צפו: כוכב "האח הגדול" הצטלם בעירום חלקי

פליט הריאליטי תום חיימוב נזהר מאוד שלא להרגיז את עוקביו • למרות שאהב מאוד את התמונות שצילם בעירום מרומז, החליט לשנות אותן מעט בטרם פרסם אותן ברשת

בית "האח הגדול". צילום: אורן בן חקון

חמש תמונות פרסם פליט "האח הגדול" תום חיימוב בפוסט שהעלה בסוף השבוע לחשבונו באינסטגרם. לצילומים המצונזרים צירף כמה מילים שבהן הודה כי היסס לפרסם את התמונות המקוריות כפי שהן, מחשש מתגובת הקהל.

אביבית בר זוהר על סתיו קצין (ארכיון)

"לפני כחודש התמונות האלה צולמו בעירום חלקי, לא כזה שבאמת רואים איברים מוצנעים, אלא מה שנקרא אמנותי", כתב חיימוב. "לי אין בעיה להצטלם ככה, כל עוד זה לא נראה זול או מיני מדי, אבל עדיין היססתי להעלות את התמונות בגלל כל מיני שאלות ותהיות לגבי הלגיטימיות של תוכן כזה, ואיך זה ייתפס בעיניכם", הודה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tom Haimov (Haimoff) (@tomhaimov)

"האם חשיפת הגוף שלנו באופן יצירתי זאת אמנות? הרי אין פה באמת חוקים, והכל בעיני המתבונן. אני גם מאמין שהמתבונן צריך לבחור בעצמו מה הוא מעוניין לראות ולא צריך לכפות את זה עליו, בטח שלא בפלטפורמה הזאת כי יש אנשים שזה עלול לפגוע ברגשות או באמונות שלהם, אז החלטתי להתחשב ולא להציג את התמונות במלואן, למרות שאני עף עליהן", הבהיר. "אני לגמרי שלם עם התוצאה כי אין בי שום רצון לפגוע או לעורר סתם פרובוקציה. ממש הייתי רוצה לדעת מה דעתכם", ביקש.

תום חיימוב, צילום: כפיר זיו

ואכן הגולשים שיתפו בדעתם. "למה אתה צריך אישורים חיצוניים מאנשים אחרים? תהיה שלם עם עצמך, במי שאתה, ובדרך שלך. תפתח ביטחון עצמי שלא מצריך שהסביבה תאשר לך. תאהב את עצמך, אל תחפש מסביב שיגידו, יאשרו או יאהבו אותך", כתבה אחת הגולשות לחיימוב. "תודה. מסכים איתך, רק שזה לא בא מחוסר ביטחון, אלא מהרצון להתחשב", השיב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר