בסביבתו של חלוץ עירוני קריית שמונה, איתמר שבירו, מאשרים הבוקר (חמישי) את חשיפת ynet, לפיה החלוץ סיכם את תנאיו במכבי ת"א ל-3 השנים הקרובות.
שבירו אמנם יצא עם קריית שמונה למחנה האימונים, אבל אמור לעבור לצהובים. "איתמר סגור במכבי ת"א והוא יצטרף בקרוב", אמרו בסביבתו של השחקן. "הוא מאוד קיווה למעבר הזה ושמח שהכל הבשיל". גם בקריית שמונה הודו: "אנחנו שומעים מאיתמר כבר הרבה מאוד זמן שהוא סגור במכבי ת"א".
2 צפייה בגלריה
איתמר שבירו
איתמר שבירו
יחזור ארצה ביום שני. שבירו
(צילום: חיים הורנשטיין)
שבירו, שכבש בעונה החולפת 12 שערים בקבוצה שירדה בסופו של דבר ללאומית, יחזור לישראל בעוד ארבעה ימים וצפוי לחתום על החוזה החדש ביום שלישי הבא. שבירו סיכם עם מנכ"ל הקבוצה הצפונית, יוסי אדרי, כי ייצא למחנה האימונים על מנת לסייע לגיבוש הראשוני וישוב ארצה בשני, כשכבר הוזמנה לו מראש טיסת חזרה לישראל.
במכבי ת"א בחנו את האפשרות להחתים את שבירו, אולם המתינו לראות מה קורה עם יובאנוביץ', שנרכש בשני מיליון אירו לפני שנתיים. אחרי שהובהר לנציגיו של שבירו כי הסרבי כבר סיכם בקבוצה אחרת, הוא יגיע על מנת להילחם על מקום בהרכב יחד עם ערן זהבי ודור תורג'מן.
2 צפייה בגלריה
איתמר שבירו
איתמר שבירו
על המשבצת של יובאנוביץ'. שבירו
(צילום: עוז מועלם)
שבירו סיכם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות, כששכרו ינוע סביב ה-200 אלף דולר. העזיבה הצפויה של יובאנוביץ' תעזור למכבי על מנת להביא שחקן זר נוסף לסגל.
פורסם לראשונה: 09:49, 20.07.23