למרות שהוליך את נבחרת הנוער למקום השני באליפות אירופה ולמדליית הארד במונדיאליטו, חוזהו של אופיר חיים בהתאחדות לכדורגל לא הוארך. זאת לאור נתק בין הצדדים בשל דרישות השכר החדשות שהגיש המאמן.
הנהלת ההתאחדות אישרה היום (רביעי) פה אחד את המלצת הוועדה המקצועית להאריך את כל מאמני הנבחרות הצעירות, ללא, כאמור, חיים - שמינויו כלל לא הובא לאישור.
2 צפייה בגלריה
חיים
חיים
נתק בין הצדדים. חיים
(צילום: AP Photo/Ricardo Mazalan)
כזכור, כפי שפורסם הבוקר ב-ynet, לחיים נשלח חוזה לחתימה באמצעות הוואטסאפ מצידו של מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין, עם תוספת של אלף שקל נטו בשל הישגי השיא של הכדורגל הישראלי (18 אלף נטו לעומת ה-17 שהוצע לו לפני היציאה לאליפות העולם עד גיל 20 בארגנטינה). סוכנו של חיים, עו"ד רועי דניאלי, העביר דרישות אחרות, גדולות משמעותית, כולל בקשה לחוזה לשנתיים, בדיוק כפי שקיבל מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.
לא נראה כי בהתאחדות יסכימו לקבל את תנאי השכר שדורש עו"ד דניאל, אולם נראה כי יתנהלו מגעים בהם יהיו שותף היו"ר שינו זוארץ על מנת לנסות לפתור את הפלונטר. בהתאחדות מעריכים כי חיים יישאר בסופו של דבר, אולם אם הפערים יהיו גדולים מדי, נראה כי זה יהיה קשה לפתרון ויכול להניב פרידה מהמאמן המוערך ביותר בנבחרות הצעירות.
2 צפייה בגלריה
חלאילי ואופיר חיים
חלאילי ואופיר חיים
יישאר כמאמן נבחרת הנוער? חיים
(AP Photo/Natacha Pisarenko)
מה שכן, בהתאחדות הודיעו כי החליטו למנות את בוני גינצבורג למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, עומר בוקסנבוים כמנהל המקצועי אקדמיה מבואות-ים (מחליף בתפקיד את גיא עזורי) ופרדי דוד כמנהל המקצועי של מרכזי הפיתוח.
מאמני הנבחרות הצעירות שכן הוארכו להם החוזים: גיא לוזון (מאמן הצעירה), איתי מרדכי (מאמן הנוער עד גיל 18), גדי ברומר (מאמן נערים עד גיל 17) וניצן דמארי (מאמן נערים עד גיל 16).
בישיבת ההנהלה אושר היום המשך הפורמט של הפסקת ענישה במשחקים ללא קהל שיזם היו"ר זוארץ וזכה לפידבק גדול בהתאחדות.