יוותר על החלום הטורקי? הקשר הישאם לאיוס, שגם אתמול (שבת) לא נטל חלק במשחק ההכנה נגד סט. פאולי הגרמנית, יקבל הצעה חדשה מהפועל ת"א שתהיה משודרגת באופן משמעותי על מנת לנסות לסיים את הפרשה כבר בימים הקרובים.
כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, אנטליספור הטורקית הגישה הצעה בסך כ-600 אלף אירו בעבור הקשר, כש-30 אחוז מדמי המכירה עוד עוברים למ.ס כפר-קאסם, ממנה עבר בקיץ האחרון לוולפסון. לאיוס מצדו, נלהב מאוד לקבל את ההצעה.
2 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
אלא, שבעקבות ההצהרות של בני משפחתו בנושא (אותם ראשי המועדון לא אהבו) והעובדה שאין לקשר סעיף יציאה בחוזהו, הבהירו האדומים שלאיוס שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות לא ישוחרר לאף קבוצה, קל וחומר בסכום הזעום לדעתם, שמציעים הטורקים נכון להיום.
ובכל זאת, כאמור, על מנת לצנן את הרוחות ובמטרה לסיים את הפרשה, בהפועל ת"א מעוניינים להציע לקשר חוזה משודרג - שכר גבוה פי שלושה מהשכר אותו הוא מרוויח נכון לעכשיו (מ-20 אלף שקל נטו לחודש ל-60 אלף), הארכת החוזה לשלוש שנים, וסעיף יציאה המוערך בכ-1.5 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
יצליח לשמור על לאיוס? מינצברג
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ינסו לסגור את המו"מ עם השחקן כבר בימים הקרובים. "לאיוס לא מחרים את המשחק ולא כלום", אומר גורם במועדון שמאוכזב מהתנהלותו של הקשר. "אחרת הוא היה כבר חוזר הביתה. הוא נשאר בהנחיית המועדון במלון על מנת לעבור טיפולים רפואיים. אנחנו מציעים לו חוזה משודרג על מנת לסגור את העסקה".
בנוסף, ישנה אכזבה במועדון מכך שהקבוצה טרם התחזקה באופן משמעותי. "עם כל הכבוד לבלם שהגיע אחרי שירד לליגה השלישית בצרפת עם הגנה שספגה משהו כמו 70 שערים, או שחקן אחר שלא מתאים לרמה בכלל, אין פה שום חיזוק", אומר שחקן בקבוצה. בקבוצה מנסים להסביר את היכולת החלשה של הפועל מול סט. פאולי (3:0 לקבוצה הגרמנית בסיום) בחסרונם של שחקני מפתח (עומרי אלטמן, חוזה רודריגס, לאיוס ואלן אוז'בולט). כשהם ישובו, אומרים שם, הקבוצה תיראה אחרת.
מי שיקבל גמול מקבוצת הניהול האמריקנית של המועדון הוא דיוויד מינצברג, 12 אלף אירו לחודש במהלך התקופה הקרובה בלבד. בהפועל ת"א אמרו בתגובה לדברים: "מינצברג לא מקבל משכורת מהפועל ת"א. עם זאת, כמקובל בקבוצות השקעה מסוג זה, קבוצת השותפים TAFP מתגמלת את השותף המנהל העומד בראשה עבור עבודתו השוטפת וליווי צוות ההנהלה בתקופה הקרובה שלאחר הרכישה". מי שמנהל את המגעים של סתיו למקין עם קבוצות מאירופה, הוא המנהל המקצועי, ניק האמונד.
שוער העבר שביט אלימלך הצטרף הבוקר לרשימת המינויים החדשים במועדון, והוא יעמוד בראש מערך קשרי אוהדים. "שביט יהיה האחראי המוביל על חיזוק הקשר עם אוהדי הקבוצה ובניית שיתופי פעולה, וירכז את התקשורת השוטפת בין המועדון לקהל האדום, כנהוג במועדונים מובילים בעולם", הסבירו במועדון.
"שביט נחשב כסמל להישגיות, רוח לחימה, מחויבות ונתינה", אמר המנכ״ל איתי בונה בעקבות המינוי. "לאורך שנים רבות מאז סיים לשחק ולאמן המשיך לשמור על קשר קרוב וחם עם אוהדים רבים. אין מתאים ממנו להדק את החיבור בין המועדון לאוהדי הפועל - ביציעים של בלומפילד, בפעילויות למען הקהילה ובכל מקום בארץ".
אלימלך עצמו הוסיף: "אני שמח ונרגש לחזור ולסייע למועדון שאני כל כך אוהב, לתרום מניסיוני בחיזוק החיבור עם האוהדים - ולהבטיח מקסימום תמיכה ושיתוף פעולה מצד הקהל הטוב ביותר בישראל".