"אוציא לך את העיניים שלא תראי את הילד": צעיר איים על אשתו ההרה ותקף אותה באכזריות

על פי החשד, במקרה אחד תקף אותה כשחזר הביתה והבין כי היא עישנה סיגריה • במקרה אחד תקף אותה כשהיא הבחינה שהוא מילא אלכוהול בבקבוק של התינוק • הוא אף איים עליה כי אם הילד ייצא חילוני - הוא יהרוג אותו ואת אמה

אלימות במשפחה (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

מקרה אלימות מזעזע: כתב אישום הוגש נגד תושב לוד בן 27, שהיכה באכזריות את אשתו ההרה תוך איומים קשים ברצח, בשני מקרים שונים. במקרה אחד - כשחזר מבית הכנסת והריח עליה עשן סיגריות, ובמקרה אחר - לאחר שהבחינה שהוא מילא אלכוהול בבקבוק השתייה של בנם בן השמונה חודשים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שפלה מרכז, לפני כעשרה ימים, כששב לדירה מבית הכנסת כשהוא תחת השפעת אלכוהול, הוא ניגש אליה והעיר אותה משנתה. כשהריח כי היא עישנה סיגריה - החל לצעוק ולאיים עליה.

אילוסטרציה אלימות במשפחה, צילום: GettyImages

במקרה אחר היא ניגשה להכין לתינוק אוכל, והנאשם הזהיר אותה לא להכין לו אוכל מהבקבוק. כשהיא שפכה את תוכנו של הבקבוק התברר שהיה מלא באלכוהול. בעקבות זאת, הנאשם דחף אותה והיא מעדה לאחור. אז החלה המתלוננת לארגן את חפציה, תוך שהיא מודיעה לנאשם כי בכוונתה לעזוב את הדירה. הוא דחף אותה והפיל אותה על המיטה, ואז ניגש לדלת החדר, נעל אותה והוציא את הידית ממקומה.

המתלוננת ביקשה ממנו כי יפתח את הדלת, ומשסירב - היא ניגשה לחלון החדר וצעקה לעזרה. אז הנאשם אחז בשיערה ומשך אותה אחורנית בעוצמה, תוך שהיא נופלת ארצה. כשהתרוממה ממקומה כדי לקחת לידיה את התינוק, הנאשם אחז בידיה ונגח במצחה בעוצמה.

איומים ברצח

המתלוננת הטיחה בו כי אם היה עושה כן בעודה אוחזת את התינוק - התינוק היה נפגע, ובתגובה אמר לה הנאשם כי אם בנם ייצא חילוני - הוא יהרוג אותו ואת אימא שלה, ואם לא תיתן לו לראות את הילד - גם אותה. אז הוסיף שהוא יוציא לה את העיניים כדי שלא תוכל לראות את הילד. 

לאחר מכן הנאשם אחז בצווארה בעוצמה ודחף אותה למיטה. בתחילה היא ניסתה לבעוט בו, אך לאחר מכן הפסיקה להיאבק וזייפה התעלפות בניסיון לגרום לו לחדול ממעשיו. 

קמפיין נגד אלימות נגד נשים (ארכיון)

בתגובה עזב הנאשם את צווארה, ואז סטר לה בחוזקה ואמר לה "אל תשחקי את עצמך מתעלפת". היא דחפה את הנאשם מעליה, ניגשה לדלת וניסתה לפתוח אותה, ואז לקח הנאשם בקבוק בושם כלשהו בעל חוד ודקר אותה תחת כתפה השמאלית עד זוב דם. 

לפי אישום נוסף, במקרה אחר, בתחילת החודש, הנאשם שב מבית הכנסת בעודו שיכור וביקש לדבר עם המתלוננת. כשהיא ביקשה ממנו שיניח לה, הוא חסם את פיה באמצעות ידו. היא הדפה אותו מעליה, ובתגובה הוא משך בשיערה ובעט בבטנה, תוך שאיים עליה שיכה אותה אם תצא עם הילד בשבת. כשהיא החלה לצעוק, אביו של הנאשם הזמין משטרה. עם הגעת השוטרים לדירה הזהיר אותה הנאשם שלא תגיד דבר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר