משפיענית רשת בביקורת חריפה: "מי שממליץ לטוס ליעד הזה חייב ללכת לכלא"

כוכבת טיקטוק "תקפה" את הקושי בטיול באמאלפי שבאיטליה, בכך שציינה כי המקום לא נוח במיוחד עבור תיירים • אם זאת, היא ציינה כי כן נהנתה במקום: "תגיעו לשם לפחות לשבוע"

אמאלפי שבאיטליה. צילום: Getty Images

משפיענית רשת אמריקנית בשם לקסי ג'ונס תקפה בחריפות משפיעני רשת אחרים, שממליצים בחום להגיע לנופש באמאלפי שבאיטליה.

בסרטון שג'ונס פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, היא אמרה כי "מי שממליצים על החוף צריכים להיכנס לכלא מכיוון שהם לא מספרים על החסרונות הרבים של המקום. האזור קשה להתניידות עם עליות תלולות שיש בעיר, ויש גם את המלונות שאי אפשר להגיע אליהם במכונית ושצריך לעלות אליהם במדרגות רבות".

עוד הוסיפה ג'ונס: "מראים לכם את החופים המדהימים ואת העיירות הציוריות באזור, אבל הם לא מספרים שכדי להגיע אל החוף צריך להגיע לנאפולי, משם לקחת רכבת לסורנטו, משם לעלות על מעבורת עם הציוד שלכם – כשבינתיים 'נשרפים' בחום של 32 מעלות. אחרי זה, כשתגיעו לאזור החוף, תגלו שהמקום מדהים, אבל לחלק מהמלונות צריך לעלות ברגל עם כל הציוד. למעשה, אין תשתיות מתאימות לתיירות במקום, ומי שמגיע יבזבז את רוב הכוחות שלו על סחיבת הציוד שלו ברגל".

@millenniallex#amalficoast#eurosummer#dying♬ original sound - Lexi Jordan

למרות דבריה, היא כן כתבה בטקסט שהוסיפה לסרטון כי היא ממליצה על המקום: "אל תעשו את הטעות שעשיתי של לבקר כאן יומיים בלבד, אלא תקדישו למקום שבוע שלם – למרות שזו סוג של עבדות".

סרטון הביקורת חרך את טיק טוק וצבר 55 אלף לייקים. ואולם, חלק מהמגיבים ביקרו את חוסר ההכנה שלה לקראת ההגעה והטיול במקום. גולשת בשם קסנדרה לופז כתבה: "אנשים כבר לא עושים מחקר על מקום הנופש שלהם לפני שהם מגיעים אליו?". אחרים ציינו שיש אפשרות לשכור סבל שיסייע עם נשיאת ציוד התיירות שלכם, ואחרים כתבו כי ניתן להגיע אל המקום בדרכים חלופיות, ולאו דווקא במעבורת.

חשוב לדעת שאזור סורנטו חם מאוד בקיץ, ולא פעם הטמפרטורה מגיעה בו ל-36 מעלות צלזיוס, כך שיש להיערך היטב לקרינת השמש ולחום במקום לקראת הגעה וטיול באזור. בנוסף, בחודשי הקיץ מדובר באחד האזורים הכי עמוסים בעולם, עם כמות תיירים גדולה מאוד.

אמאלפי שבאיטליה, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר