"טיפשה, זה האופי הדפוק שאתן מייצגות": משפחתה של מעיין אדם מותקפת

סרטון בנושא תרבות הצריכה שהעלתה לרשת אמה של מגישת הטלוויזיה קיבל מתקפה מצד אחת הגולשות • אדם לא נשארה חייבת והגיבה בסטוריז שהעלתה

מעיין אדם. צילום: יקיר שוקרון

נראה שאחת הגולשות ברשת הצליחה לדרוך על אחת הנקודות הרגישות ביותר אצל מעיין אדם, אמה יונה אדם. היום (שלישי) העלתה אדם שני סטוריז לחשבונה באינסטגרם שבהם רתחה מזעם על טוקבק מרושע שנכתב לאמה בתגובה לסרטון שפרסמה, ובו שיתפה בסיפור אישי שאליו לווה מסר של הפחתת צריכה מיותרת.

מעיין אדם מגיבה לפרשת המשפיעניות// מתוך קשת 12 (ארכיון)

"אמא שלי הטהורה וטובת הלב מעלה אצלה באינסטגרם סיפורים אישיים. היא אוהבת את זה. כיוון שהיא גורו סדר וארגון בבית, הסיפור החמוד הזה נועד לעודד אותנו לצמצם צריכה מיותרת ולהתמקד במה שבאמת אנחנו צריכות, מה שישרת וישמח אותנו", הסבירה אדם הנסערת. "אבל אז...", כתבה רגע לפני שהעלתה סטורי המשך.

מעיין אדם, צילום: אריק סולטן

"אני עוברת לה על הסטורי, ומוצאת את זה. לא יודעת להסביר מה קורה לי בגוף עכשיו", זעמה על רקע צילום המסך של התגובה המשתלחת שבה נכתב: "את ממש טיפשה מוחלטת. יתר על כן, הראש שלך לא עובד. זה האופי הדפוק שאת ובתך מייצגות נשים ללא שכל או אמות מידה".

 

"אישה בגילה, אימא כמוה, שפשוט ירקה עליה והמשיכה", האשימה אדם. "על האישה הכי יקרה לי בעולם. למה? מה היא עשתה לך?", שאלה אדם בכעס. "רגע לפני תשעה באב, יש כל כך הרבה שנאת חינם פה, כוונות רעות, סיפוק מלהכאיב. לכולם, כל הזמן", ביקרה את היד הקלה על המקלדת. "מדכא, עצוב ומייאש. האם אי פעם יהיה לזה סוף?", תהתה.  "אמא, אני אוהבת אותך ומקווה שלא תלכי עם זה בלב כל היום", הוסיפה.

אבל נראה שאדם האם דווקא כן התרגשה מהדברים שנכתבו לה. "שנאת חינם, קווים לדמותה", כתבה בעמודה בפייסבוק. "טיפשות, צרות עין, נרגנות, רשעות, שעמום, חוסר מודעות, חוסר ערך, סוציופתיות, תוקפנות, נרקיסיסטיות ועוד. מה מכל אלה מביא אישה זרה לחלוטין להשתלח בי ללא סיבה? התחבטתי והחלטתי כן להציף את פניה המכוערות של שנאת החינם שתקעה לי אגרוף לבטן. בסוף יום, אלוהים רואה הכל, וכל אחת תקבל את המגיע לה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר