עו"ד רועי דניאלי, סוכנו של מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, שהוביל אותה לסגנות אליפות אירופה ולמקום השלישי במונדיאליטו, ישלח היום (רביעי) את התשובה שלו להארכת החוזה שנשלחה על ידי מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין. דניאלי יבקש עבור חיים שכר כספי גבוה יותר ממה שהוצע לו.
עו"ד דניאל לא שלח כלל מכתב למנכ"ל ההתאחדות, וגם חיים לא זומן לאיזושהי פגישה. מה שנעשה מאחורי הקלעים אלו למעשה מגעים לגבי תנאי החוזה של חיים (אורכו והסכום הכספי).
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
דורש שכר גבוה יותר. חיים
(צילום: AP Photo/Gustavo Garello)
לחיים נשלח חוזה לחתימה באמצעות הוואטסאפ מצידו של המנכ"ל גולדשטיין, עם תוספת של אלף שקל נטו בשל הישגי השיא של הכדורגל הישראלי (18 אלף נטו לעומת ה-17 שהוצע לו לפני היציאה לאליפות העולם עד גיל 20 בארגנטינה). היום יישלחו לגולדשטיין דרישות השכר של חיים שיהיו גדולות משמעותית, כולל בקשה לחוזה לשנתיים, בדיוק כפי שקיבל מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.
לא נראה כי בהתאחדות יסכימו לקבל את תנאי השכר שדורש עו"ד דניאל, אולם נראה כי יתנהלו מגעים בהם יהיו שותף היו"ר שינו זוארץ על מנת לנסות לפתור את הפלונטר. בהתאחדות מעריכים כי חיים יישאר בסופו של דבר, אולם אם הפערים יהיו גדולים מדי, נראה כי זה יהיה קשה לפתרון ויכול להניב פרידה מהמאמן המוערך ביותר בנבחרות הצעירות. החוזים שלבטח יאושרו היום הם של לוזון והמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג, שגם הוא קיווה לקבל שדרוג בשכרו, אך זה לא קרה.
2 צפייה בגלריה
זוארץ ולוזון
זוארץ ולוזון
החוזה יוארך. לוזון עם זוארץ
(צילום: נדב אבס)
באגף הנבחרות לא אהבו את ההתנהלות של יתר המאמנים בנבחרות הצעירות, גדי ברומר (נוער), איתי מרדכי (נוער ב') וניצן דמארי (נערים), שלא חתמו עד אתמול על החוזה שנשלח גם אליהם בטענה כי שכרם קוצץ. מעיון בפורמט החוזים, הוא בנוי בשיטה אחרת. אמנם שכר הבסיס קוצץ, אלא שבכפוף למספר אלמנטים שהוכנסו לחוזים המאמנים לא ייפגעו בסופו של דבר, בין היתר הם יקבלו שכר בהתאם לדוחות נוכחות ומילוי דוחות מקצועיים. כלומר דברים בסיסיים על מנת לקבל את שכרם המקורי. עוד אלמנט שהוכנס הוא שהרכבים שמקבלים המאמנים הראשיים בנבחרות הצעירות יהיו זמינים לשימוש לטובת צרכי ההתאחדות בזמן שהם נמצאים במשימות בחו"ל. ההערכה כי בסופו של דבר המאמנים יחתמו על החוזים.
בישיבת ההנהלה גם יאושר היום המשך הפורמט של הפסקת ענישה במשחקים ללא קהל שיזם היו"ר זוארץ וזכה לפידבק גדול בהתאחדות. "זה הדבר הכי טוב שקרה לטובת האוהדים", הסבירו בהתאחדות. "מראש דיברנו על אישור צו השעה, לא הייתה שום מחשבה אחרת באישור כל בעלי המועדונים".