבריכות טובלות בשטחי ענק ירוקים, ולצידן עולם שלם ונרחב לילדים, הכולל חדר טרמפולינות גדול, משחקי שולחן, בריכות מיוחדות לקטנטנים, מגרש כדורסל, מתקני טיפוס, אזורי יצירה ועוד.

ואם בכך אין די - כל מי שלן במלון זכאי לכניסה חינם לפארק Land of Legends, שיכול בקלות להתחרות בשטחו גם בפארקים הגדולים בארה"ב. זהו פארק שעשועים ופארק מים עצום, עם חוף מלאכותי חלומי ובו חולות שהובאו במיוחד ממצרים, רכבות הרים מהארוכות בעולם, כרישים ודולפינים, מתקני מים, מגלשות ודמויות ילדים אהובות. הפארק נמצא במרחק כעשר דקות נסיעה מהמלון, ויש הסעות בחינם במשך כל היום. למי שלא לן במלונות ריקסוס באנטליה הכניסה לפארק תעלה 100-90 דולר לאדם.

הבריכה במלון // צילום: שמעון יעיש

דואגים גם לגדולים

גם למבוגרים יש בריקסוס פרימיום היצע גדול. חוץ מהספא שכבר הזכרנו, שבו ניתן ליהנות גם מטיפולים בתוספת תשלום, אפילו האלכוהול במלון כלול - ומדובר במותגי שתייה יוקרתיים ובבקבוקים בשווי מאות שקלים. בשעות הערב מתקיימות כאן הופעות חיות.

מי שמשווקת בישראל את רשת מלונות ריקסוס בטורקיה היא חברת קשרי תעופה (מחיר לדוגמה: 3-6 בספטמבר לזוג+ילד עבור חבילה של הכל כלול עם טיסות והסעות: 1,150 דולר). ניר מזור, סמנכ"ל החברה, מסביר: "מדובר במלונות הכל כלול ברמה הגבוהה ביותר בעולם, שמציעים הכל מהכל, ולכל סגנון של חופשה - משפחות, זוגות, קבוצות חברים, ועוד - עם המסעדות, פארק לנד אוף לג'נדס, החופים, הבידור, הבריכות והאטרקציות לילדים".

מלון Rixos Premium Belek באנטליה // צילום: שמעון יעיש

פרט לבתי המלון, אנטליה נחשבת אזור מדהים שכולל אטרקציות מעניינות - מהעיר העתיקה, דרך אתרי טבע כמו מפלי דודן, ועד שופינג וקולינריה - כך שאם כבר הגעתם, מומלץ גם לחקור את הסביבה.

לכו, למשל, למפלי דודן, שהעליון שבהם נמצא על ראש הר והתחתון נופל מגובה של 40 מטרים. המפלים באנטליה מוכרים פחות לתיירים ומומלצים כאתר לטיול שלא מצריך הליכה מרובה.

הים באנטליה, צילום: שמעון יעיש

למבוגרים בלבד

תיירים רבים מחפשים חופשות רומנטיות עם הרבה שקט, שלווה, אוכל טוב, ים ובריכה, ומותר להגיד - בלי ילדים. מלון Rixos Premium Göcek הוא בדיוק כזה, ומגיעים אליו בטיסה ישירה של שעה ועשר דקות (נחיתה בנמל דלמאן ונסיעה של 25 דקות).

מדובר במלון למבוגרים בלבד (מעל גיל 13), עם חדרים גדולים ומרווחים, שירות ברמה גבוהה ביותר כמקובל בטורקיה וחוויית הכל כלול שכוללת בין היתר חמש מסעדות (גריל, דגים, אסיאתית ועוד), פטיסרי, סניף קטן של סטארבקס, הופעות חיות, בריכה גדולה והרבה מאוד מרחבים ירוקים.

פארק Land of Legends // צילום: שמעון יעיש

אחת מגולות הכותרת של מלון ריקסוס גוצ'ק היא החוף הסודי במפרץ גוצ'ק, שאליו מגיעים בהפלגה קצרה וחינמית. זהו חוף פרטי מדהים שנראה ממש כמו בתאילנד - חולות לבנים, ים טורקיז והרבה הרים ירוקים מסביב.

אם ממש תרצו ותסכימו לשלם יותר - יש גם אגף למשפחות עם ילדים, אבל הוא מרוחק מהמלון ויוקרתי בהרבה. האגף כולל 14 וילות פרטיות עם בריכה ועם עוזר אישי בכל וילה, וגם לו יש חוף פרטי עם בקתות ומסעדה שפתוחה בכל שעות היממה.

הים באנטליה // צילום: שמעון יעיש

הלהיט הגדול באזור גוצ'ק הוא ההפלגות לאזור המפרצים. במלון מציעים הפלגות פרטיות, אך יש המון סוגי הפלגות במחירים שונים לאזורים שייתנו לכם הרגשה כאילו אתם בתאילנד או בפיליפינים - עם ים צלול וטמפרטורת מים שמאפשרת לרדת מהספינה ולשחות. ההפלגות נמשכות שש-שמונה שעות ואסור להחמיצן בביקור באזור.

במרחק נסיעה קצרה מג'וצק אפשר לבקר גם בחופים הקסומים של פטאיה, שההרים והמפרצים בה מזכירים מקומות רחוקים ואקזוטיים. לחובבי השופינג - באנטליה ובגוצ'ק יש לא מעט קניונים גדולים עם חנויות המותגים המפורסמים בעולם. הוסיפו לכך את השפל של הלירה הטורקית מול השקל, ותבינו שהביקור במדינה בימים אלה זול מתמיד.

הכותב היה אורח של חברת קשרי תעופה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר