האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
צודקים לגמרי. הצעה ההסתדרות זה מתווה כניעה חד צדדי של הממשלה והימין |
Nati44 |
23.07.23 15:35 |
1 |
נבחרי הליכוד. אתם תקבעו השבוע אם אני ועוד מאות אלפים יצביעו ליכוד בפעם הבאה או נצביע למפלגה נאמנה יותר (מימין לכם). |
Hesitant |
23.07.23 15:41 |
19 |
אני אלך קצת יותר קיצוני, אם נלך להצביע בכלל בפעם הבאה |
Blackcat |
23.07.23 15:42 |
25 |
+ |
פעם היה פעם |
23.07.23 15:46 |
41 |
סרבנים, הליכוד. מסרבים לכל הצעת פשרה. אבל אני עדיין מאמין שנתניהו יידחה...:) |
רוני53 |
23.07.23 16:01 |
52 |
ההסתדרות וכל העולם פשוט מכירים את נתניהו שכבר נכנע ב-99% מהרפורמה. אז שיככנע עוד קצת. מה קרה? |
חוצן |
23.07.23 16:25 |
64 |
לא נכנע. עובד בשיטת הסלמי או הטפטוף. חוץ מזה מי מאמין לו? |
ש-עצמון |
23.07.23 16:29 |
67 |
שיטת הסלמי מתוחכמת מדי בשביל ביבי, הוא לא מסוגל לתכנן אפילו מה לעשות מחר |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 16:58 |
73 |
מדויק |
בנג'ו |
23.07.23 16:59 |
74 |
אני אמשיך את הקו של החברים מעלי ואשאל בשקט... ''איזה הישג ראיתי בעשרים השנים האחרונות שהתקבל על ידי נתניוה באמצעות שיטת הסלמי''? |
הקרנף של סרטר |
23.07.23 17:05 |
75 |
האם גנץ אימץ את מתווה הפשרה? |
GMG |
23.07.23 17:20 |
78 |
חוטר ישי |
דמבו |
23.07.23 16:28 |
65 |
לא מתאים לאנשים אינטלגנטים לחסות תחת דעות של פרסונות דוגמת חוטר ישי (בטח לא של בן כספית) 😲... האיש לא אומר כלום |
הקרנף של סרטר |
23.07.23 16:45 |
70 |
האמת שלא עקבתי אחריו בכל התקופה הזו |
דמבו |
23.07.23 16:47 |
71 |
+1 |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 16:57 |
72 |
מי עושה להם את הדוברות שם בליכוד? כזה עולב לא ראיתי מזמן |
גופו של גולש |
23.07.23 17:30 |
82 |
נתניהו יישר קו עם רוב שרי הליכוד |
בנג'ו |
23.07.23 15:35 |
2 |
לא חושב שיישר, העסק נוסע מעצמו, ביבי לא יכול להתערב, ולמזלו הוא בכלל מאושפז, ככה הוא לא קשור וזהו... |
אנרגיה |
23.07.23 15:40 |
16 |
רחמים עליו... |
ש-עצמון |
23.07.23 16:29 |
68 |
מפתיע |
Foreteller |
23.07.23 15:42 |
23 |
השמאל לא מבין שאם נכנע, זוהי סוף הדמוקרטיה, כל דאלים גבר, הימין לעולם לא יקבל שלטון שמאל.. |
ERKA |
23.07.23 15:44 |
37 |
נכנע למה? |
שזיף ירוק |
23.07.23 16:21 |
63 |
קשה לי להמר בדיוק איך הסיפור הזה ייגמר. נראה לי שביבי יתקפל. אבל אני כן מוכן להמר בדבר אחד. ביבי יכריע בשניה האחרונה. לא רגע לפני |
איזי מהחונטה |
23.07.23 15:35 |
3 |
איזי, החוק יעבור. תתכונן לקום לדיקטטורה בשלישי. איך אתה מתכווין לחגוג? |
GMG |
23.07.23 15:40 |
17 |
אותי באופן אישי מעסיק בר הסלטים של בן גביר. את הנוסח המדוייק של הפשרה סביב צמצום עילת הסבירות, אני משאיר לכם המומחים |
איזי מהחונטה |
23.07.23 15:47 |
42 |
חחחח נשמע פחות כיף. אל תדאג נתניהו יסתום לו את התיאבון. זה יהיה נס אם הסבירות תעבור. |
GMG |
23.07.23 17:09 |
76 |
מסכים עם כל מילה שלך |
בנג'ו |
23.07.23 15:41 |
21 |
הוא רק צריך לייצר עוד 3-4 גלנטים נוספים (ניסה את דרעי?) |
פוליטקליקורקט |
23.07.23 16:18 |
62 |
פרשנות יפה... |
אנרגיה |
23.07.23 15:46 |
40 |
מסכים עם הפרשנות. אין לרפורמה סיכוי לעבור כשביבי בראש. |
פעם היה פעם |
23.07.23 15:49 |
44 |
אני חושש שלא יתקפל. ואנחנו צפויים לשסע עוד יותר עמוק |
ש-עצמון |
23.07.23 16:30 |
69 |
מצוין - הצעת ההסתדרות היא זריית חול בעיניים, בדומה למתווה הנשיא |
פילאלטס |
23.07.23 15:36 |
4 |
נכון |
GaggeR |
23.07.23 15:38 |
8 |
הצעת ההסתדרות כנראה תאפשר לאריה דרעי לחזור לממשלה, בנוסף היא תקבע תקדים חשוב שאומר שאפשר להחליש את החונטה המשפטית בהסכמה רחבה בכנסת |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 15:42 |
22 |
אריה דרעי לא נפסל בגלל הסבירות, לכן אני חושב שגם הסכם בנושא לא יחזיר אותו |
GaggeR |
23.07.23 15:43 |
35 |
החונטה השתמשה בשני תירוצים, 7 מתוך 11 ראשי החונטה השתמשו בתירוץ הסבירות, 5 מתוך 11 השתמשו בתירוץ חדש, ה-''השתק'' |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 15:45 |
38 |
באמת? תמיד זכור לי שהיו יותר שהשתמשו בעילת ההשתק ולא בסבירות |
GaggeR |
23.07.23 15:46 |
39 |
אריה דרעי מסתדר לא רע עם גנץ. אריה דרעי יש לו ראש של אשכנזי ערמומי, נפתולי וחכם . למרות שהוא מנהיג ש״ס, אין לו מנטליות של מזרחי מתקרבן |
איזי מהחונטה |
23.07.23 16:03 |
53 |
אריה דרעי לא מתקרבן? אריה מחלוף דרעי? |
GaggeR |
23.07.23 16:03 |
55 |
ההתקרבנות של דרעי היא מן הפה אל החוץ. היא בצל בעיניים. אריה דרעי הוא הדבר הכי רחוק מהתקרבנות שאתה יכול לדמיין |
איזי מהחונטה |
23.07.23 16:06 |
57 |
אריה דרעי הוא ללא ספק הג׳וקר בסיפור הזה. לא האס ולא הקינג. כן הג׳וקר |
איזי מהחונטה |
23.07.23 15:59 |
51 |
מה שנכון נכון. |
galt |
23.07.23 15:37 |
5 |
נראה אותו משבית את המשק חחח🥴 |
Applesheep |
23.07.23 15:38 |
6 |
לא לכניעה מבישה! |
פשושון |
23.07.23 15:38 |
7 |
לא תהיה. |
DragonFly |
23.07.23 15:39 |
10 |
לא להסכים - חד צדדי |
sektorg |
23.07.23 15:39 |
9 |
מקבלת את תגובת הליכוד במלואה. לא נכנעים ולא לארגונים וקבוצות לחץ ככל שהם חשובות או מפונפנות שיכתיבו לממשלה . |
פלומה |
23.07.23 15:39 |
11 |
ביבי, הליכוד, והממשלה בוחרים בחורבן הבית. סיקריקים חסרי אחריות בתשעת הימים! |
פרוזק |
23.07.23 15:40 |
12 |
גנץ אימץ את מתווה ההסתדרות? |
GMG |
23.07.23 15:43 |
32 |
בום ! |
מדמחיסט |
23.07.23 15:40 |
13 |
מבין שההסתדרות חיפשה לגיטימציה לשביתה |
ג'ק ספארו |
23.07.23 15:40 |
14 |
אי אפשר להעביר כלום בלי הסכמה של לפחות חלק מהשמאל כי החונטה תפסול את הכל ותהפוך את זה לניצחון שלה, לכן חייבים להגיע לפשרה |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 15:40 |
15 |
להיפך |
בנג'ו |
23.07.23 15:42 |
24 |
ברגע שהחונטה תכריז שאין לכנסת סמכות לפגוע בה בשום רוב, כבר לא יהיה אפשר לשנות את הכללים בכנסת או בממשלה, אלא רק ברחוב |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 15:53 |
48 |
התיבה הפרטית שלך עדיין מלאה |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 15:57 |
50 |
בגץ לא יפסול. יהיה לו קשה להתערב בחקיקה כזו. |
GMG |
23.07.23 15:43 |
34 |
החונטה תפסול בוודאות הכל, אני מוכן להתערב על זה, כרגע החונטה מחפשת תירוץ כדי להכריז שאין לכנסת שום סמכות לפגוע בה, היא רק מחפשת תירוץ |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 15:50 |
45 |
יש סדר גודל של 4 שופטי עליון שמראש בעד צמצום הסבירות |
GMG |
23.07.23 17:11 |
77 |
יש רק אחד, סולברג, וגם הוא לא מוכן לוותר על הכוח שלו להחליט מתי להשתמש בסבירות, הוא לא מוכן שהכנסת תשלול ממנו את הכוח הזה |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 17:24 |
80 |
לדעתי יש את סולברג, וילנר, מינץ, שטייניץ |
GMG |
23.07.23 17:39 |
83 |
מחריב האומה והמושחתים נגד כל המוסדות המרכזיים המדינה. הסתדרות אוניברסיטאות, לשכת עוה''ד וכו |
אקטואלי |
23.07.23 15:40 |
18 |
איך פירקו את האיגודים בארה''ב? |
popay |
23.07.23 15:41 |
20 |
כנראה שהם לא היו חזקים אצל הרפובליקנים כמו שפנחס עידן וחיים כץ חזקים בתוך הליכוד |
Prodigy |
23.07.23 15:43 |
33 |
כפול |
DragonFly |
23.07.23 15:37 |
26 |
ממשיכים כרגיל? |
sektorg |
23.07.23 15:38 |
27 |
ברור אין קשר בין ארגון עובדים להצעות חוק פוליטיות נקווה שישלם מכיסו הרבה על הפעם הקודמת |
זופ-ניק |
23.07.23 15:38 |
28 |
יפה לכך נבחרתם |
פשטות |
23.07.23 15:39 |
29 |
אין מנוס ממהפכה דמוקרטית, מעצר הממשלה הפושעת ומינוי ממשלה שפוייה ודמןקרטית |
סתיו צפוני |
23.07.23 15:40 |
30 |
אתם צריכים להכניס את רוב העם לכלא וגם שם לא לתת זכות הצבעה - מה שאתה מציע זה דיקטטורה נוח השמאל |
זופ-ניק |
23.07.23 15:42 |
31 |
הכי הזוי שהאמירות הכוחניות מלוות ביללות וגילגולי עיניים על חורבן הבית השלישי... |
אפרים |
23.07.23 16:13 |
61 |
יש לי תחושה שהשמאל אשכרה מתכנן לבצע מה שכתבת, לא יפתיע בכלל |
אנרגיה |
23.07.23 15:47 |
43 |
מינוי ממשלה ללא בחירות? |
אפרים |
23.07.23 16:10 |
60 |
מבחינתו בכל מקרה מי ששולט כרגע במדינה זו החונטה המשפטית שתפסה את השלטון, הוא חושש שהממשלה עלולה לקחת סמכויות מהחונטה |
זבנג וגמרנו |
23.07.23 17:26 |
81 |
אי אפשר להסכים למתווה בולשיט של הנשיא, הסתדרות, טייסים וכו' יש רק חברי כנסת שיכולים להציע הצעות! תודה |
totoloto |
23.07.23 15:43 |
36 |
היה צפוי. הכל סביב הג'ובים למקורבים חסרי כישורים. |
michel |
23.07.23 15:50 |
46 |
מה יש להתייחס להסתדרות הם מקסימום יכולים להשבית מחר ליום אחד שזה לא אפקטיבי |
אומר מעט |
23.07.23 15:52 |
47 |
נושא החקיקה חייב לחזור לכנסת |
כחול |
23.07.23 15:55 |
49 |
ברור שהיא מעקרת עבור משפחת הפשע. הרי המתווה מאפשר התוויית מדיניות ללא התערבות עילת הסבירות. איפה הקאץ' עבור כנופיית הפשע? |
Androidog |
23.07.23 16:03 |
54 |
כנופיית הפשע תקרא לחם צוואר והאסיר המשוחרר |
coyote |
23.07.23 16:06 |
58 |
בצדק |
coyote |
23.07.23 16:05 |
56 |
למה כל אשכול שנפתח שמצטט אלופים שתומכים ברפורמה ונגד סרבנות ננעל פה? |
מכורה לרוטר |
23.07.23 16:07 |
59 |
מטומטמי הליכוד ממשיכים לדרדר אותנו לתהום |
ש-עצמון |
23.07.23 16:28 |
66 |
מציע ליו''ר ההסתדרות לרוץ לכנסת,לקבל רוב מהעם ורק אז להתחפש לשריף ולהשבית מדינה |
Golani73 |
23.07.23 17:22 |
79 |
חבר מתאריך 24.10.22
7799 הודעות, 40 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.06
9897 הודעות, 73 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
20640 הודעות, 79 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.23
290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
28256 הודעות, 142 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
דחיינות היא ב-די.אן.איי שלו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
4944 הודעות, 36 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
82025 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
45178 הודעות, 202 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
איש של מסמוסים דחיות והדקה ה 99
זה האיש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
13100 הודעות, 204 מדרגים, 379 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
תן דוגמה...
אני לא מכיר אפילו "הישג" אחד שלו שנוצר בשיטה של שלב אחרי שלב... אפילו לא אחד
אבל אולי פשוט לא שמתי לב.
מה שאני שמתי לב זה שנתניהו תמיד מתקפל.
החל מהקפאות וכלה במגנומטרים
מתי ראינו אצלו משהו שנוצר באמצעות כיבוש זוחל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
נכון להיום אין אף מתווה שהאופוזיציה אימצה שאפשר לדון עליו.
למדו את הטקטיקה מפלסתינים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
6014 הודעות, 48 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
13100 הודעות, 204 מדרגים, 379 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
נתחיל בכך שאנחנו יודעים שמדובר בתומך של אביגדור ליברמן.
נמשיך עם זה שאנחנו גם מכירים את עמדותיו כלפי הציבור הדתי ולא מהיום (ספויילר- הוא לא במקרה עבר לליברמן).
אבל נסיים עם הדבר המרכזי שמופיע בטעונים שלו...
"הם פשוט חסרים".
הוא למעשה מסביר מדוע חשוב מאוד רפורמה ואז עובר להסביר את אותם הסברים שנותנים גדעון סער או יאיר לפיד או אביגדור עצמו כאשר הם נשאלים מדוע הם מתנגדים לאותם תיקונים שהם עצמם תמכו בהם במלוא פה:
- לא ככה
- לא בלי מחשבה
- לא בכוחנות
- לא בממשלה כל כך חשוכה
- לא עם מפלגות אינטרסנטיות
סיכמתי את כולן?
פספסתי משהו?
שום מילה על הרפורמה עצמה או על עקרונותיה.
צרא"ת קלאסית
(וביננו דמבו... מדובר באיש די בזוי גם כשהיה ימני וגם כשעבר להיות רל"ב ויקירו החדש של בן כספית...
אפשר כמובן לקבל אמת מפי אומרה גם אם הוא איש בזוי אבל בשביל זה הוא צריך קודם כל להגיד משהו)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
6014 הודעות, 48 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
רק הופתעתי לראות שאפילו הוא התהפך.
מקבל את דבריך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
3292 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אפשר לקבל או לדחות הצעת פשרה לפי השאלה אם התוצאה שהיא תוביל אליה טובה או לא.
במקביל, יש גם היגיון בלדחות כל הצעת פשרה שהיא ולהעביר את החוק כפי שהוא, כדי שבמו"מ המתוכנן על יתר הרפורמה, הסטטוס קוו לא יהיה כולו לטובת המתנגדים (כפי שהוא היום). כשהסטטוס קוו כולו לטובת צד אחד, אותו צד נמצא באיזור הנוחות שלו, ואין לו שום עניין בשום פשרה.
אבל במקום להסביר את הדבר הפשוט וההגיוני הזה, בליכוד הולכים על הנימוק המטופש שההצעה לא טובה כי היא "מה שלפיד רצה מלכתחילה". למי אכפת מה לפיד רצה מלכתחילה? יש שתי אפשרויות: או שמעבירים חוק סבירות שנתפס כטוב, ועמדתו של לפיד בעניין הזה שווה כקליפת השום ביחס לשאלה אם החוק הוא טוב, ובוודאי שלא הופכת את החוק ללא טוב רק כי לפיד בעדו, או שמעבירים במכוון חוק רחב כמו שכתבתי קודם, במטרה לייצר תמריץ ראוי לפשרה טובה על מלוא הרפורמה.
פלא שעם דברור עלוב כזה, שאחר כך המוני אנשים קונים את הטיעונים השרלטניים של הר"י, של ההייטיקיסטים ושל כל ארגוני ההתנגדות האחרים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
45178 הודעות, 202 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כרגע לפחות. כל הכבוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
5031 הודעות, 34 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אם יעצור הימין ירצה לאכול אותו חי
אם ידחוף קדימה השמאל גם ככה רוצה לאכול אותו חי
הוא נקרע בין הצדדים, ופשוט זז הצידה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
82025 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
23839 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.21
607 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.1.16
1265 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
לזה שהשמאל מוביל את המדינה 75 שנה ולימין היה נוח לרכב עליו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
56162 הודעות, 154 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.07.23 בשעה 15:43 בברכה, איזי מהחונטה
ביבי אוהב להתקפל בשניה האחרונה.
מה יהיה בדיוק מהות ההתקפלות, אני לא יודע.
אבל אני כן יודע שביבי ינסה להראות לימין הקיצוני שהוא ממש התאמץ לא לוותר.
הוא ינסה לפייס את המתנגדים. וינסה למוסס קצת את המחאה.
אבל ינסה בו זמני לא לעצבן יותר מידי את הבייס הימני הצמא להישגים.
איך עושים זאת?
רק קוסמים יודעים..
ביבי קוסם קצת עייף ופצוע עם קצב לב חדש.
לא קל להיות ביבי.
אבל ״ לא קל״ זה לחלשים.
לדעתי ביבי עדיין אריה. אריה זקן ופצוע. אבל עדיין מלך הג׳ונגל.
הוא ינקנק את לוין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
56162 הודעות, 154 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
אותי מעסיק הסלמי. או בלשון שר הסלטים, בר הסלטים.
או יותר נכון, מה שבא אחריו.
איך מונעים מבן גביר לאכול את המטבוחה וגם איך לא מכניסים לי שיפוד סטייק פילה לטוסיק.
לא היית רוצה שאני אגיע אליך לבית החולים עם שיפוד של בן גביר תקוע לי בטוסיק נכון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
45178 הודעות, 202 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
בדקה ה 99'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.22
202 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
5031 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.23
290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
כשהוא יפסיק לכהן כראש ממשלה, צריכה להיחקק הרפורמה, רצוי בהסכמה, אבל כזו שעושה שינוי אמיתי ברשות השופטת ובמגבלות הכוח שלה. ואז, כשביבי המושחת והקיסרי כבר לא יהיה בראש, נראה באמת מה חושב העם על הרפורמה הזו. אני מהמר שהרוב יתמוך בה בשינויים מינוריים בלבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
82025 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
הכלכלה נהרסת.
המשילות לא קיימת.
והמחבל נצראללה אולי מכין לנו וואחד הפתעה.
הכל בגלל כמה מטורללים ובראשם ביבי לוין ורוטמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
7586 הודעות, 49 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ההסתדרות, כמו מתווה הרצוג, מאמצים אחד לאחד את עקרונות האופוזיציה ומנסים באורח נכלולי ועלוב לספר לנו שזו פשרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59888 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
זה תקדים חשוב, כי כרגע בלי פשרה מה שיקרה זה שהחונטה תפסול כל הצעה וכל רפורמה שתעבור ללא הסכמה של לפחות חלק מהשמאל והיא גם תשתמש בזה כדי להכריז שאסור לכנסת בשום רוב לפגוע בכוח של החונטה המשפטית ללא הסכמה של החונטה.
אחרי זה אף אחד בשמאל לא יהיה מוכן יותר לשום פשרה שפוגעת בכוח של החונטה המשפטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59888 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
אגב, שאני מעדיף שלא יחזור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
אם ימנו אותו שוב אז יש סיכוי שעוד אחד או שניים מראשי החונטה ישתמשו בתירוץ החדש במקום בסבירות, אבל לא בטוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59888 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.07.23 בשעה 15:51 בברכה, GaggeR
אני אחפש על זה.
אתה צודק.
אבל שאלה מעניינת, את. חושב שאילו לא הייתה להם עילת הסבירות, הם היו מתירים לו לכהן, או שאז הם היו פוסלים אותו מעילה אחרת ואולי אף גם בעילת ההשתק הפוליטי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
56162 הודעות, 154 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
אריה דרעי אימץ במשך חייו דפוסי השרדות וחשיבה של אשכנזים שורדי שואה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59888 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
עכשיו אני מבין למה אתם רוצים שיחזור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
56162 הודעות, 154 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
56162 הודעות, 154 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
אם אני צריך לנחש מה עובר בראש של ביבי עכשיו אז זה הולך בערך ככה..
״ כולם מניאקים חלשים ומטומטמים. חוץ ממני ומאריה. אני צריך לסמוך רק על אריה..״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
94612 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל כמו שאני מכיר את הפוליטיקאים שלנו הרי שדחייה תהיה.. אין כמו לדחות.. לקבל "שקט" במזומן בתמורה לשיעבוד העתיד.. זה אקרוס דה בורד כמובן, לא רק בסוגיה הזו והעומד בראשנו הינו אלוף העולם בדחיות "ושקט".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
3502 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.10
9970 הודעות, 87 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5140 הודעות, 49 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
4330 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
85835 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.09
16040 הודעות, 98 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מישהו יודע לומר איך הלוק צריך להיראות לפי בני גנץ? יש מתווה גנץ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
16399 הודעות, 58 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
טוב מאוד
ניסו לעשות לנו בוג'י 2 ... חיים בסרט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
22958 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל זה לא עניינם. הם יחליטו אם לנצל כוח בביריונות או לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כי בלי פשרה לא יישאר כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
45178 הודעות, 202 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אחרי שבגצ יפסול משהו מהרפורמה (לא יפסול לדעתי) רק אז בימין יבינו שצריך לשנות את הכללים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
גם ברחוב כרגע אנחנו מפסידים. אבל ברור מההתנהגות של תומכי החונטה שגם אם ננצח ברחוב הם לא יהיו מוכנים לקבל את ההפסד, הם יעדיפו להשתמש באלימות כדי לא לוותר על השלטון שלהם, ואם לא היה ברור אז אני חושב שהתגובות של בכירי הצבא בימים האחרונים מבהירות באיזה צד הוא יתמוך, נגד מי הוא ישתמש באלימות, את מי יתקוף חיל האוויר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.07.23 בשעה 15:56 בברכה, זבנג וגמרנו
גם אם יעבור עכשיו חוק שמקצר את גיל הפרישה של ראשי החונטה מ-70 ל-69 החונטה תפסול אותו מיד כדי להשתמש בזה כתירוץ להכרזה שאין לכנסת שום סמכות לפגוע בסמכויות החונטה.
הדרך היחידה למנוע את זה היא הסכמה של לפחות חלק מהשמאל לרפורמה, אז לחונטה יהיה יותר קשה לפסול הכל.
אגב, לא בטוח שגם זה יספיק, יש סיכוי שגם עם תמיכה של חלק מהשמאל, או אפילו כל השמאל, עדיין החונטה תפסול הכל ותכריז שאין לכנסת סמכות בשום רוב לפגוע בסמכויות שלה.
כדי למנוע את זה, לא מספיק להעביר את הרפורמה בכנסת לאחר הסכמה של לפחות חלק מהשמאל, אלא צריך גם לאשר את הרפורמה במשאל עם.
גם אז יש סיכוי שהחונטה תנסה לפסול את הרפורמה ולטעון שאפילו במשאל עם אי אפשר לפגוע בסמכויות שלה, אבל גם לפחות חלק מהשמאל יתמוך ברפורמה אז כנראה שהרוב במשאל עם יהיה גדול והחונטה תפחד לפסול את זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.07.23 בשעה 17:21 בברכה, GMG
זו חקיקה של חוקי יסוד. אז זו גם תהיה פסילה ראשונה. ועוד על זה אחרי צמצום של החוק. מתקשב לראות אותם מתערבים, למרות הרצון העז שוודאי יש להם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
הוא גם לא מוכן לתקדים שבו הכנסת יכולה לפגוע בסמכויות החונטה, הוא חושש שאחר כך יהיו חוקים נוספים שיפגעו בסמכויות אחרות שלו שהוא לא מוכן לוותר עליהן. לכן גם הוא יתמוך בפסילת הרפורמה.
אגב, גם סולברג לא באמת תומך בצמצום הסבירות, הוא יושב בבית המשפט כבר 11 שנה, היו לו הרבה תיקים שבהם הוא היה יכול להכריז שהוא נגד השימוש שחבריו עשו בהם בעילת הסבירות, אבל הוא לא עשה את זה.
סולברג טוען שהוא בעד צמצום עילת הסבירות, אבל בפועל כשהוא ניגש לטפל בתיק חדש שעוסק בה הוא ממשיך להשתמש בה כמו כל ראשי החונטה האחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
2489 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אבל נחיה ונראה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
83135 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
השבתת חצי המדינה תוכיח למושחתים שלא ניתן יהיה להפוך את ישראל לדיקטטורה הונגרית שממנה יהנו רק מפלגות השלטון ומקורביהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
53931 הודעות, 370 מדרגים, 703 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
64602 הודעות, 251 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5140 הודעות, 49 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
4330 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25663 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
15621 הודעות, 138 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
והבן דוד הזה חזרזיר שמתעבר על ריב לא לטץו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.18
7219 הודעות, 28 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25663 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
1099 הודעות, 4 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
החורבן המוסרי של השמאל זה בטוח.
האם הימין יישאר בשלטון והעוול שבדבר זה עניין משני לגמרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
5031 הודעות, 34 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אבל, למה פרס לא עשה את זה ב77 כשבגין ניצח?
פרס היה מנהיג הרבה יותר חזק מ'מנהיגי' השמאל הנוכחיים, והשליטה של מפאי בכל מוקדי הכח היתה בכמה רמות מעבר למצב הנוכחי (ואני לא מזלזל בכלל בשליטה הנוכחית של השמאל במוקדי כח)
אז למה פרס לא השתלט בכח אלא שחרר לבגין את הכסא כמו גדול?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
1099 הודעות, 4 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
והממשלה תתחשב באורח חייהם השמרני של החלק הימני במפה הפוליטית ??
הרי זה לא יקרה...
רק מתאר לעצמי האם יהיו יותר אזרחים שיכאבו את ההפיכה.. ברור לי שהשלב הבא הוא לקחת להם את זכות ההצבעה...
מי שתופס שלטון בכוח לא מרפה
לא משנה מה ההצדקה המוסרית שבשמו הוא הציל את השלטון (כמובן שהארכיון אינו שוכח את האמירות של מובילי המחאות בעד התיקונים שכעת הליכוד מתמקד..)
מקווה ששום דבר לא יתממש
מאמין שיהיה טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
72033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
30363 הודעות, 220 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.11
3520 הודעות, 31 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל הצעה שלא תיתן להם אפשרות למנות בחופשיות קבלני קולות חסרי יכולת, לא תעבור.
אבל הכי חשוב שהשיטת בחירות פנימיות בליכוד דמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.12
2388 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
22085 הודעות, 102 מדרגים, 193 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הנשיא, בית המשפט, חיל האוויר, ההסתדרות אלו לא גופים שהעם בחר, אלו לא גופים שקבלו מנדט לעסוק בחקיקת חוקים.
נתניהו חייב להוכיח פעם אחת שהוא מנהיג, וללכת עם החקיקה, ולצמצם את עילת הסבירות.
או שאפשר לבטל את מוסד הכנסת והממשלה ולחלק את הסמכויות לנשיא, לטייסים, לבית המשפט וההסתדרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
15072 הודעות, 63 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שכל מה שהם רוצים לעשות בקדנציה הזו זה למנות ג'ובים שבחדרי חדרים מובטחים לעסקנים במרכז הליכוד, ללא תנאים, ללא כישורים, ללא מקצועיות. הכל לרעת המדינה. לרעת אזרחיה
המדיניות עצמה פחות מעניינת. ביטול עילת הסבירות עבורם נועדה כלי להכשרת והעצמת השחיתות
בלי השחיתות מה שווה הקואליציה? למי אכפת ממדיניות. מאידאולוגיה. בקואליציה הזו, לאף אחד. ביטול עילת הסבירות בדגש על מינויים מפוקפקים ומושחתים, זה נטו צעד ראשון בסלמי ההפיכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
21602 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מחנה השנאה לא מתמודד טוב עם הישיבה באופוזיציה. תתרגל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
21602 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אסור לתת לסרבנים ולשולחיהם שום וויתור.
ואם יש אנשים שתומכים או שמחים בסרבנים רק מזכיר שהאויב לא מבדיל בין ימין לשמאל, תומכים או מתנגדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
17377 הודעות, 69 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה כבר ממש מביש..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
82025 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
11844 הודעות, 74 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד