האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
עוד לפני החוק המצמצם את עילת הסבירות??? |
גושן |
18.07.23 13:07 |
1 |
הם מתכוננים מראש לקראת המצב |
gile23 |
18.07.23 13:48 |
39 |
😀 |
גושן |
18.07.23 13:49 |
41 |
טוב לדעת שכבר ב2021 ביטלנו את עילת הסבירות |
menahem |
18.07.23 15:30 |
48 |
אוסף של שטויות! בטח עילת הסבירות מגינה עלינו בהאג |
דריל מורי |
18.07.23 15:41 |
52 |
איך עד היום מישהו הגן על החיילים שלנו מהאג אין לי מושג |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:55 |
64 |
לדעתי אין לישראלים מה לחפש במערב האנטישמי הלוהט בשמש והעולה באש בימים אלה ... |
דמו |
18.07.23 22:04 |
85 |
האנטישמים היו וישארו גם לאחר החוק.. החוק הוא תירוץ עלוב שלהם. |
פלומה |
18.07.23 15:32 |
50 |
אם רק היה מנגנון עצמאי שיגן על החיילים |
עוסק מורשה |
18.07.23 15:57 |
54 |
יגן מפני מי? יגן איך? למה צריך להגן על ילדינו? מי מחפש לפגוע בהם? |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:58 |
65 |
עוד לפני שישראל הופכת לדמוקרטיה |
oby |
18.07.23 21:29 |
80 |
פיהוק |
totoloto |
18.07.23 13:07 |
2 |
איזה כיף, הראשון שייעצר מיד עם נחיתתו חו''ל יהיה מחריב המדינה סמוטריץ שקרא לשרוף ולהשמיד כפר ערבי.. |
טרמי |
18.07.23 13:33 |
28 |
פיהוק |
totoloto |
18.07.23 13:34 |
30 |
למה פיהוק? חגיגה.. |
טרמי |
18.07.23 13:35 |
31 |
חחח חגיגה על מה? על מה אתה שמח? |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:58 |
66 |
הכי טוב שהמלך כבר לא יוכל להנות מחופשות בחול. צו מעצר בין לאומי זה מצויין. שילך לצפון קוראה |
gile23 |
18.07.23 13:45 |
37 |
אתה מאמין למה שאתה כותב?הזיה מה שנהיה ממתנגדי הממשלה |
המצליף מבגדד |
18.07.23 14:33 |
43 |
אחר כך אתם מתפלאים למה שונאים אותכם. |
עכביש |
18.07.23 15:57 |
55 |
למה לא? איזה פשע הוא ביצע? |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:45 |
61 |
וודאי אתה אחד מאלה שדחפו,שיכנעו והדריכו את הגלמים בהאג כיצד להציק ליהודים. כמו הדפקט שהיה שר הבריאות, חורביץ |
זר קוציםריחני |
18.07.23 17:51 |
63 |
העיקר שרבין לא פה |
לוק |
18.07.23 15:38 |
51 |
סביר? סבירות? |
אריק לב הארי |
18.07.23 13:07 |
3 |
שטויות |
mctom |
18.07.23 13:07 |
4 |
עברו מהדואר ולממשק אלקטרוני, נהדר.. למה זה חדשות? |
עוד קצת |
18.07.23 13:07 |
5 |
וינט עושים השלכה לרפורמה, להפחיד את היהודים. |
Foxy |
18.07.23 21:09 |
78 |
מצויין. השכנים שלי מלמעלה עושים רעש וגם מעצבנים אותי באופן כללי. |
הבאבא תור |
18.07.23 13:08 |
6 |
צריך להטריל אותם מקווה למצוא את הקישור |
זופ-ניק |
18.07.23 13:09 |
9 |
כן, וגם לשלוח להם תיעוד על טרור ופשיעה איסלמים במערב. עובדי האום שמטפלים בתלונות יאלצו לספוג קצת אמת, לשם שינוי. |
הפוך גוטה |
18.07.23 13:21 |
22 |
לא צריך להטריל, יש מספיק מקרי טרור פלסטיזים שאפשר לשלוח להם כל יום |
פייזר |
18.07.23 13:43 |
35 |
למה אין כזאת אפשרות להגיש נגד סוריה אירן עירק אנטישמיות במסווה |
זופ-ניק |
18.07.23 13:08 |
7 |
רק נגד ישראלים או גם נגד שוודים למשל? |
intelligent |
18.07.23 13:08 |
8 |
רק ישראלים |
Artline |
18.07.23 13:10 |
12 |
היכן הימים שבהם שונאי ישראל היו מתאבדים עם שני כדורים בעורף ? |
David Sword |
18.07.23 13:09 |
10 |
פלטפורה לאנטישמיות בושה. |
פלומה |
18.07.23 13:09 |
11 |
לא הבנתי, זאת פלטפורמה להגשת תלונות רק נגד ישראלים? |
השפוי האחרון |
18.07.23 13:11 |
13 |
#ידיעה ברשת בהתפתחות המדאיגה הזו. עוד קריסה מדינית. (כבר לא תהיה טענת הגנה שבתי המשפט בישראל עצמאיים) |
אקטואלי |
18.07.23 13:11 |
14 |
ברור. בתי המשפט בכל מדינות המערב עצמאיים למרות שהשופטים שם נבחרים ישיר על ידי הממשלה אבל רק בישראל לא יהיה בית משפט עצמאי כי אין עילת סבירות |
השפוי האחרון |
18.07.23 13:18 |
19 |
הספין המסולף והשקרי הזה של המושחתים, עובד על תמימים בלבד. בדמוקרטיות המערביות יש הפרדת רשויות אמיתית |
אקטואלי |
18.07.23 13:27 |
24 |
אכן, הספינים של אהרון ברק עבדו עליך לא רע בכלל |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:44 |
60 |
בבריטניה נוסעים מצד שמאל ובישראל מימין. אין שתי מדינות זהות מבחינת המבנה המשטרי או החוקים או כל דבר אחר |
עולה ותיק |
18.07.23 20:51 |
71 |
והבדיחה ממשיכה |
coyote |
18.07.23 13:12 |
15 |
וזו ההוכחה שביהמ''ש בהאג לא צריך להזיז לנו |
היינו כחולמים |
18.07.23 13:12 |
16 |
אכן. הכול פוליטי שם. |
השפוי האחרון |
18.07.23 13:21 |
21 |
אפשר פשוט לסגור להם שם את האינטרנט ואז לא יוכלו לשלוח ח |
everlast |
18.07.23 13:15 |
17 |
איך זה שעוד לא פתחו אפשרות כזאת באוקראינה? |
agolan |
18.07.23 13:17 |
18 |
אוקראינה תואמת את הערכים של האג |
mikak |
18.07.23 13:39 |
33 |
אפשר לתבוע שם את האנרכיסטים שמשבשים את המדינה? |
מילה |
18.07.23 13:18 |
20 |
להטריל אותם באלפי תלונות אמיתיות |
isaac148 |
18.07.23 13:24 |
23 |
+++ רעיון מצוין |
mikak |
18.07.23 13:28 |
26 |
בלי וטו באו''ם ובלי ריסון בית הדין בהאג? משמעויות ''הבחינה מחדש'' של יחסי ארה''ב וישראל |
עדי |
18.07.23 13:28 |
25 |
מה זאת אומרת לא תרסן את בית הדין הפלילי בהאג? |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:31 |
59 |
תומאס פרידמן לא ראוי לתשומת לב בנושא הזה. להתעלם. |
Naf869 |
18.07.23 18:06 |
70 |
נגיד שהגישו. ואז מה? |
mikak |
18.07.23 13:30 |
27 |
אנטישמיות 23' |
צ'ינו |
18.07.23 13:33 |
29 |
זה חלק מיום השיבוש הדיגיטלי? |
פרה אדומה |
18.07.23 13:38 |
32 |
השרתים יקרסו מהר מאוד |
ilanpesia |
18.07.23 13:42 |
34 |
אשמח להגיש שם תלונה נגד בן גביר העבריין שתומך במשטר דיכוי. אם זה יגרום לצו מעצר זה יהיה מצויין |
gile23 |
18.07.23 13:43 |
36 |
מאחל לך רק בריאות, גם נפשית |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:27 |
58 |
תשמרו את זה לרגע בו מישהו ישקר ויטען שזה קשור לרפורמה |
Isrtv |
18.07.23 13:46 |
38 |
איזה אזרחים בדיוק יוכלו להגיש תלונה? |
mikak |
18.07.23 13:48 |
40 |
יש לי מלא תלונות שאני רוצה לפתוח נגד ישראלים |
Yud |
18.07.23 14:16 |
42 |
מה עם הפוך? איזה מדינה פח למה אף אחד לא דורש פלטפורמה הפוכה גם אם הם דוגלים בהגינות |
ישראלי |
18.07.23 15:23 |
44 |
הזוי מה שהולך כאן |
TheCrow |
18.07.23 15:29 |
45 |
מצויין ומבורך |
ראנץ |
18.07.23 15:29 |
46 |
יותר נכון נגד יהודים |
Me רגוע |
18.07.23 15:30 |
47 |
יהודים? |
ANTI-PC |
18.07.23 15:31 |
49 |
אני בטוח שהקימו פלטפורמה דומה גם עבור סין איראן ורוסיה |
קול_קורא |
18.07.23 15:55 |
53 |
מה שאני לא מבין זה מדוע יש יהודים וישראלים שמשתפים פעולה עם האנטישמיות הטהורה הזאת |
השפוי האחרון |
18.07.23 17:26 |
56 |
לי זה ברור והגיוני |
Seagulls |
18.07.23 22:00 |
84 |
הפלטפורמה הזו תהיה מאוד פופולרית בקרב חלקים נרחבים בשמאל הישראלי |
Nati44 |
18.07.23 17:27 |
57 |
חפש את השמאלנים. |
קסדו |
18.07.23 17:51 |
62 |
מוזמנים להספים עם פרטי לפיד :) |
Michelangelo |
18.07.23 18:00 |
67 |
העיקר שהרפורמה תעבור. |
גרפיטי |
18.07.23 18:00 |
68 |
יש לכם חיים מחוץ לבועת הרפורמה? |
Double Spanish |
18.07.23 21:04 |
74 |
נראה שדווקא אתה חי בבועת הרפורמה. |
גרפיטי |
18.07.23 21:07 |
76 |
קודם כל אם אכן יעצרו מישהו על פשעי מלחמה הרי שאלה יהיו דווקא חברי הממשלה וצמרת מערכת הביטחון |
עולה ותיק |
18.07.23 21:06 |
75 |
בית המשפט לא יעשה כלום או יכול לעשות משהו |
Naf869 |
18.07.23 18:04 |
69 |
הממשלה הזו |
מים שקטים |
18.07.23 21:01 |
72 |
לא חביבי, מי שתומך ב-BDS וגם מייעץ להם זה השמאל |
עולה ותיק |
18.07.23 21:07 |
77 |
הלו חוסמים לי את הכביש בדרך הביתה |
Double Spanish |
18.07.23 21:03 |
73 |
הפוך גם אפשר? |
נעמי |
18.07.23 21:19 |
79 |
בחסות ג'ורג' סורוס |
oby |
18.07.23 21:30 |
81 |
מישהו יודע אם גם לישראלים תינתן האפשרות להגיש תלונה בפלטפורמה? |
צדקצדקתרדוף |
18.07.23 21:31 |
82 |
אני רוצה לדווח על 161 אנשי חיל האוויר. אפשרי? |
Gooday |
18.07.23 21:54 |
83 |
חבר מתאריך 31.3.19
36520 הודעות, 203 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.07.23 בשעה 14:00 בברכה, gile23
אחר כך בן גביר וסמוטריץ יצטרכו להסביר למה חיילים נרדפים בחול..
השאלה היא מה המלך יעשה? כשיהיה נגדו צו מעצר הוא, הבוסית והנסיך החולה לא יוכלו יותר לאכול לובסטרים בחול.. הוא יהיה מבודד. רק המשיח רוטמן ייהיה לו בתור היועץ המשפטי של מדינת הסנהדרין.. יסביר את מי צריך לסקול באבנים באשמת המצב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
36520 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22182 הודעות, 78 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001362824
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4238 הודעות, 39 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
רק מהנדסי תודעה יכולים לטעון כך. אנא חזור בל מהטענה הזאת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
למה שבכלל חיילינו יעמדו לדין בהאג כשחיילי מדינות דיקטטוריות באפריקה, המזרח התיכון ואסיה לא עומדים לדין אין לי מושג. בהאג מעמידים לדין רק במקרים קיצוניים של ביצוע רצח עם מכוון והמוני. אם יעמידו איזה חייל ישראלי לדין בהאג זה אומר שהאג זה בית משפט פוליטי משוחד. ואם אכן זה המצב ובית המשפט הזה פוליטי ומשוחד אז מה יעזור לנו בג"ץ? הרי ממילא הכול פוליטי ומושחת שם וממילא אין משמעות לא לחוק ולא לראיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6714 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
לכן אין באיום הזה שום דבר חדש או מפחיד....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
85607 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.19
121 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
עם שונא ילדיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
14306 הודעות, 108 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
29730 הודעות, 218 מדרגים, 421 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
11120 הודעות, 52 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
סביר בהחלט...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
29730 הודעות, 218 מדרגים, 421 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
11120 הודעות, 52 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
286 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
18099 הודעות, 109 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אתה אוטואנטישמי או משהו כזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.16
4742 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
3600 הודעות, 22 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.09
8330 הודעות, 53 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
6092 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אתם לא תפחידו אותנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
5031 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
3711 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אח"כ הם יבכו שקוראים להם בוגדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3136 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תעדכן, כשתדע איך ואיפה מתלוננים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25528 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
34586 הודעות, 276 מדרגים, 527 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
5083 הודעות, 40 מדרגים, מינוס 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25528 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.17
17672 הודעות, 185 מדרגים, 370 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
2417 הודעות, 15 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
12102 הודעות, 47 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פעם היו מנהיגים למרות שהיינו מדינה מסכנה וחלשה ידעו ליצור הרתעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
85607 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא נגד פלסטינים? סינים? אמריקאים? רוסים? צפון קוריאנים? אריתריאים? איראנים? סורים? מצרים? מינמארים? צרפתים?
זה רק נגד ישראלים?
כך, גבירותי ורבותי, נראית אנטישמיות. כשהדת שלטה בעולם האנטישמיות הייתה מבוססת על עולם המושגים הדתי (רצח ישו, לקיחת דם מילדים נוצרים עבור אפיית מצות וכולי). כשהמדע שלט בעולם האנטישמיות הייתה מבוססת על המדע (תורת הגזע והרעיון של גזע יהודי נחות). כשענייני "זכויות אדם" שולטים בעולם האנטישמיות מבוססת על עולם המושגים של "זכויות אדם".
אירופה הייתה ונשארה היבשת האנטישמית בעולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
82885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בית המשפט הפלילי משיק פלטפורמה מקוונת להגשת תלונות נגד ישראלים
עוזר שר החוץ של האו"ם והארגונים המיוחדים שלו, עומר עוודאללה, אמר: "בית הדין הפלילי הבינלאומי השיק פלטפורמה אלקטרונית המאפשרת לאזרחים להגיש תלונות נגד מבצעי פשעים ישראלים".
בראיון לרדיו Voice of Palestine, היום, שלישי, הסביר עואדאללה כי פלטפורמה זו תאפשר לאזרחים להגיש תלונות הנתמכות בתמונות וסרטונים, המציגים את פשעי הכיבוש נגדם, על מנת להגיש אותן לבית המשפט לדיון, וכן לנקוט עמדה מרתיעה נגד ישראל.
הוא ציין כי ממשלת ישראל ממשיכה במדיניות הגזענית שלה, תוך התעלמות מכל האמנות הבינלאומיות המספקות הגנה דחופה לעמנו.
עוודאללה הדגיש את הצורך בתקשורת קבועה עם הקהילה הבינלאומית, לנקוט עמדה מרתיעה נגד ישראל כדי להפסיק את הפשעים היומיומיים שלה.
בהקשר, הדגיש דובר 'בצלם', כרים ג'ובראן, את החשיבות של תיעוד הפשעים שביצעו כוחות הכיבוש בבית הדין הפלילי הבינלאומי, על אף רפיון באחריותם המהירה של פושעי מלחמה במדינה הכובשת.
ג'יבראן קרא לאזרחים להגיש את עדויותיהם ודוחות לבית המשפט על פשעי מלחמה שבוצעו על ידי כוחות הכיבוש, והדגיש כי פשעים אלו אינם נופלים תחת חוק ההתיישנות.
שוואן ג'בארין, מנהל קרן אל-חק, מצידו אמר: "כל ההודעות והתלונות שמתקבלות מאזרחים שיוגשו לבית הדין הפלילי הבינלאומי נועדו להפעיל לחץ רב יותר על הפרקליטות, כדי לאלץ אותה להתמודד. עם זה ולשקול את זה על בסיס קבוע".
הוא ציין כי אם בית המשפט לא ידון במקרים פרטניים של אזרחים, נדרוש סגירה מיידית של הפרקליטות כסוג של הרמת קול ודחיית פעולות חסרות אחריות אלו.
ג'בארין הוסיף: "קיים מנגנון ספציפי לקבלת כל התקשורת והתלונות מאזרחים בגדה המערבית וברצועת עזה, ולאחר מכן הגשתן לפרקליטות של בית המשפט הפלילי".
https://www.alquds.com/he/posts/79832
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
גם לאנטישמיות ואוטו-אנטישמיות צריך למצוא תירוצים טובים יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
82885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
https://www.zman.co.il/370823/popup/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אם היית קורא היטב את הכתבה שצירפת ואשר מביאה עובדות מאוד סלקטיביות היית מבין שבכל מדינה מערבית הציבור ורק הציבור קובע (ישירות או בעקיפין) את זהות השופטים. נכון שלא תמיד הממשלה היא הקובעת בלעדית ויש גם את הפרלמנט, וגם בחירות ישירות של הציבור ועוד שיטות אחרות, אבל באף מדינה מערבית לגורמי משפט אין וטו מוחלט (רק בישראל לנציגי בג"ץ ולשכת עורכי הדין יש רוב ווטו אוטומטי). בארה"ב לדוגמה את השופטים בוחרים נציגי העם הנבחרים והממשלה מאשרת אחרי שימוע לעיני כל. השופטים נותנים דין וחשבון לעם ונבחנים על ידו. יתרה מכך - בארה"ב הקביעה מי אשם או זכאי ניתנת לעם (חבר מושבעים). בארה"ב לבחירות יש השפעה ומשמעות. רק בישראל לא משנה למי תצביע תמיד תקבל שמאל.
מעניין האם יש עוד מדינה בעולם המערבי שבה אדם כמו אהרון ברק יכול לקדם את אשתו לתפקידי מפתח במערכת המשפט מבלי שהיו לה הכישרון, הניסיון, ההשכלה ותנאי סף בסיסי כלשהו שיכול להצדיק את הקידום. הזיה כזאת יכלה להתרחש רק בישראל.
ואכן בכל מדינות המערב יש הפרדת רשויות. גם בישראל הייתה הפרדה כזאת עד שהגיע אהרון ברק והפך את מערכת המשפט לשליט כל יכול. באף מדינה מערבית מערכת המשפט לא יכולה לפסוק בניגוד לחוק. זה קורה רק בישראל. באף מדינה מערבית מערכת המשפט לא נוהגת איפה ואיפה בין אזרח לאזרח.
אגב, מה הקשר בכלל בין הטיעונים שיש הפרדת רשויות לבין עצמאות מערכת המשפט? אלה שני דברים שונים בתכלית השוני. גם אם הממשלה השתלטה על הכנסת וגם אם מערכת המשפט השתלטה הן על הכנסת והן על הממשלה - אותה מערכת משפטית עדיין יכולה להיות עצמאית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
3330 הודעות, 22 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אבל דבר אחד נשאר קבוע בכל דמוקטריה - השלטון נמצא בידי העם (לטוב או לרע). הרשות הדומיננטית היא תמיד הרשות שמייצגת את רוב העם (במדינות מסוימות זאת הרשות המחוקקת ובמדינות האחרות זאת הרשות המבצעת אבל אף פעם לא הרשות השופטת). הממשלה, מערכת המשפט, הצבא, המשטרה וכולי - כל אלה הם רק אמצעים, כלים וערוצים דרכם רצון העם בא לידי ביטוי. בבריטניה בתי המשפט לא יכולים לבטל חוקים. ובהחלט יכול להיווצר בקלות מצב שבו הפרלמנט והממשלה שייכים לימין (וזה בדיוק המצב היום). כמו בישראל כך גם בבריטניה דרוש רוב בפרלמנט כדי להקים קואליציה. אז יוצא שהימין שם שולט ברשות המחוקקת וברשות המבצעת ואילו הרשות השופטת אינה רשאית בכלל לבטל את חוקי הפרלמנט. כלומר - שלטון ימני מוחלט. האם זה דמוקרטי? בהחלט. בארה"ב יכול בקלות להיווצר מצב שבו שני בתי הנבחרים וגם הנשיא שייכים לשמאל (כבר קרה לא מעט פעמים). ואז אותו שמאל ששולט גם בסנאט וגם בקונגרס ימנה שופטים לפי ראות עיניו. אז יוצא שאותו שמאל שולט גם ברשות המחוקקת, גם ברשות המבצעת וגם ברשות השופטת (שופטי העליון שם יתמנו על ידי הרוב שהשמאל השיג ברשות המחוקקת ויאושרו על ידי הנשיא). אז מה זה אומר? שאין שם איזון בין הרשויות? שאין שם דמוקרטיה? שיש שם שלטון דיקטטורי? שאין שם מערכת משפט עצמאית? הרי לפי שיטתך אם את השופטים בוחר רוב העם (יהיה זה הפרלמנט או הממשלה) אז השופטים כבר אינם עצמאיים? זה כמובן שטות גמורה. זה שביבי מינה את הרמטכ"ל או מפכ"ל המשטרה או ראש השב"כ - זה לא אומר שהם הפכו להיות בובות של ביבי. מדובר באנשי מקצוע. גם בארה"ב כל הפקידות הגבוהה מתחלפת (כולל השופטים) כשיש חילופי שלטון ואף אחד לא טוען שזה פוגע בעצמאות בתי המשפט או עצמאות המשטרה או הצבא וכולי. אז גם אם פה ראש הממשלה בנוסף לבחירת הרמטכ"ל וראש השב"כ יבחר גם את שופטי העליון - זה לא יהפוך את מערכת המשפט לבלתי עצמאית. היא תשאר עצמאית. אולי תהיה לה יותר נטיה לכיוון ימין (כרגע יש לה נטייה חזקה לכיוון האידאולוגיה של מר"צ) אבל היא עדיין תשאר עצמאית. ומחרתיים תעלה פה ממשלת שמאל ותמנה שופטים אחרים שיהיו בעלי נטייה יותר לשמאל. כך זה עובד בארה"ב וזה לא הופך את מערכת המשפט שם לבלתי עצמאית. העובדה שיש בארה"ב חוקה או שני בתי נחברים חסרת משמעות לעניין עצמאות מערכת המשפט כי הדבר החשוב ביותר זה זהות השופטים (שמפרשים את החוק או את החוקה או את חוקי היסוד ואוכפים את החוק הזה), ואת זהות השופטים בארה"ב קובע הציבור (הרוב בעם האמריקאי). אגב, מה הקשר בין כל השיחה הזאת לעילת הסבירות - אף אחד לא יודע. אין קשר בין עילת הסבירות לעצמאות מערכת המשפט אצלינו, הגנה על חיילים בהאג וכולי. פשוט אין שום קשר. זה קשר שהשמאל ממציא לעצמו כדי להלך אימים על מדינת ישראל ולכפות על ממשלה ימנית מדיניות שמאלנית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
21413 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ובטח לא להשפיע על עילת הסבירות. מוסד אנטישמי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
אם החליטו מסיבות פוליטיות ואנטישמיות לזמבר את ישראל אז שום דבר לא יעזור. גם אם החוק והראיות יהיו לצידנו נפסיד כי המשחק הזה מכור מראש. גם במערכת המשפט הישראלית זה כך - הכול מכור מראש. כל ההחלטות מתקבלות עוד לפני תחילת הדיון והדיון עצמו נועד לצרכי מראית עין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.08
2309 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.10
2659 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
4907 הודעות, 61 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אנטישמיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.17
8245 הודעות, 60 מדרגים, 91 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.13
6038 הודעות, 32 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
של הפיגועים והטרור הערבי בארץ.
לצערנו לא חסר כל יום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
4907 הודעות, 61 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
29058 הודעות, 64 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המשמעות של בחינה מחודשת של היחסים על ידי ממשל ביידן, בהנחה שזה אכן המצב, אינה ברורה. גם לפי המאמר ב"ניו יורק טיימס" אין בחינה מחודשת של התמיכה הביטחונית והמודיעינית בישראל. אומנם ממשל אובמה מנע מישראל חימושים בזמן מבצע צוק איתן, אך לנוכח ידידותו האמיתית של ביידן כלפי ישראל ספק אם נראה פגיעה ביתרונה הצבאי האיכותי של ישראל. כותב המאמר, העיתונאי והפרשן הבכיר תומאס פרידמן שמקורב לביידן, מרמז לפגיעה בתמיכה המדינית ובגב של ארה"ב לישראל. אולי הכוונה לכך שארה"ב לא תטיל וטו על החלטות אנטי ישראליות במועצת הביטחון וארגונים בינלאומיים, ואולי לא תרסן את בית הדין הבינלאומי הפלילי בהאג מלחקור את ישראל.
https://www.ynet.co.il/news/article/sjjgt11hth
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
באיזו זכות ממשלה מרסנת בכלל בית דין פלילי?
באמת? ממשלה מרסנת בית דין? זה נורמלי?
אם בית הדין מתנהל כראוי וממשלה בעולם מרסנת אותו הרי שיש פה התערבות פוליטית פסולה בעבודתה המקצועית של מערכת משפט. אותה ממשלה מבצעת בעצם פשע.
מנגד, אם בית הדין הזה פוליטי, מושחת ומוטה ולכן יש צורך לרסן אותו אז מה בית הדין הזה שווה? לבית דין פוליטי אין זכות קיום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11846 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
4907 הודעות, 61 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך זה עובד? מכניסים שמות, מספרי זהות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
2872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תזכורת קלה לשמאל על כמה חשוב לשבת ולסגור את הבעיות שלנו כאן ועכשיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
58123 הודעות, 360 מדרגים, 708 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
537 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
וגם תביעה נגד הביב ונגד החשוך עם הספאם על המצח.
וגם תביעה נגד אספסף שמצביע כמו עדר מבלי להגיב בטיעונים עניינים וכל מה שיש לו לומר זה "דווקא".
הדבר הכי טוב שיכול לקרות זה שהמלך לא יוכל לנסוע לחול בגלל צו מעצר, ושהבן שלו ייכנס למוסד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20425 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
4907 הודעות, 61 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק נגד ישראלים? ומי שיש לו אזרחות נוספת?
שתפו קצת מידע פרקטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.15
4465 הודעות, 16 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
במקרה כולם מגיעים מהמגזר הערבי והבדואי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
27271 הודעות, 104 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.18
4397 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כאילו כל העולם כולו עסוק בשאלת עילת הסבירות בישראל. כאילו שברגע שיצמצמו אותה העולם יחדל להתקיים וכולם עסוקים רק בה.
ממש בדיחה:
הדולר עולה - עילת הסבירות
הדולר יורד - עילת הסבירות
חיזבאללה יורה - עילת הסבירות
ההשקעות בישראל פחתו - עילת הסבירות
ראש הממשלה לא מוזמן לארצות הברית - עילת הסבירות
הנשיא מוזמן לארצות הברית - עילת הסבירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
13150 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סוף סוף אפשר יהיה להתלונן נגד הגייס החמישי,בני דודינו ה"ישראלים"
( ברור שזה לא כולם.רק 30-40 אחוז רוצים להשמיד אותנו.השאר סתם רוצים לגרש אותנו מהמדינה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.15
4318 הודעות, 51 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
13879 הודעות, 169 מדרגים, 271 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
במקום לצאת ישר ולהגן על משטר הכיבוש, הדיכוי והאפרטהייד של המיעוט האג'נדאי תתחילו להשתמש בכלים שהאום והעולם נותנים לכם כדי להילחם נגד משטר השמאל האג'נדאי שכובש את אדמתינו ומדכא אותנו באלימות ומנציח את האפרטהייד הממוסד נגדינו.
כל יהודי ומשפחה יהודית שמישהו מפרטיה קיבל צו מעצר מנהלי צריך להגיש תלונות בטריבונלים בין לאומיים.
כל מתיישב צריך לנצל את הכלים האלו כדי להגיש תלונות על הקצינים שרודפים אותם רק בגלל שהם יהודים.
יהודים תתעוררו מהקונספציה הזו על "אחים" כשהשמאלנים אומרים לנו בפנים שאנחנו האוייבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.12
7546 הודעות, 49 מדרגים, 81 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה לא?
מה ? יכול להיות שהסיבה היא אנטישמיות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
5242 הודעות, 55 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
28927 הודעות, 183 מדרגים, 352 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
ואין פה דבר חדש או מפתיע
..
לא מוצא צורך לפרט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
7244 הודעות, 36 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
3683 הודעות, 24 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
3371 הודעות, 24 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
32471 הודעות, 234 מדרגים, 450 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה איכפת לסמוטריץ ולבן גביר? אותם לא יעצרו בחו"ל והם במילא לא רצויים בחו"ל.
הכי חם ונעים בחיק ה-64.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
13948 הודעות, 178 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
אין אשכול שלא הצלחתם לזהם
שאפו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
32471 הודעות, 234 מדרגים, 450 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אני מביעה את דעתי ודעתי בלבד.
לקחת אותי לטיול עם כולם?
וואלה, ואחר כך תוקעים אותי באיזה פוזה ואינכם יכולים לראות מעבר לזה.
השיח פה בזמן האחרון די תואם לכנסת/ממשלה מטורללת או שהיא מתאימה עצמה לציבור.
מחק את המיותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
3330 הודעות, 22 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
אבל למה שבכלל יעצרו מישהו? מתי לאחרונה עצרו מישהו בהאג? מתי בכלל חיילים פשוטים הועמדו לדין בהאג? העמדת חיילים או ממשלות או גנרלים בהאג היא דבר סופר נדיר וסופר קיצוני. עד היום היחידים שהועמדו לדין בהאג היו מנהיגים של מדינות דיקטטוריות שביצעו לא סתם פשעי מלחמה אלא רצח עם ייזום, מכוון והמוני. גם אם דיקטטור מסוים רצח אזרח אחד או שניים - זה לא הגיע להאג. גם אם מדינה מסוימת הרגה המוני חפים מפשע אבל עשתה זאת שלא במכוון - אף אחד לא הועמד לדין. גם אם מדינה אחת כבשה מדינה אחרת - אף אחד לא הועמד לדין. העמדה לדין בהאג זה דבר סופר דופר קיצוני ששמור רק למשטרים השטניים ביותר על פני כדור הארץ. יש לא מעט משטרים דיקטטוריים באפריקה, המזרח התיכון ומזרח אסיה שביצעו פשעים כאלה או אחרים (נגד עמם או עמים אחרים) והם לא הועמדו לדין בהאג. היחידים שהועמדו לדין בהאג היו רק אותם משטרים שביצעו רצח עם המוני ומכוון (רצח המוני של אזרחים חפים מפשע במטרה להשמיד עם שלם). אז למה לעזאזל שיעמידו מישהו בישראל לדין בהאג? האם ישראל מבצעת רצח עם מכוון? גם הטיעונים האלה שעצמאות מערכת המשפט מגנה על מישהו - זה בולשיט. יש לא מעט מדינות בעולם הזה שמערכת המשפט שלהן אינה עצמאית ואף אחד לא מעמיד את חיילי או מנהיגי המדינות האלה לדין בהאג, גם אם המדינות האלה מבצעות פשעי מלחמה כאלה או אחרים. בנוסף, הטיעונים האלה שהרפורמה תפגע איכשהו בעצמאות מערכת המשפט - זה בולשיט. אולי הרפורמה תביא לכך שמערכת המשפט תהיה יותר ימנית ופחות שמאלנית (היום היא כולה שמאל קיצוני) אבל זה לא אומר שעצמאות מערכת המשפט נפגעת. בארה"ב לדוגמה השופטים נבחרים על ידי הציבור (הרוב). השופטים עוברים שם שימוע בפני נבחרי העם ואז נבחרי העם בוחרים את השופטים שהם רוצים והנשיא מאשר אותם. כשהעם האמריקאי נוטה שמאלה אז שני בתי הנבחרים שם וגם הממשלה מורכבים מאנשי שמאל. וכתוצאה מכך גם בתי המשפט הופכים להיות שמאלנים. אחר כך כשהימין מגיע לשלטון בתי המשפט מתמלאים שופטים ימניים. זה שפעם העם נוטה שמאלה וממנה שופטים שמאלנים ופעם נוטה ימינה וממנה שופטים ימניים - זה לא פוגע בעיקרון הפרדת הרשויות ועצמאות מערכת המשפט. אז גם אם ביבי לבד ימנה שופטים זה לא יפגע בעצמאות מערכת המשפט. היא עדיין תהיה עצמאית (בדיוק כמו שהצבא או המשטרה לא נפגעים רק בגלל שהממשלה ממנה רמטכ"ל או מפכ"ל ובדיוק כמו שהשב"כ לא נפגע כשביבי ממנה את ראש השב"כ).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
11846 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בית המשפט אמור לתבוע מנהיגים שעשו רצח עם. הם לא אמורים להתמודד עם כל אחד שעשה פשע, אלא רק המקרים הגדולים והבולטים.
אם הם יתחילו לתבוע חיילים בישראל, ישראל יפרשו מבית המשפט הבינלאומי ואז הם לא יכולים לעשות כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.6.18
1980 הודעות, 11 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה החלום הרטוב של ה bds
חבורה של טיפשים שעושים את הטעויות האפשריות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
3330 הודעות, 22 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
וזה כולל הפעלת לחץ על מדינות אירופה להחרים את ישראל ולהעמיד אותה לדין בהאג. זה כולל גם ייעוץ לממשל האמריקאי להפסיק לתמוך בישראל במועצת הביטחון של האו"ם וכולי.
אתה באמת חושב שאכםת למישהו בעולם אם תהיה או לא תהיה עילת סבירות? את מישהו זה מעניין בעולם אם יש או אין עילת סבירות באנגליה או ארה"ב? זה נטו עניין פנימי של המדינה ואין לו שום קשר לעצמאות מערכת המשפט, ביצוע פשעי מלחמה או העמדת חיילים לדין בהאג. מי שקושר את הדברים האלה ביחד זה השמאל בישראל והוא זה שגם נותן רעיונות לממשלות שמאל במערב לפגוע בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
13948 הודעות, 178 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למי מתלוננים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.22
616 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
להגיש תלונות נגד פשעי הכיבוש של העם המומצא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
14306 הודעות, 108 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביוזמת השמאל
תודה ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
973 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
2402 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד