האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
והקשר לרפורמה הוא? צודקים, אין קשר. שנאה לדת נטו |
somebody |
18.07.23 10:56 |
1 |
זו מלחמת אזרחים. היא מלחמה קרה לרוב (ב''ה) אבל היא מלחמה של הכל בכל. בין ישראל ליהודה. הרפורמה זה רק הטריגר, רק הפלטפורמה |
טוק דוגרי |
18.07.23 10:58 |
7 |
זו לא מלחמת אזרחים ,זו מלחמת האנרכיסטים ושונאי היהדות ותורת ישראל בתורה הקדושה ובמורי ההלכה כדי להפוך את מדינת ישראל למדינה חילונית . |
דמו |
18.07.23 11:13 |
30 |
אבל הם טועים ישראל זו כן אירן |
Ofer H |
18.07.23 12:06 |
88 |
צודק!!ישראל בפועל דקטטורה שיפוטית הנשלטת ע''י היועמשים ובגץ... |
דמו |
18.07.23 13:57 |
107 |
מכתב |
עולם נפלא |
18.07.23 14:22 |
114 |
טעות זה מלחמה של אנשים חכמים נגד אנשים טפשים |
אור הבוקר |
18.07.23 12:30 |
92 |
ברור...החכמה היופי וכל המידות הטובות התרכזו כולם אצל השמאל הפריוולגי ה''נאור'' ,האנטידמוקרטי .....והאנטישמי.... |
דמו |
18.07.23 14:00 |
110 |
מה קשור ישראל ויהודה?? |
Berto |
18.07.23 14:12 |
111 |
++ |
מזל דלי |
18.07.23 23:21 |
124 |
אין קשר בין הרבנות המושחתת לדת. זה הגוף הכי חשוך במדינה, הכי מושחת, מורכב בעיקר מעבריינים במדי של דתיים. |
רמי הבנאדם |
18.07.23 10:59 |
9 |
ויכוח ישן נושן... לעצם העניין, זו חלק מההפגנה נגד הרפורמה לא? מהי ההצדקה בלהפגין שם? |
somebody |
18.07.23 11:02 |
14 |
כול הפגנה כנגד עבריינים בכול זמן היא לגיטימית. בגוף הזה יש עבריינים ונכול להפגין מולו בעיקר בעת הזו. כי הגוף המושחת |
רמי הבנאדם |
18.07.23 11:10 |
27 |
א. למה לא להפגין מול ה''עבריינים'' הספציפיים לטענתך? ב. בעת הזו.. זו העת להפגין על הכל מהכל? הרפורמה היא רק תירוץ?! |
somebody |
18.07.23 11:14 |
31 |
אם אתה חושב שהמהפכה המשפטית לא קשורה לרבנות מחריבת היהדות אז אתה תמים. ולכן צריך למחות גם מול הרבנות |
רמי הבנאדם |
18.07.23 11:20 |
37 |
במה אתה מגדיר את עצמך כיהודי? |
חרב פיפיות |
18.07.23 11:41 |
67 |
הרבנות אינה מושחתת ...אם כבר מחפשים שחיתות היא תמצא לדעתי במערכת המשפט ,הפרקליטות והאכיפה הרקובים עד היסוד |
דמו |
18.07.23 11:16 |
32 |
הרבנות לא מושחתת. אין בה 'חבר מביא חבר'. רק 'אבא מביא בן' או 'שר מביא אח' |
ירושלמי ציוני |
18.07.23 12:08 |
90 |
+++ |
אלסטי-7 |
18.07.23 11:22 |
39 |
הו הגיע ה''בנאדם'' |
אביבי |
18.07.23 11:26 |
47 |
תגובה מפגרת לגמרי! |
הדובר |
18.07.23 11:40 |
63 |
אתה לא בקיא בפרטים? |
Cat Catul |
18.07.23 11:02 |
13 |
אשמח לסעיף שאתה מדבר עליו בהקשר של הרפורמה. תודה על ההארה |
somebody |
18.07.23 11:03 |
15 |
זה קשור לרפורמה בכך שזה יעבור בלי עילת הסבירות. זה איננו סביר שאדם ידון על מזונות בבית משפט רבני אם לא התחתן ברבנות. |
Cat Catul |
18.07.23 11:06 |
21 |
לא ברור אם הסמכות תועבר לחלוטין לבית הדין הרבניים, או שרק תורחב גם אליהם - במקביל למערכת המשפט. על פי הדיווח, עד סוף החודש הנושא יעלה כתזכיר |
somebody |
18.07.23 11:09 |
25 |
אתה יודע שגם הגירושים התחילו כתזכיר אז? |
Cat Catul |
18.07.23 11:10 |
26 |
שוב: מתוך הכתבה:עד סוף החודש הנושא יעלה כתזכיר שיפתח להערות הציבור. |
somebody |
18.07.23 11:12 |
29 |
מי שלא מתחתן כיהודי, חותם על כתובה כיהודי, תא צריך להתגרש כיהודי, ולהיפך |
Foreteller |
18.07.23 11:36 |
56 |
זה לא נכון, ידידי |
Cat Catul |
18.07.23 11:37 |
58 |
כפיה חילונית, אין כזה דבר ''נישואין'' בגדר לא דתי. כל אחד כמובן יכול לגור ע8צמי שרוצה ולעשות איתו ילדים והסכם ממוני, לא לחלן את הדת |
Foreteller |
18.07.23 11:38 |
59 |
ועפי מה אתה קבעת את זה? |
Cat Catul |
18.07.23 11:40 |
62 |
אין לי כח לדיון סרק, תלמד היסטוריה, תלמד על הנישואין בחופה וקידושין, בהצלחה |
Foreteller |
18.07.23 11:41 |
65 |
איזו תגובה מתנשאת וזחוחה. |
Cat Catul |
18.07.23 11:42 |
71 |
ההתנשאות היא רק מצד אלו שאונסין את הדת ומנסים להרוס אותה. אף אחד לא מדבר על זכויות הקניין ו/או היכולת לחיות יחד. אלא על חילון הדת, לא יקרה! |
Foreteller |
18.07.23 11:44 |
73 |
מה הקשר לדת אם בן רוצה להתחתן לא עפי אמונתו? |
Cat Catul |
18.07.23 11:48 |
78 |
אז אולי כל אחד יעשה צבא איך שבא לו |
חרב פיפיות |
18.07.23 11:44 |
74 |
אתה משווה בין חוקי דת לחוקי מדינה? |
Cat Catul |
18.07.23 11:50 |
80 |
חחחח אני גם הייתי בצד השני בחלק מחיי |
חרב פיפיות |
18.07.23 11:53 |
82 |
אני חייתי וגדלתי כדתי ועד היום מקיים אורך חיים יהודי משלי |
Cat Catul |
18.07.23 11:58 |
84 |
יותר נכון לכתוב |
איש הישראלי |
18.07.23 13:41 |
100 |
מדוייק |
חרב פיפיות |
18.07.23 13:49 |
102 |
תודה |
איש הישראלי |
18.07.23 13:58 |
108 |
אני כדתי בעד הפרדת הדת מהמדינה. מצידי תתחתן במקביל עם שלושה גברים שתי נשים שלושה כלבים וארבעה חתולים חסרי מגדר. |
פליצ'ה |
18.07.23 11:53 |
81 |
כדאי שאוכל לענות לך בצורה מסודרת אשמח שתעשה לי סדר |
Cat Catul |
18.07.23 12:00 |
86 |
בשמחה אעשה לך סדר |
פליצ'ה |
18.07.23 13:20 |
95 |
רגע |
Cat Catul |
18.07.23 13:21 |
96 |
אני מבקש שתקרא שוב, לאט, ובעיון. אני משקיע מחשבה בכתיבתי ומשתדל לדייק מאוד במילותיי. ואני מצפה מבני שיחי לקרא בעיון ולדייק בקריאתם. תודה. |
פליצ'ה |
18.07.23 13:51 |
104 |
אז אחדד |
Cat Catul |
18.07.23 13:53 |
105 |
לצערי עדיין לא קראת בעיון, אנסה להסביר |
פליצ'ה |
18.07.23 14:36 |
116 |
אז אני דוחה את מה שרשמת שאני לא מהקבוצה ששמים את יהדותם כהמאפיין העיקרי |
Cat Catul |
18.07.23 14:53 |
117 |
אם כך אני מצפה ממך ודורש ממך שתתגייס לטובת הרפורמה |
פליצ'ה |
18.07.23 15:38 |
120 |
אני בעד הרפורמה. |
Cat Catul |
18.07.23 23:15 |
122 |
כל מי שאומר שהוא בעד הרפורמה, רק ש: לא כך, רק בהסכמה רחבה, רק אחרי שחושבים על זה טוב טוב, וכיוב |
פליצ'ה |
19.07.23 09:15 |
128 |
זה כבר דבר קיים |
איש הישראלי |
18.07.23 12:14 |
91 |
אין שום קשר לכלום |
מורנו |
18.07.23 11:04 |
17 |
ידוע... אבל ננסה לענות להם בלשונם. הרבה ''תמימים'' פוקדים את האתר |
somebody |
18.07.23 11:05 |
18 |
תימצוט מדוייק של סיבת המחאה. |
TheRastaMan |
18.07.23 11:06 |
23 |
זה בדיוק כל הקשר, שום רפורמה או לא רפורמה, שנאת דת, יהדות, מסורת, מזרחים, פריפריה. גזענות ואנטישמיות נ ק ו ד ה |
להכות בברזל |
18.07.23 11:18 |
35 |
הם מפגינים נגד הכל. אלו הפגנות כי הם הפסידו בבחירות ומסרבים לקבל את התוצאות. |
GaggeR |
18.07.23 11:23 |
45 |
הם צודקים במאה אחוז |
אלף בית |
18.07.23 13:37 |
98 |
זה לא שנאה, זה חיה ותן לחיות |
shnorkel |
18.07.23 14:19 |
112 |
אגב אין ספק שזה תמיד היה שורש העניין |
shnorkel |
18.07.23 14:23 |
115 |
++ |
מזל דלי |
18.07.23 23:21 |
123 |
הבחירה במיקום היתה עקב חוק המזונות החדש |
אמבידקסטרי צ |
19.07.23 02:12 |
125 |
ישראל היא איראן מהסוג הפרוגרסיבי. מנסם לכפות עלינו כהני דת משפטיים. אם כבר כוהני דת, עדיפים כוהני דת היהדות. |
חוצן |
18.07.23 10:56 |
2 |
כל הכבוד להם |
קסאוס |
18.07.23 10:56 |
3 |
זה קשור לרפורמה?! |
טלקו |
18.07.23 10:56 |
4 |
את זה כבר הוכיחו ההפגנות תוך כדי השיחות בבית הנשיא |
totoloto |
18.07.23 10:59 |
8 |
+++ |
me אני |
18.07.23 11:04 |
16 |
נאורים חכמים העיקר נגד הרפורמה |
כותב מהשטח |
18.07.23 10:57 |
5 |
לא כזה קשה להיות יותר נאור מימין אנרכיסטי מוסת שרוצה להחזיר אותנו לימי החושך ולתקופות חשוכות אחרות. |
רמי הבנאדם |
18.07.23 11:00 |
12 |
תתמודד, בנתיים אתם מחזירים את המדינה לימי האבן. לאט לאט תזרקו מכל גרם מדרגות והמדינה תחזור לפרוח |
כותב מהשטח |
18.07.23 11:05 |
20 |
חחחח ככל שזה מגוחך יותר זה מצוין |
totoloto |
18.07.23 10:58 |
6 |
מאוד סביר |
hvc |
18.07.23 11:00 |
10 |
ועוד עלי אמרו אומרים ויאמרו כי שניתי ,,,, שוניי ישראל אתם,,, שתי רשויות , לפנים. |
שזור כוונטית |
18.07.23 11:00 |
11 |
הערתם ענק ישן |
חלוץ שפוי |
18.07.23 11:05 |
19 |
יש כאן מלחמת קאסטות , אין להם שום בעיה להרוס כל חלקה טובה במדינה הזאת |
popay |
18.07.23 11:06 |
22 |
הרפורמה היחידה שמעניינת אותם היא הרפורמה בצביונה של המדינה. |
Investjour |
18.07.23 11:06 |
24 |
ובצדק. הרבנות ממאיסה את הדת על חלקים רבים מהציבור. רוב ההיסטוריה היהודית הסתדרנו היטב בלעדיה |
asafros2 |
18.07.23 11:11 |
28 |
אני מבין שאתה שומר מצוות למרות הרבנות |
זופ-ניק |
18.07.23 11:16 |
33 |
נהפוך הוא. מתרחק ממקומות שיש להם קשר לרבנות. הם מרחיקים אותי מהדת |
asafros2 |
18.07.23 11:24 |
46 |
אתה לא שומר שבת ומקיים מצוות בגלל הרבנות? |
זופ-ניק |
18.07.23 11:27 |
49 |
אני לא שומר שבת ומצוות מהבית. אבל התחתנתי חתונה לא דתית בגלל הרבנות, ואני נמנע ממקומות שבהכשר של הרבנות |
asafros2 |
18.07.23 11:30 |
52 |
מאוד מעניין מה שאתה אומר בטח אשמע ממך קריאות להפגין ולהחרים את הפרקליטות ואת בתי המשפט ואת מה שהם מייצגים בגלל הריקבון שם |
זופ-ניק |
18.07.23 11:45 |
76 |
לא צריך להפגין מול הרבנות, צריך להחרים אותם! |
dilbert |
18.07.23 11:16 |
34 |
תעדכני מתי מתי מותר להחרים ומתי לא אני מבולבל אנג'ל מותר או אסור? |
זופ-ניק |
18.07.23 11:28 |
51 |
את הרבנות צריך להחרים כל הזמן! |
dilbert |
18.07.23 11:32 |
54 |
את צהל צריך לסגור בגלל הכשלים! |
הדובר |
18.07.23 11:41 |
69 |
הגלידה שלך לא נכנעה. אף אחד לא מכריח אותה להציג תעודת כשרות. זה מהלך עסקי נטו שיביא ציבור לקוחות רחב יותר. |
TheRastaMan |
18.07.23 11:33 |
55 |
אכן, זה שיקול כלכלי: הם מאמינים שירוויחו יותר משומרי כשרות מאשר ממשפחות שבאות לגלידה בשבת. |
dilbert |
18.07.23 11:37 |
57 |
לא כל שומר כשרות שומר גם שבת. ולכן גם בימי חול הפדיון יגדל. הרוב הגדול בישראל מסורתי ושומר כשרות (חלקית) והתעודה חשובה לו. |
TheRastaMan |
18.07.23 11:40 |
64 |
עצוב לי בגלל שיש בישראל מוסד כפייני אורתודוקסי שיש לי בלעדיות על הכשרות. |
dilbert |
18.07.23 11:45 |
75 |
לאף עסק לא אמור להיות בעיה עם הרבנות - למי כן יש בעיה מי שרוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה גם ליהנות משומרי הכשרות וגם להתנהג כעסק ללא |
זופ-ניק |
18.07.23 11:48 |
77 |
המוסד הזה משרת יהודים אורתודוקסים שזו אמונתם ודרך חייהם. הוא לא כופה כלום על אף אחד. |
TheRastaMan |
18.07.23 11:49 |
79 |
ישראל לא תהיה סן פרנסיסקו! הרפורמה תעבור. |
פליצ'ה |
18.07.23 11:19 |
36 |
ותומכי הרפורמה רוצים להפוך אותנו להונגריה ורוסיה. |
dilbert |
18.07.23 11:21 |
38 |
בית הדין הרבני בת''א: דיינים מספרים שנמצאים תחת מצור. לא יכולים להיכנס ולצאת מבית הדין. |
האדמירל |
18.07.23 11:20 |
40 |
דמוקרטיה |
MeAni |
18.07.23 11:21 |
41 |
בושה |
Octopus |
18.07.23 11:22 |
43 |
תזכור ''אין מחאה אפקטיבית ללא פגיעה בסדר הציבורי''. למקרה שתעשה פעם מחאה |
Kayser Soze |
18.07.23 11:43 |
72 |
מדינת היהודים |
גם אני פה |
18.07.23 11:21 |
42 |
אני מקווה שהשאלה הבא זה לא שריפת בתי כנסת. |
סוף - סוף |
18.07.23 11:23 |
44 |
דווקא נראים מאוד מחוייכים שם. דרישת שלום לאנשי העמדות משמאל לכניסה :-) |
Street |
18.07.23 11:39 |
60 |
נו, אם רק יכניסו להם ילדים קטנים הם יהיו מאושרים. סגורים בחדר עם ילדים מבולבלים, כמו שהם אוהבים. |
Danke |
18.07.23 12:07 |
89 |
זומבים |
erezbt |
18.07.23 12:58 |
94 |
בן גביר: ''צמצום עילת הסבירות זה הסלטים שפותחים את התיאבון''. בקנה יש עוד הצעות שישנו בשיטת הסלאמי את האיזון בין דת למדינה |
עדי |
18.07.23 11:26 |
48 |
אמן! כיף לשמוע. |
MeAni |
18.07.23 11:27 |
50 |
בעזרת השם כל החוקים האלה שהממשלה המטורללת עכשיו מחוקקת יחזרו עליהם בגדול אחרי הבחירות הבאות. |
עדי |
18.07.23 11:30 |
53 |
נתראה בבחירות 2026.. וכמובן שתפסידו שוב. |
Kayser Soze |
18.07.23 11:42 |
70 |
מה יקרה בבחירות הבאות ? יגיעו לפה עוד מליון שמאלנים מעלי אקספרס ותנצחו ? |
TheRastaMan |
18.07.23 12:01 |
87 |
בס״ד |
Unique |
18.07.23 11:59 |
85 |
כאלה עבריינים המוחים. מעניין איך ירגישו אם יאצילו זמכות לרבנות במקום לבגצ, זה +- האווירה בארץ מהצד השני. מנותקים נמאסתם |
Foreteller |
18.07.23 11:40 |
61 |
אם.אין זיקה ליהדות, אז למה להיות בישראל? הם סתם גזלני אדמות של ערבים ועדיף להם ברלין. שם אין רבנות ויש מילקי זול |
Kayser Soze |
18.07.23 11:41 |
66 |
רבנות - מאפיה על חשבון משלם המיסים |
omegalul |
18.07.23 11:41 |
68 |
אני מתנגד לנסיון ההפיכה של לוין ושותף למחאה וחושב שהרבנות היא לא היריב שלנו. היריב שלנו, הוא יריב אחר |
איזי מהחונטה |
18.07.23 11:58 |
83 |
הבנתי עכשיו, אז מוקד ההפגנות היום הן בתי הדין הרבניים |
אבי_85 |
18.07.23 12:32 |
93 |
יש להפריד את הרבנות מהיהדות. הרבנות זה יותר ענייני עגל הזהב מאשר הדת היהודית. |
