ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ביקש ברכה סודית

הלום הקרב הודה לח"כ החרדי שזכה לשבחים רבים

חייל צה"ל מהלומי הקרב הודה בשם חבריו ליו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר שהעביר בשבוע האחרון בוועדה בקריאה שניה ושלישית את חוק הנכים לאחר 11 שנים שאיש לא העז לגעת בו

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Wagdi Ashtiyeh /Flash90

נדב ויירש, מהלומי הקרב פרסם ביום שישי פוסט מרגש בפייסבוק שזכה לתגובות אוהדות, כולל שבחים רבים ליו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר שהעביר בשבוע האחרון את חוק הנכים לאחר 11 שנים שאיש לא העז לגעת בו מפאת הסעיפים הרבים והנפיצים.

בפוסט נאמר: "רגע לפני שבת, אני רואה את השיח שמשתולל בכל סקטור במדינה, כשכל הלכלוך יוצא החוצה ונדמה שהכול מתרסק לחלקים. מקומות שלא חשבנו שמדינת ישראל תגיע אליהם לאחר שעברנו שנים של גלות, שואה, ודם יהודי שנשפך. אני מאמין ובטוח שמדינת ישראל האהובה שלנו תתגבר על כל מכשול ושיהיה קצת אהבת חינם בנינו".

עוד כתב: "רוצה להציג לכם חבר כנסת בשם הרב ישראל אייכלר, שראה את ההלומי הקרב לאחר שנים של מאבקים בלתי פוסקים שלא היה יצוג הולם בוועדות הכנסת השונות. הרב היקר הזה היה שותף מלא בפעילות בועדת העבודה והרווחה, נתן לכולם את הזכות הדיבור ולהביע את דעתם, ותמיד היה קשוב. יש גם דברים טובים שמתחוללים בכנסת ישראל, בתמונה אני והרב אייכלר מבקש ממנו ברכה סודית לאחר הבשורה".

אייכלר אמר לאחר העברת החוק: "כאשר הטילו עליי כיו"ר הוועדה להעביר את חוק נכי צה"ל חשבתי שהדבר בלתי אפשרי. 11 שנים לא הצליחו לעשות את זה בשל חילוקי דעות בין ארגוני הנכים. ביקשתי משר הביטחון שנתפור חליפה תקציבית מיוחדת לכל סוג נכות, ובס"ד לאחר 3 חודשים של עבודה בוועדה הצלחנו להעביר את החוק בהסכמה פה אחד".

כזכור לאחר 11 שנים שהיה מונח על השולחן הצליחה וועדת העבודה והרווחה בראשות ח"כ אייכלר לאשר את חוק נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה בשבוע שעבר בעלות של כמיליארד שקלים לקריאה שניה ושלישית. החוק עבר פה אחד ובהסכמת כלל הארגונים שבירכו את היו"ר על שלושה חודשים של דיונים מעמיקים ורגישים. שר הביטחון גלנט שהשתתף בעצמו בדיונים בירך אף הוא את אייכלר על ההצלחה הגדולה וההיסטורית.

שר הביטחון גלנט בירך על ההישג ההיסטורי של ועדת העבודה והרווחה בראשות ח"כ אייכלר שאישרה היום את חוק נכי צה"ל: "בשורה פורצת-דרך לנכי צה״ל ואבן דרך היסטורית במענה שמעניקה המדינה לפצועי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה. מודה לחברי, יו"ר הועדה ח״כ ישראל אייכלר על פעולתו ומחויבותו למען העברת החוק ולמען רווחתם של נכי צה"ל".

 

 

ישראל אייכלר נכי צה"ל פייסבוק ועדת העבודה והרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד