לא שקט במתחם וולפסון. החשיפה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet כי המנכ"ל-שותף האמריקאי של קבוצת הבעלות החדשה בהפועל ת"א, דייויד מינצברג, ניהל מגעים מתקדמים עם הבעלים לשעבר אמיר כבירי על אפשרות שיהפוך לספונסר המרכזי - יצרה בערה גדולה במועדון.
לידי ynet הגיע המכתב שתוכנו נחשף אתמול, ובו מינצברג פורט את הדרישות שלו מכבירי, בין השאר, להעניק חסות בשווי מיליון אירו. כעתה מתבררים פרטים נוספים: במסגרת המגעים בין הצדדים, כבירי הבהיר כי הוא לא מוכן לשלם סכומים גבוהים וחסרי פרופורציות, אלא עד כ-1.2 מיליון שקל. "לא יכול להיות שאתן כמעט את כל השקעת הבעלים בעונה בהסכם חסות אחד", הוא הסביר במהלך המגעים.
2 צפייה בגלריה
עימות עם מנכ"ל הפועל ת"א. כבירי
עימות עם מנכ"ל הפועל ת"א. כבירי
עימות עם מנכ"ל הפועל ת"א. כבירי
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות הפרסום נוצר עימות בין מנכ"ל המועדון, איתי בונה, לכבירי. זאת בעקבות התגובה של המנכ"ל החדש אתמול, בה אמר בין היתר: "הפנייה המדוברת הגיעה ממר כבירי עצמו. מדובר ביצירת קשר ראשוני בלבד, מצידו של כבירי, שלא פנה כלל למר דייויד מינצברג, אלא דרך מקורביו - וביקש פרטים לגבי הסכם חסות. הנושא נבחן, כמו מגוון הצעות שאנחנו בוחנים כל הזמן - ולא התקדם מעבר לכך".
כבירי העניק גרסה שונה: "הפועל ת"א חשובה לי ולמשפחתי, וככל שפונים אליי, אני שוקל בחיוב ובכובד ראש כל בקשה. במהלך שנותיי כאוהד הפועל ת"א, ועוד לפני שהצטרפתי רשמית כבעל מניות ב-2015, תמכתי במועדון מבחינה כלכלית. אכן התקיים דיון מכובד וענייני לגבי מתן חסות למועדון ונשקלו כלל ההיבטים המשתמעים מכך. לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שלא להתקדם בשלב זה עם הסכם החסות. אני מאחל למועדון הצלחה רבה מכל לבי".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א סתיו למקין
שחקן הפועל ת"א סתיו למקין
מבוקש באירופה. למקין
(צילום: עוז מועלם)

הפועל ללמקין: תשוב לאימונים

אחרי ה-0:0 מול בראונשווייג מהבונדסליגה השנייה בגרמניה במסגרת מחנה האימונים של הקבוצה, בהפועל ת"א מבינים כי יש צורך בחיזוק התקפי. עומרי אלטמן עדיין לא כשיר בשל הפציעה בגבו, בעוד שסטיפה פריצה, שבמועדון ניסו לבחון את המועמדות שלו ולא פנו אליו, הבהיר ברשתות החברתיות כי לא ישוב לישראל.
בקבוצה יבקשו מהבלם הצעיר, סתיו למקין, שכפי שפורסם אתמול ב-ynet, יצא להתרשמות אצל שחטאר דונייצק האוקראינית, לשוב מחר לאימונים עד שימצא לעצמו מועדון חדש.