zzzDiklazzz |
18.07.23 13:35 |
97 |
יש להפריד את הדת החילונית מהמדינה |
אלף בית |
18.07.23 13:39 |
99 |
לא יודעת לאיזה כהנים אתה משלם, אבל עדיף לך לחסוך. |
zzzDiklazzz |
18.07.23 13:49 |
101 |
אני משלם את השכר של 15 איטולות |
אלף בית |
18.07.23 13:57 |
106 |
אז אל תשלם להם. |
zzzDiklazzz |
18.07.23 14:19 |
113 |
זה מה שאנחנו עושים לאט לאט |
אלף בית |
18.07.23 15:20 |
118 |
לא רפורמה ולא דמוקרטיה מעניינות אותם. אלה אנשים שמדליקים חדשות רק בשביל לקבל פקודה מגופי התעמולה את מי לשנוא היום. |
Spook |
18.07.23 13:51 |
103 |
אל תתחתנו |
תמיר בן-צבי |
18.07.23 14:00 |
109 |
המפגינים יהודים |
האינג'יניר |
18.07.23 15:22 |
119 |
מוסתי התקשורת. |
Genesis |
18.07.23 15:46 |
121 |
בריונים אלימים |
Simon |
19.07.23 02:39 |
126 |
נטו רוע ורשע |
איש י-ם |
19.07.23 05:00 |
127 |
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
36158 הודעות, 230 מדרגים, 443 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6720 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
בגמרא נאמר שלא עבדו ישראל עבודה זרה אלא כדי להתיר להם עריות ,גם כאן שונאי היהדות והתורה נלחמים בקדושת היהדות והציונות , כדי להתיר להם את כל התועבות ולרוקן כליל את מדינת ישראל מכל ערך יהודי וציוני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
48348 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
באירן כולם מחכים למוצא פי היתולות בגלימות הלבנות.
בישראל כולם מחכים למוצא פי היתולות בגלימות השחורות.
אין הבדל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6720 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.4.22
516 הודעות
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.19
40 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
זה הכל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
3224 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מי שאומר את זה הוא ממש מתבלבל, גם ישראל וגם יהודה היו ממלכות דתיות , משיחיות, בישראל היו כהנים , נביאים, אורח חיים דתי , משיחי עם רצון עז של כולם לבנות את בית המקדש. זה לא קשור לדעה, זאת עובדה.
מה שקורה פה הוא יותר בכוון של מרד בכל מה שקשור ליהדות , כמו דור המבול , אנשים פשוט לא רוצים שום קשר ליהדות ויותר מזה, הם לא רוצים גם שלאחרים יהיה קשר ליהדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
50001 הודעות, 150 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1715 הודעות, 14 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אתה מוריד מערכה של היהדות כשאתה מחבר את הרבנות על היהדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מדוע אין שלטים בנושא הספציפי של המחאה מול המשרדים הנ"ל?
הם (שלא לומר אתם?🙃) לא בוחלים בכלום, גם אם לא קשור למחאה הפוליטית שבגינה יצאתם לרחובות... שנאה לדת אמרנו?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1715 הודעות, 14 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
כבר מכין את השלבים הבאים. כי אנחנו רואים את התוצאות של חיזוק הרבנות המושחתת. התוצאות כבר פה דורכים על נשים, רוצים למנוע מאיתנו להכניס אוכל לבתי חולים.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1715 הודעות, 14 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
וגם מול כול גוף שתומך במהפכה ושרוצה למרר את החיים שלנו כאן כיהודים ודמוקרטים. ומה לעשות הגוף הזה לא מכיר במילה דמוקרטית. הוא אלוף בלגבות כספים מהאזרחים ואלוף בלמרר לחילונים את החיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
1030 הודעות, 5 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6720 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
שהרפורמה בהם היא צורך קיומי כדי שיוכלו לשרוד ולזכות חזרה באמון הציבור.יש בהחלט גם ברבנות אנשים ומערכות הזקוקות לתיקון ,אך ככלל מצב הרבנות טוב בהרבה ממצב מערכת המשפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
53769 הודעות, 408 מדרגים, 792 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
ורב ראשי שהודה בלקיחת שוחד.
הכל בקטנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
4996 הודעות, 58 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.20
1573 הודעות, 22 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
בוקר טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
1666 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
זה לתרגם את השנאה למשהו לגיטימי! הרבנות כמו כל מוסד לא חפה מבעיות. בדיוק כמו שבמערכת הביטחון מגלים כשלים ומתקנים. אז תסגור את מערכת הביטחון? תסגור את צהל? יאללההה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
רוצים שהרבנות תדון במזונות; מה שמדובר בעניין כלכלי לגמרי, ונתון בידיי בית הדין לענייני משפחה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
https://www.kipa.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99/1161989-0/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מתוך הכתבה שהעלית בלינק!
אתם קופצים עוד טרם הוברר מה בנידון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ועד היום - זה מפורש שכל זוג נשוי (דתי/לא) צריך להתגרש ברבנות.
ככה זה מתחיל, ולדעתי מי שלא רוצה קשר לדת זכותו המלאה בכך ולא צריך בכלל ״לכפות״ זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
23592 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מבאס אני יודע אבל זאת האמת
https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F_%D7%91%D7%99%D7%9F_%D7%91%D7%A0%D7%99_%D7%96%D7%95%D7%92_%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%90%D7%95_%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9D_%D7%90%D7%96%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D
תביעת גירושין של יהודים בישראל שהם אזרחי המדינה ותושביה שנישאו בנישואים אזרחיים בחו"ל, חייבת להיות מוגשת לבית הדין הרבני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
23592 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
רוצה לעשות טקס דתי? זה המשמעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
בתור יישות כלשהיא?
כל אחד יעשה מה שבא לו, לא?
כל שאר מדינות העולם טועות? הם כופות חילונית?
אם מישהו רוצה להתחתן עם מישהי בצורה שאינה דתית, צריל לתת לו את החופש הזה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
23592 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
לא לכפות ולאנוס את ערכי הדת ולחלן אותם .
כל הפריבלגיות של לחיות יחד וכו קיימות, רוצים להפוך עניין דתי לחילוני? לא תצליחו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
היסטוריה של העם היהודי? אני יודע, תודה.
נראה אם כבר אתה צריך לשפר את הידע שלך בהיסטוריה כללית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
23592 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
חיה ותן לחיות.
אנשים לא צריכים לחיות בדרך שאתה בוחר לאחרים, איפה נשמע דבר כזה??
אם אתה אוכל כל יום קרקרים ואתה בטוח שזה מה שמוביל לאריכות ימים, אז גם אני צריך ?!?
מישהו הפריע לך להתחתן כדת משה וישראל?
צרות עין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
1030 הודעות, 5 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אתה לא יכול להגיד אני שומר דת לפי דעתי ומה שמתחשק לי , לדת יש כללים בדיוק כמו שבמדינת ישראל יש חוקים ואתה חייב לקיים אותם גם אם מגרד לך הבוהן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
הם לא צריכים לבוא ביחד, צא מימיי הביניים.
יש פה אוכלוסיה (לא רוצה להגיד סתם כי אני לא יודע אם הרוב) שלא מעוניינים לקיים אורך חיים דתי.
לגיטימי בעיניך? או שאתה בכוח רוצה לכבות את האור שיהיה חושך מוחלט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
1030 הודעות, 5 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
ואני יכול להגיד לך בגאווה שמי שחי בחושך אמיתי זה מי שחי בלי תורה ואמונה
אולי יום אחד תבין!!! אמן
ועכשיו לגופו של עניין אתה במדינת היהודים שצריך לחיות כמו יהודי ולא כמו גוי במזרח אירופה
מה חילוני שונה מגוי?!
שניהם עושים בדיוק אותו דבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
ואני יכול להגיד לך שבלי דרך ארץ התורה והאמונה לא שוות יותר מדי.. אז לצחוק עלי (ועל בן אדם בכללי כמו שעשית בכותרת), וגם להגיד ״אולי יום אחד תבין״ דיי פוגעת בדרך הארץ.. אבל לא באתי לחנך אותך, ולשון הרע פחות מדבר אלי.
לגופו של עניין: אינני בעד מדינה בלי חוקים יהודיים, אינני בעד מכוניות בכיפור, כפי שאני בטוח שהרוב פה.
מה חילוני שונה מגוי?
שמע אתה ניראלי לא בקיא בחומר.. מקווה שהרב שלך לא קורא את המילים שאתה כותב פה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.20
714 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.07.23 בשעה 13:57 בברכה, איש הישראלי
ליהדות יש כללים וחוקים. יהדות ליהודים היא אינה דת אלא עובדה לכל היהודים. המילה דת מראה כאילו יהדות היא עוד מוצר בסופר בין שאר המוצרים שנקראים דתות שאפשר לרכוש או לא.
אין דבר כזה יהודי בלי "דת". יש יהודי שאינו מקיים את מה שחובה עליו לקיים מתוקף היותו בעל נשמה יהודית. התורה והמצוות חלות על כל יהודי ויהודייה מעצם זה שיש להם נשמה יהודית.
לכן כשאתה כותב דת אתה משחק לידיו כאילו אפשר להפריד בין היהודי ליהדותו.
יהודי הוא יהודי בגלל שהיהדות קבעה כך, וגם אם יבחר לא לנהוג לפי היהדות הוא עדיין יהודי שמחוייב בה כמו שהוא מחוייב לחוקי המדינה.
לכן במקום דת עדיף להשתמש במילה יהדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
1030 הודעות, 5 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.20
714 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
על החיזוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
I couldn't care less
הדבר היחיד שמעניין אותי ושאותו אני דורש הוא ייצוג של הציבור שלי במערכת המשפט.
כיוון שאנחנו לא סומכים על השופטים שלך בשיט.
וזו כל מהות הרפורמה.
אם יהיה אפשר לכרוך בעסקת חבילה את ביטול הרבנות עם הרפורמה - הרווחנו פעמיים.
או אם לא ביטול, לפחות את אפשרות בחוק לנישואין אזרחיים + נישואי גייז + תחבורה ציבורית בשבת מכירת בשר חזיר בכל מקום וכל מה שאולי עוד שכחתי.
אנחנו, אני ואתה, מבחינתי לא שייכים לאותו עם.
ואין לי שום עניין לכפות עליך ועל חבריך שום דבר שקשור ליהדות.
אבל לצערנו, שנינו חיים באותה מדינה.
(בדיוק כמו מהגר מוסלמי ונוצרי לבן קתולי בארה"ב)
ולכן אני דורש שיינתן לי ייצוג שווה במערכת המשפט בכלל ובבית המשפט העליון בפרט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
1) מי הם ״האנשים שלך״?
2) עפי מה קיטלגת אותי? באיזה קבוצה אני?
3) אתה רוצה אפילו שיבטלו את הרבנות עבור הרפורמה?
I am a bit confused
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
1) מי הם ״האנשים שלך״?
כל האנשים שמגדירים את עצמם קודם כל כיהודים.
כלומר, כל האנשים שיהדותם היא המאפיין *המשמעותי ביותר* בזהותם האישית.
והם לאו דווקא כולם שומרי מצוות במובן המלא של הדבר הזה.
ולא כולם דווקא ציונים.
2) עפי מה קיטלגת אותי? באיזה קבוצה אני?
אתה לא בקבוצה הזו.
3) אתה רוצה אפילו שיבטלו את הרבנות עבור הרפורמה?
בהחלט. הרבנות מיותרת מבחינתי.
אהיה ברור שלא אהיה חלילה גונב דעתן של הבריות:
הרבנות *בכל מקרה* מיותרת. גם ללא קשר לרפורמה.
אבל אם יהיה ניתן במעין עסקת חבילה, על ידי ביטולה של הרבנות, להגיע להעברת הרפורמה ביתר פשטות מבחינת הקבוצה שלך, מה טוב.
ואם לא ניתן יהיה להגיע לכדי ביטולה מסיבות כלשהן (ברור לי שלא כל חברי קבוצתי שותפים לרעיון של ביטול הרבנות) לכן הוספתי ואמרתי:
ישתמש בשירותיה של הרבנות רק מי שחפץ בכך.
ואתה וחברי קבוצתך תוכלו לעשות ככל העולה על רוחכם, כפי שפירטתי למעלה:
חתונה אזרחית מכל סוג שהוא, קבורה אזרחית, תחב"צ בשבת, גידול + מכירת חזיר בכל מקום,
אימוץ ילדים מכל מקום בעולם על ידי כל זוג הורים, כולל גייז כמובן, וכל מה שאולי שכחתי.
שים לב שזה לא כולל גיוס חרדים ולא חיוב לימודי ליבה.
אבל במערכת המשפט אני דורש ייצוג הולם ושוויוני לי ולחברי קבוצתי, שמונים לפחות חצי מאזרחי ישראל היהודים, וייצוגם במערכת המשפט כיום שואף לאפס.
אני כמובן הייתי מוכן ומעוניין לחתום על אמנה אזרחית כזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
אז אתה טוען שאני לא יהודי?
עקב דעותי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
אתה טוען שאני לא קודם כל יהודי על אף זאת שאני טוען שכן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
אני לא טוען שום דבר לגבי יהדותך
כתבתי: (מצטט)
"כל האנשים שמגדירים את עצמם קודם כל כיהודים.
כלומר, כל האנשים שיהדותם היא המאפיין *המשמעותי ביותר* בזהותם האישית."
כלומר, אני מתייחס לשאלה איך היהודי הזה מגדיר את עצמו, ומה יחסו ליהודיותו.
אני מסווג אותו לאחת משתי הקבוצות בהתאם להתייחסותו הוא בלבד.
אם תבוא ותאמר לי שיהדותך (שמבחינתי ומבחינת ההלכה היהודית זהה ב 100 אחוז ליהדותו של הרבי מסאטמר או של משה רבינו) היא המאפיין החשוב ביותר **עבורך** בחייך, היא המגדירה אותך ובלעדיה כל קיומך מקבל משמעות אחרת, אומר לך שטעיתי בסיווגך.
אתן לך דוגמה: (בהנחה שאתה זכר)
אני יכול לתפוס אותך כזכר, אבל יכול להיות **שמבחינתך** העובדה הזו חסרת כל משמעות להגדרתך האישית.
היא כמה אותיות בתעודת הזהות, וזהו.
ואם נניח שמחר מישהו יציע לך להפוך לנקבה, (נניח שיהיה לזה איזו תועלת כלכלית קטנה עבורך) תשמח לעבור את השינוי, שיהיה מבחינתך רק שינוי של כמה אותיות בתעודת הזהות, ותהיה נקבה.
תכנס להריון, תלד, תניק, וכיוב.
כלומר השאלה הקובעת לגבי הסיווג לקבוצות היא מה התייחסותך הסובייקטיבית.
לא מה התייחסותי האובייקטיבית אליך.
וכאן כמובן שאני אהיה מחוייב לקבל את מה שאתה תאמר לגבי עצמך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
עצם העובדה שאתה מדבר באמצעים של סיווגים זה כבר בעייתי בעייניי
אז אני מאפיין עיקרי יהודי - מה עכשיו??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
כל קבוצה מעוניינת בייצוגה ההולם במערכת המשפט.
אנא התבונן בשתי הדוגמאות שנתתי במהלך שיחתנו: נשים בישראל ושחורים בארהב.
האם אתה מעלה על דעתך שהנשים והשחורים יאמרו:
אין לנו כל בעיה שבבית המשפט העליון יהיו רק גברים לבנים, מדובר בוודאי תמיד בשופטים טובים וחכמים וראויים, ואנו סומכים עליהם לחלוטין שידאגו באופן שוויוני לחלוטין לכל אזרח ואזרחית, בלי הבדל דת גזע ומין.
ברור שהם לא יאמרו זאת.
הם יאמרו:
אנחנו דורשים שבהרכב ישבו שופטים שחורים וישבו שופטות נשים. כי עליהם אנחנו סומכים.
לכן ברור שגם הקבוצה של מי שרואים עצמם קודם כל כיהודים דורשת זאת.
ואם אתה אמנם מחשיב את עצמך שייך לקבוצה הזו, אין זה מתקבל על הדעת שלא תדרוש זאת.
(שוב, כמו שלא מתקבל על הדעת ששחור בארהב יאמר שאין לו בעיה עם בית המשפט הפדרלי יהיה מורכב כולו מאנשים לבנים)
השופטים שיושבים היום בדין על כס השיפוט אינם שייכים לקבוצה הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
11713 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
איפה הבנת שאני לא בעד הרפורמה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
אבל לא בא עם הצעה קונקרטית אלטרנטיבית רצינית למתווה לרפורמה, ברור לכל בר דעת ששישנן 2 אפשרויות:
הוא או משקר את כולם או משקר את עצמו.
אני לא יודע אם התיאור הזה תואם את עמדתך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.20
714 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
זה נקרא מירוץ הסמכויות. אם צד מגיע ראשון לרבנות ופותח תיק גירושין הוא יכול לכרוך את ענייני מזונות ורכוש ביחד. אם פונים קודם לבית המשפט לענייני משפחה אז בית המשפט ידון במזונות ורכוש במקביל לכך שענייני נישואין וגירושין ידונו ברבנות שרק היא מוסמכת לכך ע"פ חוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.19
7693 הודעות, 65 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נטו שנאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
31201 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
15095 הודעות, 120 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
21698 הודעות, 167 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59771 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9362 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
בישראל יש 15 איטולות . באיראן זה 45 איטולות . שם זה משטר הרבה יותר מתקדם ופלורליסטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.14
1090 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אתה מנסה לכפות עליי את הדת ואת השבת שלך, ומנסה לתת פריבילגיות למי שדתי, כמו פטור מגיוס ותקציבים לישיבות.
אתה מכניס את הדת לפוליטיקה, לא אני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.14
1090 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
אם ביבי היה אומר שאין יותר קצבאות ותקציבים לישיבות ופטור מגיוס לאף אחד לא היה אכפת ממנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
50001 הודעות, 150 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.22
426 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
גם הביקורת על מפסיקי ההתנדבות שסיכנו חייהם למעננו פעמים רבות. בעוד הציבור החרדי משתמט כמעט כולו וכעת אף עומדים לחוקק לו את חוק ההשתמטות, הוסיפו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
4872 הודעות, 36 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.22
308 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המדינה לא צריכה לכפות את עצמה על האזרחים. שהרבנות תתעסק במי שבוחר לחיות את חייו באופן דתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
24666 הודעות, 219 מדרגים, 424 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אה... ברור.
כולנו יודעים ומבינים שהם לא באמת מפגינים נגד הרפורמה. הם מפגינים בעיקר נגד העם היהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
29773 הודעות, 218 מדרגים, 421 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
עכשיו 14 (Twitter)
פרופ' אלבשן: ההפגנות בקפלן פוליטיות – שום דבר כבר לא יעצור אותן
לכתבה >> https://t.co/8JFFhv2Kob
#המהדורה_המרכזית
@sharongal https://t.co/Yvol7dslF3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
41787 הודעות, 455 מדרגים, 903 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.20
1647 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנרכיסטים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1715 הודעות, 14 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.20
1647 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
רק לא ענית על מה שכתבתי מה הקשר לרבנות לרפורמה?
אבל מה אני שואל שאלות על נאורים מתקדמים חכמים יפים, מאיפה לי הזכות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
29773 הודעות, 218 מדרגים, 421 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.03
15455 הודעות, 110 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.22
2293 הודעות, 29 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה מה קורה למי שלא נוטל הלכה מחרוב ואמת מיים
שתי רשויות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
56819 הודעות, 225 מדרגים, 322 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל לא תחזור להיות אותו דבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
53702 הודעות, 369 מדרגים, 701 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
4653 הודעות, 17 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.07
13302 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה צריך אותה חוץ מהענקת כספים למקורבים של ח"כים חרדים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25536 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.07
13302 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25536 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.07
13302 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
זה מוסד מושחת שעדיף לכל הצדדים שיבוטל.
כיום למעלה משליש מהחילונים לא מתחתנים דרך הרבנות. הרבנות פועלת לפיצול העם, גם אם כביכול לא באופן מכוון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25536 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.07.23 בשעה 11:55 בברכה, זופ-ניק
יכול להיות שיש שחיתות ברבנות אבל יש גם מי שדואג להעצים אותה בגלל שנאה לדת והיהדות לצערי אתה נגרר לשם..
האנרכיסטים שונאי יהדות המפגינים אינם רוצים לתקן את הרבנות הם רוצים מדינה ללא הדת היהודית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
46588 הודעות, 297 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.07.23 בשעה 11:23 בברכה, dilbert
אף אחד לא נכנס למשרדים שלהם, עד שישמעו שם רק את הצרצרים. הבעיה היא שגם אם לא תהיה דרישה בכלל לשרותי הרבנות, הם ימשיכו לחמם את הכיסאות במשרדים הריקים והשקטים.
וסתם סיפור קצר: טיילתי הבוקר בשכונה, ולמרבה הצער גיליתי שהגלידה האהובה עלי החליטה להיכנע לרבנות, לקבל תעודת כשרות מהדרין, ולסגור בשבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25536 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
46588 הודעות, 297 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.07.23 בשעה 11:38 בברכה, dilbert
לא להירשם לנישואים, לא לפתוח תיק גירושין, בתי עסק לא מבקשים תעודת כשרות, קבורה אזרחית ועוד כל שירות אחר שהרבנות הכפיינית מספקת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
1666 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
לא חיל אוויר ולא חי״ר
אנחנו במדינת היהודים! לא אמריקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
15095 הודעות, 120 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
וגם אם יהיה סגור בשבת, הפדיון ישאר זהה או יגדל.
נטו כלכלי, שום קשר לכפייה שאת מנסה להציג.
רק לך זה פחות נעים, מקובל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
46588 הודעות, 297 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
וזה מה שעצוב לי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
15095 הודעות, 120 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
וכנראה שגם לבית העסק.
למה זה מעציב אותך כל כך?
או יותר נכון, מה מעציב אותך כל כך?
שיש ציבור גדול ששומר כשרות?
או שלא תוכלי להתענג על גלידה בשבת?
לא יודע איפה את מתגוררת, אבל נראה לי שלא חסרות גלידריות שפתוחות בשבת. ואין להן תעודת כשרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
46588 הודעות, 297 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
בשום מדינה מערבית אחרת אין מוסד מיותר כמו "הרבנות", עם אלפי ג'ובים מיותרים על חשבון משלם המיסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
25536 הודעות, 196 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
הגבלות בענייני כשרות בתל אביב יש עשרות מסעדות המספקות נבלות וטרפות אף אחד לא כופה עליהם לקחת הכשר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
15095 הודעות, 120 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
הרבנות פועלת מתוקף סמכותה בחוק.
המדינה הזו עדיין יהודית עד כמה שזכור לי.
רוצה לשנות את החוק? אדרבא.
הייתה לכם אחלה הזדמנות לעדות זאת לפני שנה. נחשי מה? הרבנות עדיין פה. ואין תחבצ בשבת… ויש פטור לחרדים…. וכל זה נמשך גם בממשלה שאת אוהבת כשהחרדים לא חלק ממנה.
אז איפה הבעיה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
8487 הודעות, 85 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מתנגדי הרפורמה רוצים להפוך את ישראל לסן פרנסיסקו.
לא ניתן להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
46588 הודעות, 297 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
חוץ מזה שסן פרנסיסקו זה ממש לא הגיהנום שאתה מנסה לתאר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.20
1300 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
5159 הודעות, 26 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.07.23 בשעה 11:27 בברכה, MeAni
מותר לאיים
מותר לחסום כבישים
מותר לחסום את הקריה
מותר לאיים על המשטרה בשידור חי
מותר להשתמט
מותר לגנוב מדירות נטושות
מותר לשקר לעם
מותר להפסיק לטפל בחולים
מותר לחסום אמבולנסים
מותר להרביץ לכתב טלוויזיה
מותר לעודד מרי אזרחי
מותר לעשות מדורה ליד בתים ב5 בבוקר
מותר לעצור עד תום הליכים אנשי ימין
מותר לחסום רכבות
מותר להזיק ולשקר על המדינה בעולם
*בכפוף לתקנון הנמצא בידי היועמשית, מצורף כאן:
״הכל מותר רק אם אתה שמאל״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
3202 הודעות, 14 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21350 הודעות, 109 מדרגים, 182 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.2.19
910 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.22
1151 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
25708 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
194 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.8.10
1326 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
29064 הודעות, 64 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והן יוגשו במהירות רבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
5159 הודעות, 26 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
תודה על הבאת הדברים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
29064 הודעות, 64 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21350 הודעות, 109 מדרגים, 182 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
15095 הודעות, 120 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
הרי הייתה פה ממשלת שמאל רק לפני שנה.
מה עשיתם ?
גייסתם חרדים ? לא
תחבצ בשבת ? גם לא
הפרדתם דת מהמדינה ? גם לא.
נישואים אזרחיים ? גם לא.
מה דורם לך לחשוב שבבחירות הבאות משהו ישתנה ?
בסוף תבין ש״קלף החרדים״ משמש את הנבחרים שלך כדי להסית אותך מהאמת.
החרדים הם לא הבעיה של מדינה ישראל.
המנהיגים שלך כן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1421 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
23592 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21350 הודעות, 109 מדרגים, 182 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
9825 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
55826 הודעות, 154 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרבנות והחרדים הם לא האוייב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
62376 הודעות, 188 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
👍
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.07
2755 הודעות, 45 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כסף מעל הכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9362 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
הדת החילונית זה דת לא רציונלית וגורמת למדינה נזק בלתי הפיך .
במקום לשלם לכוהני הדת החילונית 6.5 שקל לשעה משלמים להם 500 שקל שעה .
המצב צריך להיות הפוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.07
2755 הודעות, 45 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9362 הודעות
בתגובה להודעה מספר 101
שרוצות לקבוע לי שאני צריך לשרת אותם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.07
2755 הודעות, 45 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.18
9362 הודעות
בתגובה להודעה מספר 113
לפרופסריות מגדר לתת 6.5 שקל לשעה כמו אברך . ולאברך 30000 שקל בחודש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
30942 הודעות, 166 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אלה אנשים שמכורים לשנאה וגדלו על שנאה, אספסוף של זומבים זה כל הסיפור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
3380 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא ברבנות ולא בשום מקום. נישואין זה מוסד דתי שנועד לקדש קיום יחסים והולדת ילדים בשבט/דת/קבותה אתנית..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
42349 הודעות, 175 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו שאלה או הצהרה או תהייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.20
1207 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.20
809 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.11
30599 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה הפרצוף המכוער ןהמרושע של המחבלים השמאלנים אנטי מדינת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד