יום שני, 10.06.2024 שעה 02:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"לא צריך לשכנע אנשים מי אני, מה שהיה נגמר"

שהר במסע"ת פתיחת העונה: "המטרה - לכבוש בכל משחק, חושב על איך להשתפר ולא מתעסק בחיפה". לם: "חשוב לפתוח טוב, מצפה ממאור לוי לקחת את המושכות"

|
בן שהר (חגי מיכאלי)
בן שהר (חגי מיכאלי)

התרגשות במכבי פתח תקווה שעלתה מהליגה הלאומית לליגת העל לקראת העונה החדשה. היום (רביעי) מאמן הקבוצה בני לם, כמו גם תומר לוי ובן שהר, דיברו במסיבת עיתונאים לקראת האתגרים שמצפים בעונה הקרובה, וכמובן על הדרבי במסגרת גביע הטוטו. המסע”ת הועברה בשידור ישיר כאן באתר.

בן שהר אמר: “אני מרגיש טוב ושמח על הבחירה שלי. היה מחנה אימונים טוב מאוד שבו נכנסתי לכושר אחרי תקופה שלא שיחקתי. חלק מהבחירה שלי הייתה בזכות בני והשילוב של הכדורגל ההתקפי והשילוב בין הוותיקים לצעירים שהם מאוד מוכשרים. תפקידי הוא לבוא ולתרום כמה שאפשר”.

זו קצת עונה של להיות או לחדול עבורך אחרי שנתיים שלא קיבלת הזדמנות.
”כדורגל זה בסך הכל משחק שאנחנו אוהבים ואני יודע לשחק, גם אחרי עונות טובות בוחנים אותך, בכל דקה בוחנים אותך. אתה צריך לבוא ולהראות את עצמך, אחרי תקופה שאתה לא משחק הציפייה שלי מעצמי היא להראות לעצמי קודם כל שאני יכול לתרום, ולא בדיבורים, רק במעשים. אני מתאמן קשה וצריך להראות לעצמי שאני יכול ומסוגל וזה מה שאעשה בעזרת השם”.

מסע"ת פתיחת עונה של מכבי פ"ת
תומר לוי, בני לם ובן שהר (חגי מיכאלי)תומר לוי, בני לם ובן שהר (חגי מיכאלי)

“אני יודע מה עשיתי בקריירה ומה עוד אעשה. לא צריך לבוא ולשכנע אנשים מי זה בן שהר, אבוא, אתן את העבודה שלי ואעשה מה שאפשר כדי לעזור לקבוצה. חושב רק על איך אני משתפר ופחות על אנשים, זה לא התפקיד שלי. הרצון שלי הוא לכבוש בכל משחק. גם יוסי בניון הגדול עבר בהרבה קבוצות, אני פחות מתעסק בזה. לא מתעסק גם במכבי חיפה, מה שהיה נגמר, אני במקום חדש, רוצה להציב יעדים חדשים, תמיד יהיו ציפיות”, הוסיף.

על הפוטנציאל במכבי פ”ת: “פוטנציאל טוב מאוד וזו גם הסיבה שבחרתי בקבוצה. יש קבוצה מגובשת, התלכיד הוא טוב, חדר הלבשה זה דבר חשוב בכדורגל, לפעמים יותר מהמקצועי. חובת ההוכחה היא על כולם, צריכים להישאר בליגת העל”.

בן שהר (חגי מיכאלי)בן שהר (חגי מיכאלי)

בני לם, אתה לא רגיל לפתוח עונה בכחול, איך זה מרגיש?
”הרגשתי את זה באמצע העונה שעברה, המטרה הייתה והושגה לעלות ליגה. התחלנו לפני חודש כמעט את האימונים, הקבוצה השתנתה הרבה, קרוב לעשרה עזבו והגיע עשרה, עדיין מצפים לעוד שניים שלושה כדי לחבר את הקבוצה עוד יותר. אני מאמן שאוהב לשחק התקפי, לפעמים גם על חשבון הפסד. הכוונה שלי היא להציג כדורגל טוב, באמת סומך על השחקנים. הקבוצה התחברה משחקנים רעבים שהבאתי שרוצים להוכיח את עצמם. בן שהר מתאמן ברמה גבוהה, אני לא צריך ללמד אותו להבקיע שערים, הוא יודע את זה בצורה טובה. יש גם צעירים טובים, אנחנו חושבים שתהיה עונה טובה ומצפים לזה”.

איך מייצבים את מכבי פ”ת ותוקעים יתד בליגת העל?
”צריך לפתוח את העונה טוב, ומבחינתי זה אומר לצבור ביטחון ולא להגיע לתחתית עם לחץ. זה הכדורגל הישראלי, כשנפתח את העונה טוב ויהיה ביטחון, נציג כדורגל טוב והכל יעבור טוב. מי שמכיר אותי יודע שגם באימון אני אוהב לנצח. זה אמנם גביע הטוטו, אבל זה דרבי. אני לא יכול להגיד שזה לא מעניין, זה מעניין אותנו, אנחנו צריכים גם את הכסף. נבוא מוכנים”.

בני לם (חגי מיכאלי)בני לם (חגי מיכאלי)

מה המטרות של הקבוצה?
”עובדים קשה כדי לחבר את הפאזל, התחלנו שבוע לפני כולם, היינו במחנה אימון. מה שהסתכלתי במחנה היה החיבור בין הצעירים לוותיקים, הייתה אווירה טובה, לאט לאט נחבר את כל הדברים. אני לא רוצה להגיע למה יהיה במהלך העונה. צריכים לעבוד ממשחק למשחק ולקחת את הנקודות שלנו. כשזה יקרה יהיה לנו ביטחון לכל השאר”.

ארד בר עזב, עוד רבע מהקבוצה, איך אתה רואה את זה?
”בר כבש בסביבות 12 שערים אם אני לא טועה, זה חשוב מאוד. מצפים ממאור לוי שייקח את המושכות ברמות האלה. אני צריך ממנו גם שערים ומספרים ואני רואה את זה במחנה האימון. הוא מבין עניין, יש עוד שחקנים בקישור שיכולים להביא את הטון, אבל יש גם חלק התקפי טוב ויש קבוצה בריאה וטובה”.

בני לם (חגי מיכאלי)בני לם (חגי מיכאלי)

בפעם הקודמת שמכבי פ”ת עלתה היא עשתה פלייאוף עליון.
”בתוך תוכי אני אומר שזה אפשרי, אבל לא רוצה לקפוץ. צריכים לעבוד בהדרגה ממשחק למשחק, כשיבוא הביטחון השמיים הם הגבול”.

על מה שהיה במכבי נתניה: “אני לא מסתכל על מה שהיה בנתניה, אני בא לעבוד קשה בשביל לעשות עונה טובה ולהצליח. מסתכל רק עלינו ולא על מה שהיה בנתניה”. על הרכש האפשרי: “יש בלם שנמצא על הפרק, צריכים להגיע עוד 2-3 שחקנים כדי לחבר את הקבוצה לאט לאט”.

תומר לוי, בני לם ובן שהר (חגי מיכאלי)תומר לוי, בני לם ובן שהר (חגי מיכאלי)

הקפטן תומר לוי הוסיף: “הכי חשוב מבחינתי היה להישאר פה. המועדון רצה לשמור על הבסיס. שמרנו על בסיס מלוכד וחזק של שחקנים, שהם מתאימים לליגת העל. עם חיזוקים נכונים ועבודה של הצוות המקצועי אני מאמין שנשמור על הרמה ונתקע יתד בליגה. עבודה של מועדון זה להפיק לקחים משנים קודמות ומטעויות שנעשו. בכנות אני מאמין שנעשה עונה טובה ונמשיך עם זה שנים קדימה”.

“אני לא שחקן שנשבר, אני ממשיך ועושה את הכי טוב שאני יכול. המאמן מחליט, אני נלחם על המקום שלי ועל הפרנסה והעתיד שלי. אני מבחינתי עושה את המקסימום, אני פה כבר חמש שנים ומודה על זה. צריכים לעשות את העבודה, הדרבי חשוב למועדון ולאוהדים, אבל בסוף זה ניסוי כלים וחשוב שהוא יהיה טוב ונתחיל להתחבר ולצבור ביטחון”, הוסיף.

תומר לוי (חגי מיכאלי)תומר לוי (חגי מיכאלי)

“האם אני סמל? זו מילה גדולה. מעריכים אותי ואוהבים אותי, כנראה שמרוצים מהעבודה שלי. אמשיך לעשות את המקסימום. זה האופי שלי. 95% מהפציעה מאחוריי, לפעמים יש רגישות, אבל לא משהו שמגביל אותי. אני מתאמן באופן מלא, צריך להיכנס לכושר לאט לאט לכיוון הליגה ומאמין שאכנס לזה. אנחנו קבוצה כישרונית ובריאה, הצעירים שעולים לבוגרים הם מאוד איכותיים”, הוסיף.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */