בהתאחדות לכדורגל כבר החליטו שלא להעמיד לאישור את מינויו של אופיר חיים במהלך ישיבת ההנהלה אתמול (רביעי), אולם בתום נתק של מספר ימים, ראשיה צפויים לחתום בקרוב על חוזה חדש עם המאמן שהוביל את נבחרת הנוער רק לאחרונה לזכייה במדליית הארד במונדיאליטו.
יתר מאמני הנבחרות הצעירות כבר סיכמו את המשך דרכם - גיא לוזון (מאמן הנבחרת הצעירה) חתם על חוזה לשנתיים נוספות, ואיתי מרדכי (נוער עד גיל 18) גדי ברומר (נערים עד גיל 17) וניצן דמארי (נערים עד גיל 16) הסכימו לחוזה תחת הרכב שכר חדש. גם מינויו של בוני גינצבורג, שימשיך כמנהל המקצועי של הנבחרות, אושר.
1 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
הצדדים חזרו למו"מ בנפש חפצה. חיים
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
הסיבה לעיכוב בחתימה של חיים הייתה תוספת השכר שהגישה ההתאחדות (1,000 שקל לברוטו) ושהמאמן ראה בה כלא משקפת את ההצלחה שרשם במהלך הקיץ הנוכחי עם דור העתיד של שחקני הנבחרת. סוכנו, עו"ד רועי דניאל, שלח טיוטת תיקון לחוזה שנשלח על ידי המנכ"ל ניב גודלשטיין, בו דרש שכר נטו של 30 אלף שקל (לעומת ה-18 אלף אחרי ההעלאה) בחוזה לשנתיים.
בשעת לילה מאוחרת ואחרי התערבות של גורמים רבים בכדורגל הישראלי, חידשו אנשי ההתאחדות את הקשר עם המאמן, כשהמטרה הייתה לא לייצר מתיחות שתוביל לנקודת אל חזור. "לשני הצדדים היה ברור שהנושא ייפתר", אמר גורם המקורב למגעים. "יש פה רצון הדדי להמשיך את ההצלחה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי".