בהלה במיטה: ההתעוררה בלילה כשהמטריד מהאוטובוס מלטף אותה

המטריד, יהודי תושב הגליל, ירד מהאוטובוס אחרי המתלוננת, תושבת אחד הכפרים בגליל, ועקב אחריה לביתה • כשהרגישה שנוגעים בה בלילה התעוררה בצעקות וגילתה את השיכור איתה מתחת לסדינים • בני משפחתה הזעיקו את המשטרה והחשוד נתפס

הצעירה לא האמינה למה שקרה. צילום: GettyImages

הסיוט של כל אישה: צעירה, בת 21, תושבת אחד הכפרים בגליל חזרה אתמול בערב (שני) מהלימודים. במהלך הנסיעה באוטובוס התיישב לידה אדם מבוגר והחל להטריד אותה. הצעירה הריחה שהוא מדיף מאלכוהול. אחרי ביקשה ממנו להפסיק להתקרב ולגעת בה, היא עברה לשבת בספסל אחר - אך הבחור התקרב אליה שוב והתיישב בשנית בספסל לידה.

תיעוד: אלימות קשה נגד נהג אוטובוס בקו של אגד

כשהגיעה הצעירה ליעדה, ירדה מהאוטובוס והלכה לביתה. היא ראתה שהאיש הולך אחריה, אולם כשעלתה במדרגות ביתה, הוא נעלם. בבית, הצעירה התארגנה והלכה לישון. בשעה 2:30 לפנות בוקר התעוררה כשהרגישה מישהו נוגע ומלטף אותה, היא הדליקה את האור וראתה את המטריד השיכור מהאוטובוס במיטתה. היא החלה לצעוק בבהלה ואביה ואחיה הגיעו למקום ונאבקו באיש תוך שהם מזעיקים את המשטרה.

אוטובוס של אגד. המטריד נצמד לנוסעת (ארכיון - למצולמים אין קשר לידיעה), צילום: יהושע יוסף

החשוד, 52, יהודי תושב הגליל נעצר ונשלח לטיפול רפואי.

סגן מפקד תחנת שפרעם, רפ"ק דוד ציטרון: "אנחנו בודקים אם יש לחשוד יש עבר בתחום. מדובר באירוע מאוד חריג שלא נתקלתי בו מעולם. אני שמח שהאזרחים גילו וסובלנות והזעיקו את המשטרה, זה חלק מהאמון בנו - כשהאזרח במקרה הזה רוצה את המשטרה לידו ולא לוקח את החוק לידיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר